رونمایی از اولین جاروی شهری ایرانی در نمایشگاه ساخت و ساز توسط شرکت ابراهیم

رونمایی از اولین جاروی شهری ایرانی در نمایشگاه ساخت و ساز توسط شرکت ابراهیم

یکی از مهم تربن عرصه ها در زمینه معرفی و ارائه خدمات به طیف وسیعی از سازمان ها، مراکز و صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ حضور در نمایشگاه های مرتبط با حوزه فعالیت شرکت ها می باشد. از این رو همه ساله تعداد زیادی نمایشگاه در زمینه های مختلف برگزار می گردد تا  فعالان حوزه های مختلف از این فرصت ارزشمند به منظور آشنایی با محصولات و خدمات موجود، و همچنین اطلاع از آخرین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا بهره مند شوند و بتوانند با استفاده از آنها به رفع نیاز های خود پرداخته و در جهت به روز نمودن اطلاعات خود گام بردارند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ساخت و ساز

شرکت ابراهیم مفتخر به حضور در تمامی نمایشگاه های مرتبط با عرصه فعالیت خود می باشد تا به این وسیله از امکان برقراری ارتباط مستقیم و مؤثر با سایر سازمان ها، تولید کنندگان و فعالان بهره ببرد. از این رو شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم در نمایشگاه ساخت و ساز که در تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار گردید، حضور بعمل آورد تا به ارائه جدیدترین محصولات خود در زمینه نظافت صنعتی بپردازد.

رونمایی از اولین جاروی شهری و اسکرابر ایرانی

شرکت ابراهیم حامی همیشگی صنایع کشورر، با تکیه بر توانمندی های داخلی و براساس تکنولوژی روز اروپا، ضمن رعایت قوانین و استاندارهای محصولات مشابه خارجی، اقدام به تولید محصولات ایرانی مشابه نموده است، در همین راستا اولین جاروی شهری و اسکرابر ایرانی توسط شرکت ابراهیم تولید و عرضه شد. نمایشگاه ساخت و ساز بستری مناسبی برای رونمایی از این محصولات ایرانی بوده و این امکان را برای شرکت ابراهیم فراهم نمود تا بتواند در کنار انبوه سازان و شرکت های بزرگ فعال در زمینه ساخت و ساز حضور مؤثر داشته باشد. شرکت ابراهیم در این نمایشگاه افتخار میزبانی مسئولین محترم وزارت راه و شهرسازی، نماینده محترم ستاد راهداری کل کشور و معاون محترم وزیر مسکن و شهرستزی را داشته است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید