خرید و استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مناسب در انجام پروتکل های نظافت صنعتی

خرید و استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مناسب در انجام پروتکل های نظافت صنعتی

امروزه همه به نظافت فکر میکنند. اقدامات انکارناپذیر و بی سابقه ای در سطح جهانی در حال انجام است تا سرعت شیوع کووید ۱۹ را اندکی کند تر کنند.  شاید باور آن مشکل باشد اما سطوح کف بیشترین میزان جرم را به خود جذب میکنند. تحقیقات در این زمینه حاکی از این هستند که کف کفشها حتی از سرویسهای بهداشتی نیز آلوده تر هستند و به همین دلیل میتوانند جرم ها و انواع آلودگی ها را به زمین انتقال دهند. خرید و استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی همچون سوییپر ها و اسکرابر های صنعتی میتواند به شکل موثری در حذف آلودگی ها و جلوگیری از تجمع و یا انتشار آنها تاثیر گذار خواهد بود.

این امر بسیار مهم است که هم سطوح را در فضاهایی که همچنان باز هستند ضد عفونی کنیم  و هم عملکرد فرایند نظافتی بهتر در نظر بگیریم. نظافت و ضدعفونی سازی سطوح با استفاده از سوییپر های صنعتی و تجهیزات نظافت صنعتی در مقابل کرونا بخشی ضروری از هر برنامه نظافت و تضمین کننده ایمنی، سلامت و بهداشت در محیط هستند. حتی اگر کسب و کار شما در حال حاضر تعطیل است، پیش بینی یک برنامه نظافتی و خرید یک دستگاه اسکرابر جهت نظافت محیط کارتان برای زمان بازگشایی انتخاب هوشمندانه ای است.

خرید و کاربرد اسکرابر صنعتی در نظافت

خرید تجهیزات نظافت صنعتی مناسب

خرید تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی مناسب راه حلی بهینه برای انجام فرآیند نظافت در محیط های تجاری، اداری و صنعتی گوناگون است. یکی از این تجهیزات نظافت مکانیزه اسکرابر های صنعتی هستند. دستگاه اسکرابر صنعتی با توانایی حذف آلودگی های چسبیده بر سطح زمین، کیفیت نظافت محیط را به میزان زیادی افزایش داده و از تجمع آلودگی ها در محیط جلوگیری به عمل می آورد. این دستگاه نظافت صنعتی با استفاده از برس های چرخشی و سامانه مکش قدرتمند، نظافت بهینه و مطلوب محیط را برای شما به ارمغان می آورد. ابعاد و طراحی متنوع انواع اسکرابر های صنعتی خرید و کاربرد این تجهیزات نظافت صنعتی را در محیط ها و شرایط گوناگون مناسب و کارآمد می نماید.

تفاوت کاربرد تجهیزات صنعتی در نظافت، با گندزدایی و ضدعفونی سازی

نظافت، گندزدایی و ضدعفونی سازی سه عمل و فرایند متفاوت هستند. این تفاوت برای تجهیزاتی که  شما برای انجام آن در نظر میگیرید حائز اهمیت است. به طور کلی نظافت به معنی از میان برداشتن جرم ها، آلودگیها و زباله از سطوح است. نظافت ضرورتا جرم ها را نمیکشد، تنها آنها را جابه جا میکند و با کم کردن میزان آنها، ریسک انتشار آنها را کاهش میدهد. از سوی دیگر، گندزدایی با استفاده از مواد شیمیایی صورت میگیرد تا جرمها را از بین ببرد. اما گندزدایی سطوح را تمیز نمی کند و فقط جرمها را در سطحی که قبلا نظافت شده از بین می برد. اما ضدعفونی سازی سطح جرم ها را تا حدی که سطح بی خطر به حساب می آید پایین می آورد. فرایند ضدعفونی سازی با استفاده از مواد شیمیایی و همچنین حرارت صورت می پذیرد.

کاربرد پروتکل نظافتی برای استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی سطوح کف

داشتن یک رویه و پروتکل برای انجام فرآیند نظافت در محیط های مختلف میتواند به میزان زیادی در کاهش آلودگی ها موثر باشد.

نظافت انبارها، مراکز بزرگ توزیع، عمده فروشی ها خرید و کاربرد تجهیزات نظافت صنعتی

در اماکن بزرگ مانند انبارها، مراکز بزرگ توزیع، عمده فروشی ها استفاده از اسکرابر صنعتی برای نظافت زمین در کاهش میزان جرمها موثر است. نظافت روزانه سطح زمین به عنوان بخشی از روال نظافت روزانه توصیه می گردد. اما در چنین مواقعی که کار تعطیل است و کارکنان ومشتریان حضور ندارند، تمرکز خود را بر نظافت عمقی بگذارید. خرید و استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مانند اسکرابر امکان نظافت عمقی و بسیار کارآمد سطوح را برای شما امکان پذیر می نماید.

یک دستگاه نظافت صنعتی مانند Tennant T20 یک انتخاب و خرید هوشمندانه در حوزه نظافت است. این دستگاه ترکیبی از اسکرابر و سوییپر صنعتی به شکل سرنشین داربوده و با قدرت و کیفیت بالا برای فضا های بزرگ بسیار مناسب است و در کُنج ها و نزدیکی دیوارها به راحتی قابل هدایت است. با این دستگاه میتوان فضایی به وسعت حدودا ۱۰۰۰۰ متر مربع را به سرعت نظافت کرد. با یک اسکرابر صنعتی دستی کوچکتر مانند T5 یا اسکرابر سرنشین دار T7، کارکنان شما میتوانند زمین، راهرو ها و سطوح در محیط اطراف را به سرعت نظافت نمایند.

اسکرابر صنعتی k40

باشگاهها، خواربار فروشی ها، مدارس و فروشگاهها

نظافت فضاهای شلوغ مانند باشگاه­ها، خوار بار فروشی ها و مدارس که ممکن است افراد با زمین تماس بیشتری پیدا می کنند ضروری است. تردد زیاد در این مکان ها، جرم ها زیر کفش افراد چسبیده و وارد محیط میشوند و در ترک های روی زمین انباشته میشوند.

نخستین قدم برای گندزدایی زمین استفاده از ماده شیمیایی خنثی است. خرید و استفاده از یکی از تجهیزات نظافت صنعتی همچون اسکرابر دستی مانند K40 است. این دستگاه راه حلی مناسب برای نظافت مکانهای کوچک در ساختمانهای تجاری کوچکتر است. دستگاه اسکرابر K40 با یک بار عبور از مسیر زمین را تمیز میکند و همزمان آب و آلودگی جدا شده از سطح را به وسیله تی و سامانه مکنده به داخل مخزن آب کثیف مکش کرده و جمع آوری مینماید این کار زمین را تمیز و ایمنی را افزایش خواهد داد.

کارخانه های فرآوری مواد غذایی و رستوران ها

اسکرابر صنعتی سرنشین دار BM100هر کارخانه که بطور تخصصی فرآوری مواد غذایی را بر عهده دارد، از آماده سازی، بسته بندی یا نگهداری آنها نیاز به انجام نظافت و ضدعفونی سازی خواهد داشت. خرید و استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافقت صنعتی و اسکرابر ها میتوانند به شکل مناسب و بهینه ای در حفظ بهداشت و سلامت این محیط ها جهت تولید و نگهداری محصولات غذایی موثر باشند.

اسکرابر سرنشین دار BM100 گزینه های خوبی برای نظافت زمین رستوران و کارخانجات محصولات غذایی هستند. این دستگاه نظافت مکانیزه با قابلیت پاشش هوشمنده ماده شوینده و ضدعفونی کننده سطوح را به شکلی ایده آل و مناسب نظافت نموده و از وجود انواع آلودگی ها عاری می نمایند. خرید و کاربرد این تجهیزات نظافت صنعتی میتواند به شکل موثری در کیفیت سلامت محصولات و بهداشت محیط تاثیر گذار باشد.


دقت داشته باشید بدون خرید و استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی مناسب، تغییری در کیفیت سلامت و بهداشت محیط کاری و فعالیت شما رخ نخواهد داد. چه کسب و کارتان باز باشد و چه برای مدت زمان کوتاهی بسته باشد، با صرف زمان و داشتن یک برنامه هوشمندانه برای نظافت، محیط کار، کارکنان و مشتریان سالم و ایمنی خواهید داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید