هر آنچه که باید درباره اسکرابر آنتی باکتریال بیمارستانی بدانید

هر آنچه که باید درباره اسکرابر آنتی باکتریال بیمارستانی بدانید

اسکرابر آنتی باکتریال بیمارستانی دستگاهی است که به منظور نظافت و حذف آلاینده ها از محیط های درمانی و بیمارستانی مورد کاربرد قرار می گیرد و بهره گیری از آن در این گونه محیط ها اهمیت ویژه ای دارد. این دستگاه مکانیزه نظافتی آنتی باکتریال با تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که از آن برخوردار است به سهولت هر چه تمام تر آلودگی های ماندگار را به واسطه حضور بلند مدت آلانیده ها اغلب خاصیت اسیدی به خود گرفته اند و بر روی سطوح کف جلوه بصری بسیار زشتی را ایجاد می کند و شستشوی تمام و کمال آن ها در روش سنتی امکان پذیر نیست به طوری که کمک گرفتن از متد قدیمی و دستی امکان خوردگی در کفپوش ها را ایجاد می کند و در نهایت هزینه های هنگفت تعویض یا تعمیر کفپوش را بر دوش صاحبان و مدیران  تحمیل می کند، بهره گیری از کف شوی تخصصی می تواند مشکل گشای باشد، از دلایل بسیار مهم در نحوی عملکرد و شستشو و نظافت سطوح کف در مراکز درمانی و بیمارستانی ممانعت از رشد و تکثیر باکتری ها و عوامل بیماری زا در محیط می باشد. چرا که  انباشت آلاینده ها و میکروب ها بستر مناسبی برای رشد و تکثیر قارچ ها و انواع باکتری ها و ویروس های مهلک و خطرناک و عوامل بیماری زا  می باشد. گرچه در شیوه های سنتی و دستی نظافتی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح کف را شستشو می دهد اما قادر به حذف کامل و صحیح و مبتنی با دستورالعمل بهداشت محیط بیمارستانی این آلودگی ها پاک نمی شود. استفاده از ابزار اختصاصی نظافت صنعتی  چون دستگاه کف شور گزینه ای بسیار مناسب و راهکاری اصولی  برای شستشو و حذف آلانیده ها می باشد. اما با توجه به اینکه در اغلب مواقع هدف از شستشو و نظافت سطوح کف ارتقا بهداشت و استاندارد های سلامت است،‌اسکرابر آنتی باکتریال  راهکاری اصولی در شستشو و استریل نمودن سطوح کف محسوب می شود.

اسکرابر آنتی باکتریال بیمارستانی
اسکرابر آنتی باکتریال بیمارستانی

اسکرابر آنتی باکتریال بیمارستانی

اسکرابر آنتی باکتریال بیمارستانی، دستگاهی مکانیزه و کاربردی برای شستشو و حذف آلاینده ها از روی سطوح کف و این دستگاه با استفاده از پاشش آب و سیستم برش زنی تمامی آلاینده ها و آلودگی های انباشته شده سطوح کف را شستشو داده و نظافت می نمایند. دستگاه  اسکرابر آنتی باکتریال با طراحی خاص خود همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده می نمایند. به عبارتی این دستگاه ها دارای دو مخزن مجزا در قالب آب تمیز و آب کثیف می باشند و از سیستم مکنده در قسمت هایی از دستگاه اسکرابر آنتی باکتریال می باشد. این دستگاه ها به منظور جمع آوری آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو، مجهز به تی و موتور مکنده می باشند.

ویژگی دستگاه اسکرابر آنتی باکتریال بیمارستانی

نحوه عملکرد دستگاه های کف شور بیمارستانی همچون اسکرابر ها دارای استاندار هایی می باشد که دستگاه را قادر می سازد که به ضد عفونی سطوح بپردازد. به منظور فراهم سازی توانایی این دستگاه مکانیزه نظافتی به منظور ضد عفونی در ساختار  بدنه و خازن آن از نانویون های نقره  بهره گیری شده است و با توجه به مزیتی آنتی باکتریالی دستگاه، علاوه بر عملکرد نظافتی و شست  و شوی بهینه به ضد عفونی اختصاصی سطوح کف در بالاترین سطح ممکن می پردازد و‌ حضور نانو یون های نقره در این ساختار بزرگ ترین عامل  ضدعفونی کننده می باشد. قابلیت نانو یون نقره در ساختار دستگاه قادر است تا میزان ۹/۹۹ % از باکتری ها و قارچ های محیطی  را حذف نماید.

کاربردهای استفاده از اسکرابر آنتی باکتریال

سیستم برس زنی درکفشوی های آنتی باکتریال و نفوذ آن الیاف برس ها به داخل خلل و فرج کفپوش ها و شیار ها می تواند آلاینده های تثبیت شده در این بخش های گوناگون  را بیرون کشیده و نظافت کند. استفاده از ساختاری چون نانو یون نقره این دستگاه  به نابودی باکتری ها و قارچ ها منجر می شود و مانع از رشد و تکثیر آن ها می گردد و در نهایت با بهره گیری از اسکرابر انتی باکتریال دیگر کاربر نیازی به استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده ندارد و کاهش مصرف آب و مواد شوینده تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد. نیز بهره مندی از سیستم های مکانیزه و صنعتی نظافتی موجب کاهش نیازمندی به  افزایش در تعداد نیروی خدماتی شده و درنهایت کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و سود آوری کسب و کار را به دنبال دارد و از طرفی کیفیت امور شست و شوی را در حد بسیار زیادی افزایش می دهد و  تسریع و تسهیل شستشو و نظافت را به دنبال دارد و  علاوه بر آن دستگاه اسکرابر آنتی باکتریال بیمارستانی به واسطه کاهش در مصرف آب و مواد شوینده، با محیط زیست در تعامل کامل است.

مکان های مناسب جهت استفاده از اسکرابر آنتی باکتریال
اسکرابر آنتی باکتریال بیمارستانی

مکان های مناسب جهت استفاده از اسکرابر آنتی باکتریال

به منظور نظافت و شستشوی سطوح در محیط هایی با حساسیت بسیار بالای بهداشتی است که از جمله آن ها:

بیمارستان هاتخصصی و فوق تخصصی، خانه های سالمندان،درمانگاه های تخصصی و  صنایع دارویی و آزمایشگاه ها و مطب های پزشکی و کلینیک های زیبایی و… است، اسکرابر آنتی باکتریال در مدل های دستی کوچک، متوسط و سرنشین دار عرضه شده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید