مزایای استفاده از دستگاه اسکرابر و سوییپر باتری دار

مزایای استفاده از دستگاه اسکرابر و سوییپر باتری دار

خرید یک اسکرابر یا سوییپر تجاری یا صنعتی ممکن است در نظر بسیاری از افراد، یک سرمایه گذاری گران قیمت باشد. از سوی دیگر نظافت و شستشوی فضاهای وسیع همانند یک مراکز خرید، فروشگاه ها، انبارهای بزرگ یا  بیمارستان ها با استفاده از روش‌های سنتی نظافت نظیر تی و سطل مستلزم صرف انرژی و زمان قابل توجه می باشد. با در نظر گرفتن میزان صرفه‌جویی صورت گرفته در زمان و هزینه ناشی از کاربرد تجهیزات نظافت صنعتی نظیر اسکرابر و سوییپر، خرید این تجهیزات عاقلانه و مقرون به صرفه خواهد بود. با توجه به قیمت قابل توجه تجهیزات نظافت صنعتی، هنگام خرید یک اسکرابر باطری دار و سوییپر، ملاحظات متعددی باید در نظر گرفته شود. یکی از فاکتورهای مهمی که هنگام انتخاب یک اسکرابر یا سوییپر ممکن است چندان مورد توجه خریداران قرار نگیرد، نوع منبع تغذیه دستگاه می‌باشد.
امروزه همانند بسیاری از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته دیگر، مدل‌های متنوع اسکرابر و سوییپر بصورت باتری دار عرضه می‌شوند. اما مزیت استفاده از مدل های شارژی بجای ورژن های دیگر چیست؟ در این مقاله تلاش شده است مزایای استفاده از اسکرابرها و سوییپرهای شارژی به اختصار توضیح داده شود.

 

کاهش خطر  در صورت کاربرد اسکرابر و سوییپر شارژی

کاهش خطر افتادن با کاربرد اسکرابر شارژیبررسی ها نشان می‌دهد که لغزیدن و افتادن یکی از مهمترین عوامل آسیب دیدگی کارکنان در محیط کار، به شمار می‌ آید. و یکی از اصلی‌ترین دلایل افتادن، برخورد با موانع موجود روی زمین همانند کابل‌های برق می‌باشد. هنگامی که از دستگاه نظافت زمین باتری دار استفاده می‌شود با حذف کابل های بلند برق، خطر وقوع چنین حوادثی به شکل قابل توجهی به حداقل می رسد و بدین ترتیب سطح ایمنی کارکنان و سایر افراد حاضر در محیط افزایش می‌یابد و صاحبان کسب و کار و صنایع درگیر مشکلات قانونی و مالی ناشی از پرداخت خسارت به آسیب‌دیدگان نخواهند شد.

 

عدم ایجاد آلودگی صوتی و آلودگی هوا

کاربرد اسکرابر شارژی در محیط های حساس به صدابرخی از مدل های زمین شوی صنعتی و سوییپر صنعتی برای عملکرد نیازمند سوخت های فسیلی نظیر بنزین یا گازوئیل می‌باشند. استفاده از چنین سوخت‌هایی معمولا همراه با تولید دود و بوی نامطلوب خواهد بود که می تواند در محیط های عمومی همانند رستوران ها یا بیمارستان ها مشکل ساز گردد. اسکرابرهای باتری دار جایگزین مناسبی برای مدل های دیزلی و بنزینی به ویژه برای کاربرد در فضاهای بسته می باشند. از سوی دیگر سطح صدای تولید شده توسط دستگاه های اسکرابر و سوییپر باتری دار کمتر از مدل های دیزلی، بنزینی و حتی برقی می باشد. در نتیجه مدل های شارژی، گزینه های ایده آل برای کاربرد در محیط های حساس به صدا همانند کتابخانه ها، مراکز آموزشی، بیمارستان، خانه سالمندان و .. می باشند.

 

قابلیت استفاده در مکان های فاقد پریز برق

کاربرد اسکرابر شارژی در مکان های فاقد دسترسی به برقدستگاه‌های اسکرابر و سوییپر صنعتی برقی تنها در مکان‌هایی دارای پریز برق قابل استفاده می‌باشند. این مسأله از معایب عمده اسکرابر ها و سوییپرهای کابل دار به شمار می آید و کاربرد آنها را محدود می نماید. حال آن که دستگاه های اسکرابر باتری دار دارای منبع تغذیه یکپارچه با دستگاه هستند و می توان آنها را در جایی که دسترسی به برق امکان پذیر نمی باشد بدون هیچ گونه مشکلی مورد استفاده قرار داد.

 

عرضه باتری های پیشرفته

بسیاری از خریداران نگران این مسأله هستند که اسکرابر یا سوییپر باتری دار آنها پس از شارژ برای چه مدت زمانی قادر به کار می‌باشد. پیشرفت‌های صورت گرفته در تکنولوژی باتری ها، نگرانی‌هایی از این جنس را تا حد زیادی برطرف می‌نماید. امروزه بسیاری از دستگاه های نظافت صنعتی باکیفیت می توانند پس از شارژ کامل، به مدت چندین ساعت مورد استفاده قرار گیرند. برای مثال باتری های ژلی جدید برخلاف باتری های آب و اسیدی قدیمی نیازی به نگهداری دائم ندارند و سطح انرژی آنها نیز بالاتر می باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید