شوینده های فشار قوی با ساز و کاری حرفه ای

شوینده های فشار قوی با ساز و کاری حرفه ای

استفاده از انواع دستگاه های واترجت یک روش سالم و سازگار با محیط زیست است که جهت عملیات نظافت این تجهیزات به کار گرفته می شوند. دستگاه های شوینده فوق فشار قوی دارای کاربردهای صنعتی گوناگونی هستند و علاوه بر فرآیند تمیز کاری به منظور برش دادن و هم چنین آماده سازی سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه های چند منظوره به عنوان ابزارهایی مؤثر و کارآمد در صنایع مختلف قابل به کار گیری هستند. واترجت صنعتی آب آلوده و مواد سمی و خطرناک که اغلب در زمان انجام فرآیندهای صنعتی به وجود می آید، تولید نمی کند و از همین رو یک روش کاملاً ایمن و محافظ محیط زیست به شمار می آید. علاوه بر این مصرف آب در دستگاه های واترجت صنعتی بسیار کم بوده و در برخی شرایط می توان با استفاده از سیستم ونتوری آب مصرف شده را جمع آوری و بازیابی نمود. واترجت صنعتی سبب کاهش ایجاد دود و گازهای آلاینده ناشی از موادی مانند آزبست می گردد و نتیجه محیطی امن تر برای کارکرد تجهیزات فراهم می آورد.


واترجت صنعتی ابزاری حرفه ای برای کاربردهای گوناگون

دستگاه های شوینده فشار قوی و فوق فشار قوی در صنایع کاربردهای متنوعی دارند و بسیاری از مشکلات مربوط به فعالیت های صنعتی را از میان برمی دارند. این تجهیزات قدرتمند بدون استفاده از مواد شوینده در همه شرایط عملیات مورد نظر را با کیفیتی هر چه تمام تر به انجام می رسانند. کاربردهای اساسی این تجهیزات عبارت اند از:


نظافت و شستشو

واترجتبا طراحی و ساخت دستگاه های واترجت صنعتی نیاز به استفاده از روش های دستی و قدیمی برای تمیز کردن تجهیزات صنعتی مانند تجهیزات گرمایشی (air preheater) حذف شده است. امروزه مشخص گردیده که در صنایع مختلف همانند نیروگاه ها و … صرفه جویی و میزان بهره وری بهینه از طریق تمیز کردن صحیح تجهیزات با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی امکان پذیر می شود. با نصب انواع نازل ها سطوح هموار و ناهموار در بسیاری از صنایع با سهولت، سرعت عمل بالا، کیفیت فوق العاده و ضریب ایمنی بالا شستشو و لایه برداری خواهند شد. بهره مندی از نازل دوار با قدرت پاک کنندگی بالا در کنار شلنگ فشار قوی مقاوم و انعطاف پذیر عملیات نظافت تجهیزات صنعتی را برای کاربران آسان و ایمن می سازد و به انجام یک فرآیند مقرون به صرفه کمک می کند. شستشو و ضد عفونی ساختن مخازن، تمیز کردن خطوط لوله و رسوب زدایی، نظافت کوره و دیگ های بخار، شستشوی مبدل های حرارتی و … از جمله کاربردهای این دستگاه ها در زمینه های صنعتی می باشد.


برش

واترجتدر بسیاری از واحدهای صنعتی برش لوله و دیگر تجهیزات ضرورت پیدا کرده و می بایست تأسیسات کارخانه خاموش گردند. این در حالی است که دستگاه های شوینده فوق فشار قوی جایگزین مناسبی برای برش دادن قطعات به شیوه های قدیمی است و به همراه نازل های مخصوص، بتن، ورقه های فلزی، لوله های فلزی ضخیم و … را آسان تر از سیستم های موجود در بازار برش می دهد. علاوه بر این واتر جت صنعتی فوق فشار قوی به راحتی قابل حمل بوده و کاربر با در نظر گرفتن اصول لازم دستگاه را به کار می گیرد. واترجت فوق فشار قوی دارای قابلیت تخریب بتن، برش قطعات فلزی و … است.




آماده سازی سطح

واترجتشوینده های فوق فشار قوی که وسیله های مقرون به صرفه به شمار می آیند، با داشتن مزیت های زیست محیطی به سرعت در حال تبدیل شدن به سیستمی برتر برای حذف پوشش های قدیمی و فرسوده در صنایع بزرگ می باشند. دستگاه واترجت صنعتی با بهره مندی از قدرت بالا دشوارترین عملیات لایه برداری را از سطوح به ویژه سطوح فلزی به انجام می رساند و با صرف کم ترین مقدار آب و هزینه در کوتاه ترین زمان فلز را به حالت سفید و اولیه خود باز می گرداند. با حذف لایه های پوششی قبلی سطح جهت عملیات بعدی نظیر رنگ آمیزی و … با کیفیت فوق العاده آماده سازی می گردد. حذف خوردگی و زنگ زدگی، حذف رسوبات دریایی، رنگ و پوشش های دیگر از کاربردهای مهم واتر جت صنعتی فوق فشار قوی برای آماده سازی سطوح محسوب می شود.


لینک های مفید:

واترجت : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید