ویژگی های یک سوییپر صنعتی شهری ایده آل

ویژگی های یک سوییپر صنعتی شهری ایده آل

دستگاه سوییپر صنعتی یک ابزار نظافتی است که کاربر هنگام کار با آن احساس رضایت کامل داشته و آن را به راحتی هدایت می کند. سوییپر دستگاهی کارآمد به شمار می آید که به منظور انجام فعالیت های نظافتی حرفه ای بسط و توسعه یافته است. گسترش و توسعه روز افزون سوییپر شهری عملکرد آن را بهبود بخشیده و امکان استفاده از آن را در محیط های مختلف شهری و صنعتی فراهم ساخته است. سوییپر صنعتی دستگاهی سازگار و انطباق پذیر با محیط بوده که با داشتن قدرت مانور بالا برای نظافت های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. سویپر در ابعاد و مدل های متنوعی تولید شده است که همه آن ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و در انواع محیط های سر باز، مسقف، وسیع و محیط های با قدرت مانور کم به کار گرفته می شوند. نتیجه حاصل از نظافت با دستگاه سوییپر صنعتی شهری بسیار مطلوب و رضایت بخش بوده و به هیچ عنوان قابل قیاس با روش های سنتی نبوده، علاوه بر این سبب افزایش کارایی نیروهای انسانی می گردد.

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه سوییپر صنعتی شهری

برخی از مشخصه های بارز جاروب شهری عبارت اند از:

طراحی ارگونومیک سویپر

سوییپر صنعتی شهرییکی از مهم ترین بخش های تشکیل دهنده سوییپر سرنشین دار محل قرار گرفتن کاربر می باشد. بنابراین کابین آن به گونه ای طراحی و ساخته شده است که اپراتور علاوه بر راحتی در استقرار، دید مناسب و واضح دارد و نسبت به محیط اطراف کاملاً مسلط است. ورود و خروج به کابین بسیار آسان بوده و کاربر می تواند مطابق شرایط جهت حرکت، ارتفاع برس ها، صندلی و فرمان را تنظیم نماید. کاربر به تمامی بخش های مربوط به کنترل دستگاه دسترسی کامل داشته و قادر است با استفاده سیستم کنترلی پیشرفته سوییپر صنعتی شهری هدایت و کنترل آن را بر عهده گیرد.

 

جاروی شهری با سطح صدای کم

جاروی شهریسوییپر مکانیزه از کمترین مقدار سطح صدا برخوردار است که شرایط کاری مطلوب برای کاربر فراهم آورده و هیچ گونه آلودگی صوتی برای محیط پیرامون ایجاد نمی کند. وجود قطعات و چرخ های هیدرولیکی و موتور عایق کاری شده سطح صدای سوییپر را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. سطح صدای کم سوییپر استفاده از آن را در محیط های مسکونی، تجاری و کلیه مراکزی با رفت و آمد بالا و در ساعت های مختلف شبانه روز ممکن ساخته است.

 

سوییپر صنعتی شهری دستگاهی بدون ارتعاش

سوییپر پارکینگدستگاه های سوییپر صنعتی شهری با بهره مندی از آخرین فناوری ها کمترین سطح لرزش و ارتعاش را دارد. هنگام عبور دستگاه از سطوح ناهموار و دارای برجستگی به دلیل نوع طراحی و ساخت کابین و چرخ ها هیچ ضربه ای به کاربر وارد نمی شود. چرخ های سوییپر همیشه مطابق با سطح زمین حرکت می کنند. تجهیز سویپر به سیستم هیدرولیکی موجب انتقال نیرو بین اجزا و قطعات می گردد.

 

قابلیت اطمینان جاروب محوطه

سوییپر صنعتی شهریسوییپر صنعتی یا جاروب خیابانی یک دستگاه نظافتی مکانیزه ایمن و قابل اطمینان به شمار می آید. قطعات داخلی دستگاه قابل دسترس بوده و در این وسیله قطعات هیدرولیکی به کار رفته است، از همین رو به حداقل میزان رسیدگی و تعمیرات نیاز دارند و قطعات جانبی با سهولت تعویض می گردند.

 

کارایی فوق العاده سوییپر صنعتی شهری

سوییپر صنعتی شهریدستگاه سویپر صنعتی ترکیبی از سیستم نظافتی مکانیکی و سیستم مکش می باشد که موجب گشته سوییپر به ابزاری دارای قدرت نظافتی فوق العاده، سرعت و ضریب ایمنی بالا تبدیل گردد. سوییپر صنعتی دستگاهی انعطاف پذیر بوده و در تمام طول سال برای نظافت سریع و با کیفیت محوطه ها، خیابان ها، معابر، پارک ها، پارکینگ ها و باغ ها، مراکز تجاری، اماکن مذهبی، پایانه ها، ورزشگاه ها،  سایت های صنعتی و … مورد استفاده قرار می گیرد. بهره مندی از قدرت مکانیکی و مکنده به صورت هم زمان این دستگاه را قادر ساخته است انواع آلودگی های سخت و بزرگ و ذرات ریز گرد و خاک را جمع آوری نماید. سوییپر صنعتی شهری مجهز به یک برس مرکزی و دو برس کناری است که سبب می شوند تمامی آلودگی های موجود در مسیر حرکت جاروب جمع آوری شوند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید