دلایل استفاده از دستگاه مبل شوی سالن سینما

دلایل استفاده از دستگاه مبل شوی سالن سینما

صندلی سالن های سینما و آمفی تئاتر بخش عمده ای از این محیط ها را دربرگرفته و روزانه مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرند. نتیجه استفاده مستمر و مداوم از این وسایل انتقال و انباشت آلودگی های مختلف بر روکش آنها می باشد. کدر شدن، آسیب به الیاف، کاهش طول عمر، نیاز به تعویض و تعمیر همگی نتیجه عدم نطافت به موفع و صحیح این بخش ها است. دستگاه مبل شوی سالن سینما یک وسیله نظافت صنعتی ایده آل برای شستشوی تعداد زیاد مبل در زمانی کوتاه بوده که امروزه در بسیاری از مراکز مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه مبلشوی با کارکردی کاملا مکانیزه می تواند فرایند شستشو را به حداقل زمان ممکن کاهش دهد.

دلایل استفاده از دستگاه مبل شوی سالن سینما

شستشوی صنعتی به معنی به کارگیری دستگاه های با قدرت بالا و امکان به کارگیری به دفعات متعدد در بازه زمانی طولانی است چراکه در بسیاری محیط ها به دلیل حجم زیاد آلودگی استفاده از دستگاه های خانگی و تجاری در انجام نظافت کارایی لازم را نخواهند داشت. استفاده از دستگاه مبلشوی سالن سینما دلایل بسیاری دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شستشوی سریع و با کیفیت
شستشوی سریع و با کیفیت

شستشوی سریع و با کیفیت

تعداد زیاد صندلی ها به معنی نیاز به صرف زمان زیاد برای نظافت، به کارگیری نیروی خدماتی بیشتر، مصرف آب و مواد شوینده در حجم بالا تر و نیاز به اعمال کار فیزیکی بیشتر از سوی نیروی حدماتی می باشد. علاوه بر این، صندلی سالن های سینما و سالن های همایش به نظافت دوره ای نیاز دارند و این امر به معنی تکرار تمام موارد ذکر شده به دفعات زیاد می باشد. این درحالی است که استفاده از دستگاه مبل شوی سالن سینما می تواند با بهینه سازی مصرف انرژی، بیشترین کارایی را ارئه دهد.

 

امکان خشک کردن صندلی

امکان خشک کردن صندلی
امکان خشک کردن صندلی

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از یک دستگاه نظافت صنعتی نظیر دستگاه شستشوی مبلمان در سالن های سینما، امکان مکش کف و آلودگی ها از روکش مبلمان می باشد. در نتیجه با جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل الیاف، از آسیب به بافت صندلی ها، ایجاد بوی نامطبوع و همین طور نیاز به تعویض روکش کاهش می یابد. علاوه بر این زمانی که لازم است تا یک سالن به دلیل نظافت از دسترسی مراجعه کنندگان خارج گردد، به حداقل می رسد.

 

استفاده از فوم مناسب

استفاده از فوم مناسب
استفاده از فوم مناسب

در روش های سنتی شستشو تولید محلول شوینده ای که از غلظت و کیفیت مناسبی برخوردار باشد به سادگی ممکن نیست و محلول های تولیدی عموما یا بسیار رقیق بوده و یا از قدرت کافی در حل آلودگی ها برخوردار نمی باشند. اما دستگاه مبل شور با تجهیز به یک کمپرسور تولید کف این امر را به آسانی به انجام می رساند. تولید کف مناسب اولین و یکی از مهم ترین گام ها در شستشوی صندلی در سالن های نمایش، آمفی تئاتر و سینما است.

 

 

نحوه عملکرد دستگاه مبل شوی سالن سینما

نحوه عملکرد دستگاه مبل شوی سالن سینما
نحوه عملکرد دستگاه مبل شوی سالن سینما

دستگاه  مبل شوی به عنوان یک تجهیز نظافت مکانیزه ساختار و عملکزد بسیار ساده ای دارد. تجهیز به مخازنی از جنس پلی اورتان غنی شذه، اتصالات برنجی، موتور و پمپ ضد ضربه و چرخ های مقاوم موجب شده تا دستگاه از کارایی، مانورپذیری و مقاومت مناسبی در شستشوی صنعتی برخوردار باشد. تجهیزات مبل شویی با جریان برق عمل کرده و فرایند تولید فوم با اتصال دستگاه به کابل برق آغاز می گردد. برخی از این دستگاه با تجهیز به گرمکن امکان تولید فوم با حرارت بالا دارند، در این صورت امکان حل شدن آلودگی ها نظیر لکه های چربی و روغن افزایش می یابد. پس از پاشش فوم کاربر با استفاده از برس دستگاه اقدام به از میان برداشتن آلودگی ها می نماید. سپس این آلودگی ها توسط موتور مکنده دستگاه جمع آوری شده به داخل مخزن ارسال می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید