استفاده دستگاه های نظافت مکانیزه در کارخانه کاشی و سرامیک

استفاده دستگاه های نظافت مکانیزه در کارخانه کاشی و سرامیک

کارگاه ها و کارخانجات صنعتی از دسته محیط هایی هستند که با توجه به حجم کار، فعالیت و تولیداتشان، با آلودگی های و آلاینده های متعدد و مختلفی مواجه هستند. از بین این صنایع، کارخانه های تولید کاشی و سرامیک از جمله صنایعی هستند که حفظ نظافت در آنها از اهمیت بالا در ارتقا کیفیت تولیدات و ایمنی محیط بسیار بالا است. به کار گیری تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه میتواند در سرعت، کیفیت، هزینه و انرژی لازم برای صورت دادن فرایند های نظافت کارخانه کاشی و سرامیک تاثیر بسزایی داشته باشد. انواع مختلف تجهیزات نظافت صنعتی وجود دارند، از این بین، دستگاه سوییپر صنعتی، دستگاه زمین شوی و واترجت یا کارواش صنعتی از پرکاربرد ترین و بهینه ترین تجهیزات نظافت قابل استفاده در این دسته از کارخانجات صنعتی و تولیدی هستند.

اهمیت استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه در کارخانه کاشی

کاربرد تجهیزات نظافت صنعتی در کارخانه کاشی و سرامیکوجود آلودگی های مختلف در محیط کارگاه ها و کارخانجات صنعتی میتواند بر کیفیت محصولات تولیدی در این مجموعه ها تاثیر منفی داشته باشد. کاربرد تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت میتواند با افزایش سطح کیفی فعالیت ماشین آلات و بهینه سازی شرایط کاری در محیط کارخانه کاشی و سرامیک در ارتقا کیفیت ساخت و نگهداری این تولیدات تاثیر گذاری مثبت داشته باشد. علاوه بر این جمع آوری آلاینده ها، ذرات و مواد زائد از محیط کارگاه و انبار محصولات کاشی و سرامیک، احتمال بروز حوادث را کاهش داده و ایمنی محیط را افزایش خواهد داد. بدین ترتیب کارخانه در برابر وقوع حوادث، ایمن شده و هزینه های ناشی از آن را برطرف خواهد نمود.

از سوی دیگر تمیز بودن محیط کارگاه، کارخانه و بخش های اداری، تاثیر مثبتی در مخاطب و مراجعین داشته و میتواند در اعتماد سازی و استفاده از خدمات و محصولات مجموعه تاثیر بگذارد.

استفاده از واترجت صنعتی در نظافت محیط کارخانه کاشی

واترجت صنعتی و نظافت تجهیزات در کارخانه تولیدیتولید کاشی و سرامیک با توجه به مواد اولیه آنها به وجود آمدن آلودگی های پودری و گرد و غبار را به همراه دارد. به جا ماندن این آلودگی های غبار در محیط و در سطح دستگاه ها میتواند به کاهش کیفیت و کارآیی تجهیزات و دستگاه ها منجر شده و در کیفیت محصولات و تولیدات این مجموعه ها تاثیر گذار است. واترجت های صنعتی با استفاده از فشار آب در نظافت قادر است در شستشوی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی دسترسی کاربر به نقاط مختلف آنها را فراهم آورده و فرایند نظافت بهینه را امکان پذیر خواهد نمود.

با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی قادر خواهید بود با افزایش سرعت نظافت، در زمان لازم برای نظافت صرفه جویی نموده و هزینه های نیروی کار را به میزان زیاد کاهش دهید. استفاده از تجهیزات جانبی در حین کار با دستگاه واترجت امکان پاشش آب به شکل دلخواه را فراهم خواهد آورد. به کار گیری انواع نازل ها نظافت بهینه و موثر تجهیزات و سطوح را امکان پذیر می نماید.

کاربرد دستگاه سوییپر صنعتی نظافت کارگاه صنعتی

کاربرد دستگاه سوییپر در نظافت کارخانه کاشی

در نظافت و جمع آوری آلودگی ها از محیط کارخانه کاشی و سرامیک نه تنها با انواع آلاینده های پودری در سطح تجهیزات و ماشین آلات مواجهیم، بلکه با ذرات درشت و خورده های باقیمانده از ضایعات کاشی ها و سرامیک ها نیز سر و کار خواهیم داشت. در این موارد، به کار گیری دستگاهی که بتواند به راحتی انواع آلودگی های ریز و درشت را جمع آوری نموده میتواند به میزان زیادی در کاهش زمان و هزینه های نظافت تاثیر گذار خواهد بود. این دستگاه در ابعاد مختلف با قابلیت هدایت دستی یا سرنشین دار ارائه میشود و نیاز نظافت کارخانه های کاشی سازی را برطرف می نماید.

مانور پذیری بالای دستگاه سوییپر سرنشین دار و قابلیت جمع آوری ذرات و مواد زائد ریز و درشت از ویژگی های اصلی این دستگاه نظافت مکانیزه می باشد. فیلتراسیون کارآمد، توان کاری بالا و پوشش دهی سطح وسیع امکان نظافت کارآمد و بهینه محیط کارخانه کاشی سازی و انبار این مجموعه را برای کاربران فراهم می آورد. بدین ترتیب صاحبان این صنایع با استفاده دستگاه سوییپر قادر خواهند بود سرعت و کیفیت فرایند نظافت را به میزان چشمگیری افزایش داده و هزینه های آن را کاهش دهند.

به کارگیری زمین شوی صنعتی در نظافت انبار و کارخانه تولیدی

اسکرابر صنعتی زمین شوی مکانیزهدستگاه زمین شوی به طور کلی تجهیزات تخصصی نظافت و شستشوی سطوح هستند. این تجهیزات با بهره گیری از فشار برس چرخشی، پاشش آب و ماده شوینده به همراه سامانه مکش آلودگی امکان نظافت کامل انواع سطوح و کف پوش ها را برای نیروی خدماتی فراهم می آورد. این دستگاه در انواع برقی و باتری دار ارائه میشوند. کاربرد اسکرابر های باتری دار سهولت مانور پذیری در محیط های محدود و با تراکم بالا امکان پذیر میکند، این درحالی است که با استفاده از دستگاه های برقی و کابلی این کف شوی صنعتی، قادر خواهید بود بدون محدودیت در مدت زمان فعالیت دستگاه به نظافت سطوح بپردازید.

کاربرد تجهیزاتی همچون اسکرابر های صنعتی در نظافت صنایع و کارخانه کاشی و سرامیک، در محیط سالن تولید، انبار محصولات، اتاق ها و راهرو های بخش اداری امکان پذیر بوده و با برطرف نمودن انواع آلودگی ها، چربی ها، لکه ها و گرد و غبار از محیط، ارتقا کیفیت بهداشت، نظافت و ایمنی محیط را به همراه خواهد داشت.

جارو برقی های صنعتی و تخصصی جمع آوری گرد و غبار

نظافت خطوط تولید در کارگاه ها و کارخانه های تولید کاشی و سرامیک با استفاده از دستگاه های جاروبرقی و مکنده های صنعتی تخصصی میتواند به بهبود فرایند تولید محصولات کمک کند. استفاده از انواع جاروبرقی های صنعتی تخصصی برای مکش و جمع آوری آلودگی های پودری از خطوط تولید با جلوگیری از نفوذ این آلودگی ها و ذرات پودری به تجهیزات و ماشین آلات تولید، از بروز اشکال در روند تولید کاشی و سرامیک در کارخانه ها جلوگیری کرده و فرایند نظافت را بهبود خواهد بخشید. انواع مختلفی از دستگاه های جارو برقی و مکنده های صنعتی و تخصصی وجود دارند که استفاده از آنها در محیط کارخانه کاشی و سرامیک میتواند به میزان زیادی در هدر رفت مواد اولیه و همچنین پیشگیری از وقوع حوادث و خرابی در دستگاه ها پیشگیری نماید.

 

استفاده از تجهیزات و ماشین آلات نظافت مکانیزه در محیط کارخانه کاشی و سرامیک با ارتقا کیفیت نظافت، بهداشت و امنیت مجموعه در بهبود کیفیت تولیدات تاثیر گذار بوده و میتواند در افزایش سود و درآمد کارگاه صنعتی نیز موثر واقع شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید