نظافت یک روزه پارکینگ با تجهیزات نظافت صنعتی

نظافت یک روزه پارکینگ با تجهیزات نظافت صنعتی

در انتهای فصل زمستان و پیش از شروع بهار، نظافت و زیباسازی در اماکن متفاوتی از جمله مجتمع های مسکونی، ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و پاساژ ها، مجتمع های ورزشی و… رونق می گیرد. نظافت و بهبود جلوه های بصری یک محیط بخش های متفاوتی دارد، اما یکی از بخش هایی که در زیبایی ساختمان ها و اماکن متفاوت بسیار تاثیرگذار است، پارکینگ مجتمع ها می باشد. در پارکینگ ها علی رغم اهمیت در زیبایی ظاهری ساختمان ها،‌ به دلیل دشوار بودن، نظافت در این بخش معمولا مورد بی توجهی و کم توجهی قرار می گیرد؛ این در صورتی است که با بهره گیری از تجهیزات و راه حل های کاربردی نظافت صنعتی می توان به سادگی سطوح پارکینگ را از هر نوع آلاینده ای زدود.

مراحل و تجهیزات مناسب برای نظافت صنعتی پارکینگ

به منظور نظافت کامل با استفاده از راهکار های صحیح نظافتی (اعم از تجهیزات دستی و تجهیزات نظافت صنعتی) در کوتاه ترین زمان و در مدت یک روز می بایست از دستورالعمل مناسب برای نظافت پارکینگ و شیوه های خاص نظافتی استفاده کرد. در ادامه مراحل نظافت تخصصی و کوتاه مدت و کامل پارکینگ ذکر می شود که با بکارگیری این روش و رعایت ترتیب نظافت می توان در مدت یک روز همه سطوح پارکینگ ها را به طور کامل شستشو داد.

گام اول

در ابتدا برای شروع نظافت در محوطه پارکینگ ها می بایست همه زباله های درشت و قابل جمع آوری را از محیط پارکینگ برداشت، بدین ترتیب شرایط سطوح برای نظافت کامل مهیا خواهد شد.

گام دوم

در اولین بخش از شروع شستشو و نظافت سطوح می بایست همه سطوح را جاروب نمود. دستگاه سوییپر صنعتی با تجهیز به برس های دیسکی و رولی تخصصی امکان نظافت و جاروب کامل سطوح را دارد. پس از نظافت کامل و جاروب همه بخش های سطوح هموار کف در پارکینگ،‌ می توان غبارات و زباله های بسیار ریز که در بخش های دور از دسترس محیط هستند را با استفاده از تجهیزات دستی با کیفیت نظافت کرد. پس از انجام جاروب به طول کامل سطحی پاکیزه و عاری از آلودگی های ریز و درشت در کوتاه ترین زمان در اختیار خواهد بود. ادامه زمان مورد نیاز برای نظافت صرف کفشویی و پاکیزه سازی نهایی خواهد شد.

گام سوم

از ویژگی آلودگی های موجود بر روی سطوح پارکینگ وجود آلودگی های غیرمعمول مانند لکه روغن یا رد لاستیک می باشد. در صورتی که در پارکینگ ها لکه های روغن وجود داشته باشد، می بایست با استفاده از واترجت آب گرم به حذف این لکه ها به طور کامل کمک کرد. همچنین می توان رد لاستیک را با مواد شوینده تخصصی از بین برد تا جلوه زیبای سطوح برگردد.

گام چهارم

در این بخش که سطحی عاری از آلودگی های درشت در اختیار است، می توان به شروع کفشویی پرداخت. شستشوی سطوح هموار کف با تجهیزات دستی نظافتی مانند ترولی ها و… بسیار دشوار و زمان بر است و نتیجه نهایی مطلب نخواهد بود. اما با استفاده از اسکرابر که یک دستگاه کفشور صنعتی کاربردی می باشد می توان به سادگی و در کوتاه ترین زمان همه سطوح هموار را شستشو داد. عملکرد دستگاه اسکرابر صنعتی به این صورت است که به صورت همزمان آب و مواد شوینده روی سطوح پاشش می شود و فرآیند برس زنی انجام می شود. ویژگی کاربردی اسکرابر مکش همزمان آب و آلودگی ها از روی سطوح می باشد که موجب خشک شدن کامل سطح خواهد شد.

گام پنجم

پس از پایان شستشوی بخش های داخلی پارکینگ ها، می توان با استفاده از کارواش صنعتی به شستشوی سطوح غیر هموار و همچنین درب پارکینگ پرداخت. در صورت در اختیار داشتن واترجت صنعتی با کیفیت می توان پس از انجام نظافت یک روزه پارکینگ، همه خودرو های موجود در پارکینگ را نیز با کارواش خانگی شستشو داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید