همکاری گروه Wrennalls با شرکت آلمانی Columbus

همکاری گروه Wrennalls با شرکت آلمانی Columbus

گروه Wrennalls گروه مشاوره نظافت برای همکاری با تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی Columbus در آلمان به توافق رسید. Columbus یک بخش اصلی از گروه بزرگ Staehle می باشد، که یک کسب و کار خانوادگی است و سودی حدودا بیش از ۷۵ میلیون یورو دارد. دفتر مرکزی Columbus در اشتوتگارت واقع شده است و بر اساس موفقیت های طراحی و تولید محدوده وسیعی از اسکرابر ها، دستگاه های تک دیسک و جاروبرقی های آب و خاک برای هر محیطی قوت گرفته است.

گروه Wrennalls: این گروه در سال ۱۹۸۵ به منظور خدمات نظافتی با کیفیت و مقرون به صرفه، برای عموم مردم و امور صنعتی در شمال غرب اروپا شکل گرفت. این شرکت از ابتدا بر مبنای دو اصل مشتری و استفاده از آخرین تکنولوژی ها بنا شده است. امروزه با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و تکنیک های فراهم شده توسط سیستم مراقبت از فرش بدون آب، گروه Wrennalls بالاترین استاندارد کیفیت سرویس نگهداری و نظافت فرش را فراهم نموده است.

Columbus: فردی به نام Gustav Staehle بر اساس نزدیک بودن به مشتری و بازار، اولین جاروبرقی برای سطوح سخت را در سال ۱۹۲۶ تولید کرد. امروزه برند Columbus با به کارگیری بسیاری از محصولات و نوآوری های آینده برای برطرف کردن نیازهای متنوع مشتریان در سراسر جهان تلاش می نماید. Columbus با داشتن محدوده جامعی از محصولات کاربردی با بیش از ۶۰ دستگاه، می تواند به معنی واقعی نظافت موثر را محقق سازد. Columbus رویای دستگاه های تک دیسکی را با تجهیزات امروزی خود وفق داد. بنابراین به عنوان مثال، اسکرابر برقی یا باتری دار Columbus نمره بالایی را برای طراحی فشرده و کاربری ساده و عالی کسب کرده است. آخرین نمونه از اسکرابر های اتوماتیک “ساخت آلمان” بسیار سریع هستند، انواع اسکرابر دستی با موتور محرکه و بدون آن، اسکرابر سرنشین دار ، و جدید ترین محصول با سیستم چرخش روشن و خاموش برای برس ها و نگهدارنده پد می باشد.

 

اسکرابر دستی
                              اسکرابر دستی کلومبوس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید