۵ نکته برای خرید بهترین سوییپر صنعتی

۵ نکته برای خرید بهترین سوییپر صنعتی

نظافت محیط در بسیاری از فضاهای وسیع مانند محیط های صنعتی و تجاری امر زمانبر و دشواری است. به همین دلیل تجهیزات نظافتی مکانیزه بهترین انتخاب برای جمع آوری آلودگی ها و تمیز نگهداشتن چنین محیط هایی هستند. دستگاه سوییپر صنعتی یکی از این تجهیزات نظافتی است که بصورت مکانیزه با برس های چرخان سطوح را عاری از آلودگی می نماید. برای خرید بهترین سوییپر یا جاروی شهری باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. در این مقاله قصد داریم تا این نکات را به شما معرفی کنیم.

سوییپر صنعتی چیست؟

نظافت محیط و جمع آوری آلودگی و زباله کاربرد دستگاه سوییپر صنعتی می باشد. این دستگاه دارای برس های کناری و مرکزی است. برس های کناری زباله را از اطراف جمع می کنند و برس مرکزی انتقال این آلودگی ها به داخل مخزن را انجام می دهد. مخزن بزرگ این دستگاه امکان جمع آوری حجم بالایی از آلودگی را فراهم می کند. منبع تغذیه سویپر از طریق باطری یا سوخت فسیلی یعنی بنزین و دیزل تامین می شود. از نظر نحوه هدایت نیز دستگاه سوییپر صنعتی به دو دسته دستی و سرنشین دار تقسیم می گردد. محیط های وسیع با استفاده از سویپر های سرنشین دار راحت تر و بسیار سریع تر نظافت می شوند.

 

خرید سوییپر صنعتی
                خرید سوییپر صنعتی

 

چگونه بهترین سوییپر  صنعتی را انتخاب کنیم؟

برای خرید بهترین سوییپر صنعتی به ۵ نکته مهم باید توجه کنید.

 

پهنای نظافت برس

پهنای نظافت به معنای پهنای سطحی است که دستگاه آنرا در لحظه تمیز می نماید. پهنای نظافت سوییپر های سرنشین دار معمولا بیشتر از مدل های دستی است. پهنای نظافت برس جانبی و مرکزی این دستگاه در اطلاعات کاتالوگ توسط تولید کننده سویپر ارائه می شود.  شما می توانید به آسانی این داده ها را دریافت نموده و پهنای نظافت برس های سوییپر برند های مخلتف را با هم مقایسه کنید. پهنای نظافت بر روی قیمت دستگاه و زمان عملکرد دستگاه تاثیر گذار است. پهنای نظافت وسیع مطمئنا باعث افزایش سرعت نظافت و البته افزایش قیمت دستگاه می شود.

 

ساعت کاری دستگاه

کارایی دستگاه که معمولا در کاتالوگ آن ذکر می شود، معمولا بصورت تئوری است. این عدد به کمک پهنای نظافت برس های جانبی و مرکزی، ضرب در سرعت حرکتی دستگاه محاسبه می گردد. برای محاسبه این عدد حداکثر سرعت را در نظر نگیرید. البته بسیاری از تولید کنندگان سوییپر صنعتی این عدد را ارائه می نمایند. ا این حال ساعت کارایی عملی دستگاه کمی کمتر از کارایی تئوری بدست آمده می باشد. برای خرید بهترین سوییپر صنعتی متناسب با نیاز خود باید به کارایی دستگاه و تناسب آن با وسعت محیط خود توجه کنید.

 

خرید دستگاه سوییپر شهری
                خرید دستگاه سوییپر شهری

 

ظرفیت مخزن زباله

بسیاری از تولید کنندگان سوییپر ظرفیت مخزن زباله را همراه با حجم اشغال شده فیلتر گرد و غبار اعلام می کنند. این موضوع اطلاعات دقیقی را از ظرفیت مخزن با توجه به انتظار شما از سوییپر صنعتی خریداری شده، بدست نمی دهد. بنابراین در حین خرید سوییپر صنعتی باید به ظرفیت دقیق مخزن زباله دستگاه پی ببرید.

 

بررسی فیلتر گرد و غبار

فیلتر گرد و غبار یکی از مهم ترین بخش های عملکردی برای دستگاه سوییپر صنعتی است. این دستگاه با تجهیز به چند فیلتر گرد و غبار ضامن عملکرد بهینه دستگاه و ممانعت از ورود ذرات به موتور می باشد. بنابراین قبل از خرید سوییپر صنعتی ، کیفیت مواد سازنده فیلتر و مساحت آن را مورد بررسی قرار دهید. فیلتر سوییپر های صنعتی با کیفیت معمولا از جنس پاکتی و با سطح فیلتراسیون وسیع می باشد.

دید کافی کاربر

دستگاه سوییپری که خریداری می کنید باید دارای سطح ایمنی بالایی باشد. بنابراین باید بخش های فنی دستگاه را حتما بررسی کنید. ایمنی، سهولت کاربری و نحوه هدایت دستگاه را در مدل های مختلف باهم بررسی کنید. سوییپر های خودرویی که کاربر در بخش جلویی آن قرار دارد، دید مناسبی به کاربر داده و در نتیجه کاربر راحت تر می تواند موانع سر راه خود را ببیند. همچنین سوییپر سرنشین دار را یکبار هدایت و کنترل کنید تا از سهولت کاربری آن اطمینان حاصل پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید