سوییپر اسکرابر Combo یک دستگاه کارآمد برای نظافت یک مرحله ای محیط های وسیع

سوییپر اسکرابر Combo یک دستگاه کارآمد برای نظافت یک مرحله ای محیط های وسیع

شرکت RCM ایتالیا از برند های معتبر دنیا در زمینه تامین تجهیزات نظافت صنعتی به حساب می آید و دستگاه های با کیفیتی را برای مراکز تجاری و صنعتی تولید می نماید. یکی از دستگاه های چند منظوره این شرکت که دارای ساختار صنعتی می باشد، سوییپر اسکرابر Combo نام دارد. این دستگاه علاوه بر قابلیت جاروب کردن سطوح کف، با برخورداری از برس شستشو و تی مکنده، سطح را تمیز و خشک می نماید.

ساختار کلی دستگاه سوییپر اسکرابر Combo

سوییپر اسکرابر Combo، مشابه دیگر دستگاه های نظافتی بزرگ شرکت RCM دارای یک مخزن زباله در عقب و محل قرارگیری کاربر در جلوی دستگاه است. قرار گرفتن صندلی در جلوی دستگاه موجب شده تا کاربر وسعت دید بسیار مناسبی داشته باشد. در نتیجه عملیات نظافت با حداکثر دقت ممکن قابل انجام است و ایمنی کاربر و دیگر افراد حاضر در محیط تضمین می گردد. مخزن سوییپر Combo در پشت دستگاه تعبیه شده و به دلیل چرخش برس های رولی در خلاف جهت یکدیگر  از حداکثر ظرفیت آن استفاده می شود.

 

سیستم نظافت سوییپر Combo

یکی از عملکرد های سویپر اسکرابر Combo نظافت سطح می باشد که بوسیله برس های جانبی و مرکزی صورت می گیرد. برس های نظافت بصورت هیدرولیکی حرکت می نمایند و هرگونه آلودگی را از روی انواع سطوح بر طرف می کنند. سیستم فیلتراسیون دستگاه قادر است غبارات به کوچکی ۱۰ میکرون را جمع آوری نماید. پاشش آب بر روی برس ها نیز از بلند شدن گرد و خاک در حین نظافت جلوگیری می نماید.

 

شستشوی سطح با دستگاه Combo

دستگاه سوییپر اسکرابر Combo ، به مانند یک دستگاه شستشوی سطوح، به کمک برس های خود سطح را بطور کامل تمیز می نماید. تی مکنده آن نیز آب آلوده باقی مانده روی سطح را جمع می کند تا توسط موتور مکنده به مخزن آب کثیف منتقل شود. این دستگاه کارآمد با یکبار عبور از یک ناحیه آلوده، آنجا را عاری از آلودگی می نماید. انحنای تی باعث می گردد سطح به بهترین نحو خشک شود.

 

مشخصات فنی سویپر اسکرابر Combo

دستگاه سوییپر اسکرابر Combo، قادر است ۱۶۵۵۰ متر مربع را در یک ساعت نظافت و شستشو نماید. با هر بار عبور از سطح، فضایی به پهنای ۱۶۶ سانتی متر تمیز می شود. مخزن آب تمیز این دستگاه نیز ۲۶۵ لیتر است تا کاربر مدت زمان زیادی را بدون نیاز به پر کردن مخزن به انجام عملیات بپردازد. همچنین مخزن آب تمیز ۲۸۰ لیتری و مخزن زباله با همین حجم موجب شده تا تخلیه این مخازن در بازه های زمانی طولانی ضرورت یابد.

 

سوییپر اسکرابر Combo
                                                سوییپر اسکرابر Combo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید