نقش دستگاه های نظافت صنعتی در صنایع

نقش دستگاه های نظافت صنعتی در صنایع

از جمله نکات حایز اهمیت برای پیشرفت کسب و کار در صنایع گوناگون، یافتن بهترین راه برای نظافت محیط ها می باشد. بدین ترتیب طیف گسترده ای از محصولات و دستگاه های نظافت صنعتی طراحی می شود تا مطابق با نیاز های شما و به جهت کاهش زمان، هزینه ها و مصرف منابع بدون به خطر انداختن عملکرد و بازده دستگاه و متناسب با نیازهای موجود برای تمام مشاغل عمل کند. دستگاه نظافت صنعتی می تواند نقش های متفاوتی در صنایع مختلف ایفا کند که موجب بهبود امور گردد. در متن زیر بخشی از کاربرد های این دستگاه های نظافتی را بررسی می کنیم.

 

صنایع خودروسازی و کسب و کارهای وابسته

واتر جت و نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی گوناگونی در مورد صنایع و کسب و کارهای مربوط به خودرو مورد استفاده است. علاوه بر استفاده های عمومی به منظور شستشوی سطوح در اماکنی همانند صنایع خودرو سازی و نمایشگاه های ماشین می توان از دستگاه های پرکاربرد دیگری همانند واترجت های صنعتی به منظور اجام عملیات های شستشوی و لایه برداری در کارگاه ها و تعمیر گاه های خودرو استفاده کرد.

 

 

 

دستگاه نظافت صنعتی در ساختمان سازی

نظافت صنعتی با واترجتدر صنایع ساختمانی بهره گیری از دستگاه نظافت صنعتی به شیوه دیگر به ما کمک می کند. استفاده از مکنده ها و واتر جت ها متناسب با نیاز موجب کمک به افزایش سرعت روند کار و بهبود عملکرد نیرو های انسانی می شود. تمییز کردن نما و شستشوی کف ساختمان نیز از دیگر موارد مورد استفاده می باشد.

 

 

 

 

مراکز تفریحی، خدماتی، مجتمع های تجاری و فروشگاه ها

شستشو و نظافت صنعتی

پاکیزگی و نظافت سطح از عواملی است که می تواند در جذب مردم مؤثر باشد. لذا  بهره گیری از شیوه های نوین نظافتی کمک شایانی به بهبود این امر می کند. دستگاه های نظافت صنعتی نظیر اسکرابر ها  و سوییپر ها از جمله مهم ترین و پرکاربرد ترین دستگاه ها در این دسته می باشند که به طور ویژه ای مورد توجه قرار دارند.

 

 

 

 

بخش بهداشت و درمان

دستگاه نظافت صنعتی

دستگاه های نظافتی مخصوص مراکز درمانی و بیمارستان ها با تکنولوژی پیشرفته و کارایی خود، ایمنی و سلامت محیط را تضمین نموده و عملیات نظافت را به خوبی انجام می دهد. اسکرابر های آنتی باکتریال (no bac) از جمله این دستگاه ها می باشند.

 

 

 

 

صنعت هتلداری

نظافت صنعتی و دستگاه فرش شوی

مدیریت بهداشت پایدار مورد رضایت مسافران از جمله مهم ترین اصول هتلداری است که در صورت اجرا، مسافران را راضی کرده و به وجد می آورد؛ لذا به کار گیری دستگاه نظافتی نظیر جاروبرقی های هتلی، فرش و موکت شوی و مبل شوی ها می تواند سیر نظافتی این اماکن را تسریع کرده و موجب بالا رفتن کیفیت نظافت شود.

 

 

 

صنایع و کارخانجات

 

نظافت صنعتی کارخانجاتعمل به وظایف نظافتی در کارخانه جات بزرگ و صنایع  مادر برای گروه های خدماتی نظافتی امری اسن دشوار زیرا آن ها قادر به پاکیزه نگاه داشتن محیط نبوده و برای تحقق این امر لازم است به طور مداوم محیط را نظافت کنند که امری طاقت فرسا و مشکل می باشد پس بهره مندی از دستگاه های نظافت مکانیزه سبب بروز پاکیزگی پایدار تر می گردد ؛ همچنین نیروی انسانی کمتری را درگیر کرده و سبب کاهش چشمگیر هزینه ها و افزایش بازده کار در دراز مدت می گردد.

 

 

 

 صنعت کشاورزی و دامپروری

نظافت صنعتی و کشاورزی

از جمله نکاتی که در صنعت کشاورزی و دامپروری حائز اهمیت است، رعایت نکات بهداشتی و نیز حفظ سلامت محیط به منظور جلوگیری از شیوع بیماری ها و حفظ سلامت و ایمنی محصولات می باشد. در اغلب نقاط دنیا استفاده از دستگاه نظافت صنعتی در صنعت کشاورزی و دامپروری نظیر واتر جت ها به منظور شستشوی سطحی و از بین بردن آلودگی ها مورد توجه است.

 

 

 

خدمات عمومی و شهری

خدمات شهری با نظافت صنعتی

مکانیزه شدن نظافت شهری سبب شد تا در سال های اخیر ، شهرداری ها و شرکت هایخدماتی که مسؤلیت حفظ پاکیزگی سطح شهر و معابر را بر عهده دارند ، از دستگاه نظافت صنعتی بهره می برند. جاروکشی و رفت و روب معابر و شستشوی و نظافت سطوح با وسعت بالا توسط سوییپرها و اسکرابر ها نمونه هایی از این کاربردها می باشند.

 

 

 

حمل و نقل و پایانه ها

کفشور صنعتی و نظافت صنعتی

پایانه ها و فرودگاه ها با توجه به مواجه ی ۲۴ ساعته با مسافران و گردشگران ، لازم است به بهترین شکل ممکن مورد نظافت قرار گیرد . بنابراین سرعت و کیفیت کار دو عامل حیاتی تلقی می شود . در این اماکن نیز نقش دستگاه های نظافت صنعتی نقش کلیدی را ایفا می کند و به کارفرمایان در رسیدن به این هدف یاری می رساند.

 

 

 

 

 

لینک های مفید:

دستگاه نظافت صنعتی : فهرستی از دستگاه های نظافت صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید