چند نکته ی کاربردی از سوییپر ها

چند نکته ی کاربردی از سوییپر ها

سوییپر صنعتی دستگاهی است که وظیفه ی جارو کشی سطح را به صورت مکانیزه و اتوماتیک بر عهده دارد. در واقع برای کار این سویپر، تنها به یک اپراتور نیاز است تا دستگاه را هدایت و کنترل کند. سویپر صنعتی قابلیت کار در فضا های بسته و باز را دارا می باشد و از این حیث محدودیتی برای دستگاه وجود ندارد.

در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چرا سوییپرهای صنعتی برای کارخانه ها ،کارگاه های کوچک و محیط های شهرک مانند مناسب و ایده آل است؟ 

چرا سوییپر دستگاهی پر کاربرد است؟

جارو کشیدن خیابان ها و معابر توسط دستگاه های مکانیزه از اصولی است که شهرداری ها و شرکت ها ی خدماتی به منظور افزایش راندمان کار به دنبال بهره گیری از آن می باشند. علاوه بر کارفرمایان مردم نیز تحت تاثیر این شیوه کاری قرار گرفتند و دلیل آن بهبود سطح پاکیزگی و نظافت شهر ها است که جزو اولین و مهم ترین نکاتی است که در صورت عدم وجود به سرعت به آن پی می برند. افزایش سلامت عمومی نیز از دیگر جنبه های کار با این دستگاه می باشد. اما مورد بررسی ما سوییپر های صنعتی می باشند که نوع دیگر این دستگاه به شمار می روند و همانطور که از اسم آن ها پیداست بیشتر برای محیط هایی با کاربری صنعتی و تجاری استفاده می شوند. از سوییپرها جهت نظافت فضاهای باز بیرون کاخانجات و شهرک های مسکونی و صنعتی نیز بهره برداری می شود. اکثر اشخاص حقیقی که صاحب کارخانه های کوچک هستند، میکوشند تا هزینه های خود را در جهت افزایش بازده به حداقل برسانند. بنابراین سرمایه گذاری بر خرید یک دستگاه نظافت صنعتی با کیفیت می تواند از هدر رفت پول در دراز مدت جلوگیری کند.

سوییپر

سرعت بالای سوییپر صنعتی

از جمله نتایجی در صورت کار با سوییپرهای صنعتی مشاهده می شود سرعت بالای رفت و روب مکان مورد نظر می باشد. لازم به ذکر است این دستگاه های نیمه اتوماتیک علاوه بر سرعت بالا، کیفیت فوق العاده ای نیز در انجام عملیات نظافتی دارا می باشند.

 

طول عمر بالای سوییپر صنعتی

سویپرسویپر ها ی صنعتی به گونه ای ساخته شده اند تا به طور منظم و با شدت به مراتب بالاتر نسبت به مدل های تجاری دستگاه در طول روز عملیات نظافت محیط را انجام دهد. این دستگاه بدون هیچ دردسری می تواند سالیان سال کار کرده و به بهره برداری برسد اما این موضوع منوط به چگونگی نگهداری از آن است. امر نگهداری مناسب در کنار استفاده ی اصولی در کنار هم ضامن طول عمر دستگاه شما خواهند بود. هم چنین مقاومت بالای سویپر در برابر  پارگی و ساییدگی امکان تخریب آن را کاهش داده است.با تمییز کردن برس ها و جارو ها ی دستگاه، می توانید ضمن بهبود سطح کیفی، راندمان دستگاه را نیز بالاتر برده و از فرسودگی زود هنگام اجزای سوییپر جلوگیری کنید.

 

لینک های مفید

سویپر صنعتی : فهرستی از دستگاه های سویپر صنعتی

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید