تجهیزات اسکرابر صنعتی چگونه موجب راه اندازی این کفشوی می شود؟

تجهیزات اسکرابر صنعتی چگونه موجب راه اندازی این کفشوی می شود؟

اسکرابر به عنوان دستگاه نظافت صنعتی شناخته می شود که بوسیله آن شستشو و نظافت و پاکیزگی و تمیز کاری با سرعت و کیفیت بهتری به انجام می رسد. این کف شور صنعتی بر اساس سه بخش اصلی یعنی سیستم برس زنی،مکش و مخزن آب تمیز و مخزن آب کثیف کار می کند. به این صورت که آب و مواد شوینده از طریق اسکرابر بر روی سطوح کف پاشیده می شود و برس های زمین شوی صنعتی شروع به کار می‌کنند به صورتی که چرخش برس ها موجب می شود آلودگی‌ها از روی سطوح به خوبی پاک شود و با کمک تی پلاستیکی که از تجهیزات اسکرابر صنعتی می باشد و سیستم مکش قوی این دستگاه زمین شور آب های آلوده را وارد مخزن مربوط به آب های آلوده می کند. در واقع از مهمترین تجهیزات اسکرابر صنعتی می توان به سیستم مکش این اسکرابر صنعتی اشاره نمود. از دیگر تجهیزات اسکرابر صنعتی می توان به موتور مکنده  آن اشاره نمود که با تولید خلا مسیر حرکت آب های کثیف را از روی سطوح به داخل مخزن آب های آلوده فراهم می کند. فرایند برداشته شدن آب آلوده از روی سطوح کف همزمان با خشک شدن آن باعث شده تا استفاده از این وسایل بر ابزارها و روش های دستی ارجحیت  داشته باشد. نظافت و نظافت صنعتی و رعایت بهداشت در مراکز بزرگ صنعتی و نیمه صنعتی و تجاری با استفاده از این دستگاه کف شوی  زین پس می تواند بسیار پیشرفته تر باشد و انواع آلودگی ها را به بهترین شکل و با کیفیت بسیار بالای نظافتی در همه قسمت ها پاکسازی می نماید، استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی برای تمیزکاری قابل مقایسه با روش های دستی با نیروی خدماتی نخواهد بود زیرا در زمان کمتری بخش های وسیع در مراکزی چون مجتمع های تجاری و اداری و مسکونی گوناگون با سهولت هر چه تمام تر از آلودگی پاک خواهد شد و تجهیزات اسکرابر صنعتی با کاربر خدماتی آمده است تا در شرایط گوناگون با توجه به مساحت و ازدحام جمعیت به شستشو و خشک کردن سطوح با بالاترین کیفیت نظافتی بپردازد. مدل های مختلفی از این دستگاه نظافت صنعتی وجود دارد که ممکن است تنها در لوازم جانبی متفاوت باشند.  در اکثر کشورها از دستگاه کف شوی به صورت گسترده استفاده می شود زیرا مزایای بهره گیری از آن نسبت به روش های دستی بسیار بیشتر است. از مهمترین تفاوت های آن تمیزی دو چندان با استفاده از دستگاه زمین شور است و از آن جایی که تمیزی و درخشندگی از اهداف تمیز کاری می باشد با استفاده از این کف شوی شستشوی صنعتی بیشتر قابل دسترس است. انتخاب اسکرابر مناسب برای هر محیطی متفاوت است و از جمله فاکتورهای برگزیدن آن  قدرت موتور و مکش دستگاه و اندازه مخازن هر دستگاه با توجه به وسعت محیط که اسکرابرسرنشین دار یا اسکرابر دستی و دستگاه کف شوی اسکرابر باتری دار برگزیده می شود و در برخی مواقع قیمت اسکرابر نیز از معیارهای پذیرش مشتری خواهد بود.

 تجهیزات اسکرابر صنعتی
شناخت تجهیزات اسکرابر صنعتی

 شناخت تجهیزات اسکرابر صنعتی

تجهیزات اسکرابر صنعتی با توجه محیط مورد استفاده دچار تغییراتی خواهد شد و در واقع این زمین شوی همیشه راه حلی را برای تمیز کردن انواع سطوح کف پیدا می کند، البته به غیر از وسعت مکانی که باید تمیزشود نوع آلودگی محیط نیز بسیار مهم  و از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به صورتی که اگر آلودگی ها بسیار زیاد و چسبنده بر روی سطوح قرار گرفته باشد، باید فشار برس ها به زمین زیادتر شود و همچنین در میزان به کارگیری مواد شوینده نیز باید تغییراتی بوجود خواهد آید. تجهیزات اسکرابر صنعتی اساسا یکی است ولی در نوع و مدل و مکان های دارای تفاوت خواهد بود. به عنوان مثال برس دیسکی و استوانه ای دو نوع است که نوع دیسکی به صورت دایره ای حرکت می کند استوانه ای به صورت غلطک حرکت و آلاینده ها را جمع می کند و با فشار و  از طریق دستگاه وارد می شود و حرکت مداوم  نظافت را به  انجام می رساند. برس دیسکی نیز معمولا برای انواع سطح قابل استفاده است و اگر آلودگی های بسیار  سفت و محکم به کف چسبیده باشد با این برس به سهولت پاک می شود باید توجه داشت که  برس های دیسکی برای صیقلی شدن سطوح مورد استفاده قرار می گیرند و تقریبا همه سطوح را نظافت می کنند. برس رولی توانایی جمع کردن ریزه آشغال ها را نیز دارد. نکته مهم برای انتخاب برس این است که باید جنس کف مورد توجه قرار گیرد که این مساله باعث نظافت بهتر همراه با کیفیت مطلوب تر می شود، مدلی که برای نظافت محیط استفاده می شود باید از نظر اندازه و سایز متناسب باشد تا دستگاه به سهولت حتی از یک راهرو باریک بتواند عبور و تمام سطوح را نیز به خوبی تمیز کند.

تجهیزات اسکرابر صنعتی
تفاوت مدل های مختلف اسکرابر

 تفاوت مدل های مختلف اسکرابر

تجهیزات اسکرابر صنعتی  در مدل های مختلف دارای تفاوت هایی خواهد بود. دستگاه کف شوی صنعتی به دو صورت اسکرابر دستی و سرنشین دار تقسیم می شود. تجهیزات اسکرابر صنعتی  در نوع دستی آن به صورتی طراحی و تولید شده است که برای محیط های کوچک با وسعت کم مورد استفاده قرار می گیرد. در این مدل از دستگاه کاربر پشت دستگاه می ایستد و با فشار دادن دسته، دستگاه را به جلو حرکت می دهد، نوع طراحی و بکار گیری تجهیزات اسکرابر صنعتی به شیوه های است که هیچگونه خستگی برای کاربر ایجاد نمی شود و به جای استفاده از نیروی الکتریکی از نیروی مکانیکی در آن استفاده می شود. کار با این دستگاه بسیار ساده تر است و خرابی و تعمیر آن نیز به دلیل فقدان نیروی الکتریکی کاهش می یابد. اسکرابر سرنشین دار نوع دیگری از این دستگاه ها است که تجهیزات اسکرابر صنعتی را دارا می باشد البته با لوازم و تجهیزات جانبی بیشتر که به شستشوی محیط ها کمک بیشتری می کند. این نوع ماشین های شستشوی زمین، از نظر وقت و هزینه بسیار با صرفه تر است زیرا منطقه وسیع تری را در مدت کم نظافت می کند و مخازن به دلیل بزرگتر بودن نسبت به اسکرابر دستی زودتر پر و خالی می شود. در دستگاه مدل سرنشین دار مانند ماشین جایی برای نشستن کاربر تعبیه شده است که قابل تنظیم می باشد و برای دور زدن نیاز به فضای زیادی ندارد و کاربر بسیار راحت برروی صندلی می نشیند و به انجام کار خدماتی خود می پردازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید