مقایسه کف شوی دستی و خودرویی

مقایسه کف شوی دستی و خودرویی

مکان هایی با میزان رفت و آمد بالا، به شست وشوی منظم نیاز دارند. در بعضی از کسب و کار ها، هنوز هم از سطل و تی برای اینکار استفاده می شود اما استفاده از یک دستگاه مکانیزه شست و شوی زمین می تواند مزایای بیشتری را فراهم کرده و موثر تر باشد. این دستگاه ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه و ایمن می باشند. اسکرابر یا کف شوی صنعتی به دو دسته ی دستی و خودرویی تقسیم می شود که هر کدام با توجه به کاربرد و هزینه، دارای مزایایی می باشند.


مزایای کف شوی دستی

اسکرابر دستی در هتل

در بیشتر کاربرد ها، از کف شوی خودرویی استفاده می شود، اما در مکان هایی با محدودیت فضا یا تراکم موانع محیطی، وجود یک کف شوی دستی برای شست و شوی سریع و با کیفیت سطوح زمین ضروری می باشد. اسکرابر دستی به خوبی قابلیت پاکسازی آلودگی های سخت روی سطح زمین را دارد. افزایش بازدهی شست و شو و کاهش تعداد کاربر از مزایای کفشوی دستی به حساب می آید.
زمان شست و شو توسط اسکرابر دستی کم بوده و کسب و کار های با فضای کوچک می توانند با خرید این دستگاه، در هزینه ی خود صرفه جویی کنند. این دستگاه همچنین برای محیط های عریض که نیار به زمان طولانی برای شست و شو دارند، نسبت به روش های سنتی سطل و تی، ترجیح داده می شود.
کف شوی دستی، برای شست و شوی انواع سطوح از جمله سنگ و بتن استفاده می شود و برای محل هایی که دسترسی دشواری دارند، نسبت به کفشوی خودرویی دارای ارجحیت است. در مدل های پیشرفته کف شوی دستی، کنترل دستگاه آسان بوده و دستگاه هنگام عملکرد صدای کم تری ایجاد می کند. اسکرابر های دستی منسجم و پایدار، مطمئنا انتخاب خوبی برای شست و شوی خانگی و اداری می باشند. کثیفی های آشپزخانه نیز به آسانی توسط این کف شو ها از بین می رود. از دیگر مزایای مهم استفاده از کف شو، سازگاری با محیط زیست و کاهش استفاده از مواد شیمیایی مضر می باشد.

 

مزایای کف شوی خودرویی

کف شوی صنعتی از نوع خودورییعمده مزایای دستگاه های خودرویی، به حداقل رساندن خستگی اپراتور و افزایش بهره وری می باشد. این مزایا، هنگام تعویض یک دستگاه دستی با یک دستگاه خودرویی کاملا محسوس است. اسکرابر خودرویی، می تواند بهره وری را در بیشتر موارد افزایش دهد. برای هر تاسیسات، زمین شویی که بتواند تمام عرض سطح را پوشش دهد، انتخاب می شود. همچنین بایستی به ضرورت تمییز کردن سطوح کوچک، لبه ها و گوشه ها و دفاتر توسط نیروهای خدماتی توجه شود. عرض معابر و محیطی که قرار است شست و شو شود نیز در انتخاب کف شو دارای اهمیت است تا از حرکت کردن دستگاه در سرتاسر ساختمان مطمئن شد. هرچه دستگاه بزرگ تر باشد، آب بیشتری توسط آن حمل شده و باتری بزرگتری باید در داخل دستگاه نصب شود. هر دوی این ها، می تواند زمان کارکرد و بهره وری را افزایش دهد.
از محل های خاص در ساختمان خود مانند رمپ، شیب، عرض آسانسور و نوع سطح که در انتخاب نوع کفشوی تاثیر گذار است، مطلع باشید. همچنین زمان کارکرد واقعی یک دستگاه خوردویی را بدانید. در مجموع، قبل از انتخاب یک اسکرابر خودکار، از بررسی ساختمان خود مطمئن شوید و به نیاز نیروهای خدماتی خود توجه کنید.

 

مقایسه کف شوی دستی و خودرویی

کاربرد کفشوی خودرویی در هتلسهولت استفاده از کف شور در انتخاب این دستگاه جهت شست و شوی سطح تاثیر بسزایی دارد. زمین شوی خودرویی دارای سرعت عملکرد بالایی بوده و هزینه های بالای شست و شو را کاهش داده است. این زمین شوی، بعلت پوشش دادن عرض بیشتری از زمین و مخزن آب بزرگ تر، در تاسیسات با مساحت بالا مورد استفاده قرار می گیرد اما برای مکان های تنگ و باریک، زمین شوی دستی عمکلرد بهتری دارد.
حمل و نقل اسکرابر دستی راحت تر از اسکرابر خودرویی بوده و کاربر برای جابجایی آن به طبقات بالا یا معابر سخت دچار مشکل نمی شود. آلودگی های از قبل مانده و سرسخت به آسانی توسط هردو کف شوی پاکسازی می شوند.

کف شوی : فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید