نقش اسکرابر در ارتقا کیفیت نظافت محیط چیست؟

نقش اسکرابر در ارتقا کیفیت نظافت محیط چیست؟

نظافت و شستشو یکی از اصلی ترین دغدغه ها در محیط های مختلف می باشد. حذف آلودگی ها و جمع آوری زباله ها نه تنها جلوه های بصری محیط را ارتقا می دهد بلکه با افزایش سطح بهداشت محیط ضامن سلامت افراد است. سطوح کف یکی از بخش های مهم در تمامی اماکن هستند که باید به خوبی تمیز شوند. آلودگی ها و گرد و غبار باقی مانده بر روی سطوح علاوه بر کاهش جلوه های بصری محیط می تواند با گذشت زمان خسارات جبران ناپذیری را به کفپوش ها وارد نماید. از این رو برای جلوگیری از پرداخت هزینه های گزاف تعمیر یا تعویض کفپوش ها و تامین سلامت افراد حاضر در محیط، نظافت و شستشوی سطوح امری ضروری می باشد. اگر چه استفاده از شیوه های سنتی نظافت و بکار گیری تی و سطل آب تا حدودی می تواند سطوح را تمیز نماید، اما توانایی لازم برای بر طرف نمودن آلودگی های عمیق و بهبود کامل سطح بهداشت محیط را ندارد. با پیشرفت تکنولوژی در تمامی عرصه ها و ورود دستگاه های مکانیزه و ماشین آلات صنعتی نظافت چون اسکرابر ، سوییپر و مکنده به بازار، شیوه های بکار گرفته شده برای نظافت نیز دستخوش تغییرات شده اند.

 

نقش اسکرابر صنعتی در ارتقا کیفیت نظافت و بهداشت محیط

اسکرابر و نقش کف شوی صنعتی در نظافت موثرانجام نظافت موثر و حذف آلودگی ها از محیط، اصلی ترین هدف از نظافت بوده و تامین سلامت افراد جامعه جز با حذف ابن آلودگی ها امکان پذیر نمی باشد. همانطور که پیشتر اشاره شد، اگرچه شیوه های سنتی نظافت تا حدودی ظاهر محیط را تیز می کنند اما توانایی لازم برای حذف باکتری های مضر، قارچ ها و میکروب ها را از محیط نداشته و نمی توانند سطوح بهداشتی لازم برای سلامت افراد را تامین نمایند. این در حالیست که استفاده از تکنولوژی های روز و طراحی های مهندسی در ساخت دستگاه های اسکرابر آلمانی موجب افزایش چشمگیر توان نظافتی آنها در مقایسه با شیوه های سنتی گردیده است.

 

 

اسکرابر خودرویی و فشار رو به پایین اعمال شده بر روی برس کف شویافزایش سطح تماس برس های زمین شوی صنعتی با سطوح کف و تاثیر آن در ارتقا کیفیت نظافت

دستگاه کف شوی صنعتی با استفاده از سیستم برس زنی تمامی آلاینده های چسبیده به سطوح را جدا می نماید. بر خلاف شیوه های دستی نظافت که حرکت تی بر روی زمین و میزان فشار اعمالی بر آن ارتباط مستقیمی با میزان تمایل و توان کاربر داشت، دستگاه اسکرابر به واسطه طراحی مهندسی دستگاه و اعمال فشار رو به پایین بر روی برس، همواره فشار ثابت و مشخصی را به منظور نظافت بر روی سطوح وارد آورده و از این رو توانایی دستگاه در نظافت آلاینده ها مستقل از توان و تمایل کاربر در انجام نظافت می باشد. این امر موجب ارتقا چشمگیر کیفیت نظافت محیط می گردد.

 

استفاده از اسکرابر دستی و نظافت مجتمع تجاری با کف شویاستفاده مداوم دستگاه کف شوی از آب تمیز در شستشو

تفکیک مخازن آب تمیز و آب کثیف از دیگر ویژگی های مهم دستگاه اسکرابر می باشد که نقش مهمی در ارتقا کیفیت نظافتی این دستگاه دارد. پاشش مداوم آب تمیز برای شستشو ، مانع از انتشار آلودگی ها به سایر نقاط می گردد. این در حالیست که شیوه های سنتی نظافت تنها از یک سطل آب برای شستشو استفاده نموده و با اولین شستشوی تی الوده در سطل، آب آلوده شده و در ادامه عملیات نظافت، مادامی که آب سطل عوض نمی شد، موجب انتقال و انتشار آلودگی ها به سایر نقاط می گردید.

 

مکش کامل آب آلوده ناشی از شستشو توسط دستگاه اسکرابر

اسکربر و مکش کامل اب الوده توسط دستگاه کف شویدستگاه اسکرابر به واسطه تجهیز به موتور مکنده و استفاده از تی هایی با انحنای مناسب، آب آلوده ناشی از شستشو را جمع آوری نموده و به داخل مخزن آب کثیف دستگاه منتقل می کند. در نتیجه مانع تجمع آلاینده ها و آب کثیف در بین شیار ها و درز های کف پوش ها می گردد. حذف کامل و موثر آلودگی های محیط، نقش مهمی در ارتقا کیفیت نظافت و سطوح بهداشتی ایفا نموده و با خشک نمودن کامل سطوح مانع از تکثیر و رشد قارچ ها می گردد. استفاده از حجم مناسب از مواد شوینده در مخزن آب تمیز این دستگاه ها، با پاشش آب و مواد شوینده بر روی سطوح علاوه بر نظافت موثر تر و با کیفیت تر، تمامی میکروب ها را از محیط حذف نموده و موجب ضد عفونی سطوح می گردد.

 

لینک های مفید:

اسکرابر: فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید