نظافت ادارات با اسکرابر و سوییپر

نظافت ادارات با اسکرابر و سوییپر

مدیریت ادارات مستلزم بهره گیری از شیوه ای نوین و صحیح است. مدیریت صحیح پارامتر های متفاوتی دارد که روش کاری صحیح در همه امور موجب بهبود سازمان می گردد. از مهم ترین بخش های مدیریت صحیح، بکارگیری شیوه نظافتی در ادارات می باشد. نظافت محیط در اداره ها بر امنیت در تردد افراد، پاکیزگی، زیبایی و… تاثیر گذار است. به همین منظور برای بهبود روند کاری در ادارات بهتر است از شیوه های نظافتی صحیح بهره گرفت. بهتر است از دستگاه های نظافت صنعتی در محل کار استفاده شود. دو دستگاه اسکرابر و سوییپر از کاربردی ترین تجهیزات نظافتی برای استفاده در ادارات می باشند.

 

 

نظافت اداره با سوییپرلزوم نظافت مداوم با استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی در اداره ها

تردد بالای کارمندان در راهرو و اتاق های محل کار موجب جابجایی آلودگی در سطوح چنین اماکنی می گردد. به همین دلیل نظافت مداوم در اداره ها بسیار حائز اهمیت می باشد. با توجه به گستردگی سطوح در اداره ها و تردد بالا در طول روز نظافت مداوم بسیار زمان بر و دشوار می باشد. به منظور نظافت در محل کار می بایست از دستگاه های پیشرفته و با کیفیتی مانند اسکرابر و سوییپر بهره برد. در ادامه کاربرد هر کدام از این دستگاه ها به طور کامل تشریح شده است.

 

 

کفشویی با اسکرابر

شستشوی اداره با اسکرابر و سوییپر

دستگاه کفشوی صنعتی با سیستم بهینه شستشو موجب افزایش بهره وری در محیط کار می شود. فرآیند شستشو توسط اسکرابر به این صورت است که در ابتدا آب یا ماده شوینده بر روی زمین پاشش شده و به صورت همزمان برس زنی انجام می شود. سیستم مکش اسکرابر به گونه ای طراحی شده است که در حین شستشوی سطوح آب کثیف و آلودگی های باقی مانده با کمک لاستیک تی و سیستم مکش جمع آوری شده و به داخل مخزن آب کثیف منتقل می شود. به همین ترتیب سطوح به طور کامل خشک می شوند. خشکی کامل سطوح پس از شستشو از مهم ترین مزایای استفاده از اسکرابر در محیط کار می باشد. خشک شدن کامل پس از شستشو موجب افزایش امنیت کارکنان و جلوگیری از لغزش در اثر رطوبت سطوح می شود. به همین دلیل امکان نظافت در حین روز نیز فراهم خواهد شد. دستگاه اسکرابر یا همان کفشوی صنعتی انواع متفاوتی دارد که با توجه به مساحت سطح، میزان موانع موجود در سطح و دسترسی به منبع تغذیه می توان بهترین نوع دستگاه را انتخاب نمود. اسکرابر سرنشین دار برای شستشوی سطوح گسترده و اسکرابر دستی برای کفشویی در اتاق های کوچک یا راهرو ها مناسب می باشد. تامین انرژی اسکرابر به دو نوع باطری و کابل تقسیم می شود. در ادارات به دلیل تردد بالا بهتر است از اسکرابر باطری دار بهره جست تا از مزاحمت کابل برای کارکنان در حین شستشو جلوگیری شود.

 

 

جاروب با سوییپر

استفاده از سوییپر در نظافت ادارهنظافت و جاروب در ادارات و محیط کار به دلیل وسعت سطوح و وجود بخش های متعدد دشوار است. به همین دلیل می توان با استفاده از سوییپر صنعتی در دو نوع دستی و سرنشین دار به جاروب و نظافت اداره ها پرداخت. به طور کلی از سوییپر بیشتر برای جاروب فضا های بیرونی در محیط کار مانند پارکینگ و محوطه استفاده می شود. سیستم جاروب سوییپر از طریق دو عدد برس دیسکی در جلوی دستگاه که آلودگی ها را به وسط هدایت می کنند و یک عدد برس رولی در وسط دستگاه سویپر که آلودگی ها را به داخل مخزن پرتاب می کند کارکرد دارد. دستگاه سوییپر صنعتی به دلیل بهره مندی از فیلتر های قدرتمند از بازگشت آلودگی و غبارات ریز به هوا جلوگیری می کند. مخزن سوییپر به روش های متفاوت و به سادگی تخلیه می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید