بازگشت نخستین سوییپر یکپارچه RCM به بازار

بازگشت نخستین سوییپر یکپارچه RCM به بازار

در اواسط دهه هفتاد میلادی، پس از موفقیت قابل توجه بدست آمده توسط نخستین سری از دستگاه های سوییپر ، کمپانی RCM ایتالیا نیاز بازار نظافت صنعتی به دستگاه های مکانیزه بزرگتر را برای کاربرد در محیط های ویژه همچون کارخانه های مرتبط با صنایع سرامیک درک نمود. سوییپر کارآمد R 850 برای پاسخگویی به این نیاز در سال ۱۹۷۵ طراحی و تولید گردید. تمامی مشتریان بی درنگ، استحکام، سودمندی و قیمت اقتصادی این دستگاه را تحسین نمودند بطوریکه این جاروب مکانیزه قدرتمند برای بیش از ۲۵ سال بدون تغییر در طیف محصولات کمپانی RCM قرار داشت. نسل جدید سوییپر R850 اکنون، با مشخصاتی متفاوت به بازار عرضه شده است که آن را از سایر دستگاه های جاروب مکانیکی سخت کار متمایز می نماید.
سوییپر R850 یک جاروب خیابانی کارآمددر حقیقت این سویپر کاربردی در عملیات سنگین نظافتی در محیط های صنعتی حاوی حجم بالای آلودگی با مدل های سوییپر متوسط و بزرگتر مجهز به سیستم تخلیه مکانیزه و هیدرولیکی چون Boxer، Mille و Duemila جایگزین شده است. سوییپر R 850 اکنون در دو مدل دارای موتور الکتریکی و موتور بنزینی ارائه شده است و به دلیل داشتن ساختار ساده، علارغم داشتن عملکرد مناسب و کارایی بالا، با قیمتی کاملا مقرون به صرفه عرضه شده است.
سیستم تخلیه دستی این دستگاه، یکی از مشخصه های دستگاه است که باعث می گردد قیمت دستگاه در سطحی قابل قبول و به صرفه باقی بماند. طراحی خاص مخزن ۱۲۰ لیتری این دستگاه بصورت چرخ دار و متشکل از دو سطل مجزای قابل برداشتن، امکان تخلیه سریع و آسان مخزن را برای کاربر فراهم نموده است.
سوییپر R850 با برخورداری از پهنای نظافت ۱۳۹۰ میلیمتری و مخزن زباله ۱۲۰ لیتری، گزینه ای کاملا ایده آل برای کاربرد در محیط های دارای وسعت بالا و سطح آلودگی کم و متوسط می باشد و از لحاظ استحکام و قابلیت اطمینان در رده سایر سوییپرهای قدرتمند RCM قرار می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید