مزایای درخشان اسکرابر در پاک‌سازی سطوح کف

مزایای درخشان اسکرابر در پاک‌سازی سطوح کف

هنگامی که زمان نظافت و شستشوی محیط های تجاری و صنعتی فرا می رسد، افرادی که در این زمینه مسئولیت دارند باید برای انتخاب روش ها و تجهیزات مناسب تصمیم گیری نمایند. سطح زمین یکی از مهم ترین بخش هایی است که نظافت و شستشوی آن در اولویت قرار دارد و با افزایش مساحت باید زمان بیشتری صرف تمیز نمودن سطوح کف شود. اما هر چه با فضای بزرگ تر رو به رو باشیم به آن معنا نیست که بیش از پیش وقت برای نظافت محیط سپری شود، بلکه باید همواره به دنبال راهکارهایی بود که در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت یک محیط وسیع تمیز گردد. اکنون زمان آن است که از دستگاه اسکرابر برای شستشو و خشک نمودن هم زمان سطوح کف در مراکز تجاری،‌ صنعتی و … بهره گیری شود.



استفاده از اسکرابر برای صنایع و مراکز تجاری چه مزایایی دارد؟

دستگاه اسکرابر یا کفشوی صنعتی جایگزینی قدرتمند برای روش های سنتی نظافت یعنی سطل آب و تی بوده که با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد تحولی بزرگ در فرآیند تمیز کاری محیط های وسیع و پر رفت و آمد به وجود آورده است. برخی از مزایای اسکرابر برای محیط های صنعتی و تجاری:

 

کاهش هزینه های عملیات نظافت

مدیران و صاحبان مشاغل نسبت به هزینه ها آشنا و آگاه هستند و به خوبی می دانند عملیات نظافت و شستشوی سطوح مختلف چه اندازه هزینه در بر دارد. در ابتدا شاید به نظر برسد استفاده از یک تی معمولی و یک سطل پر از آب برای تمیز شدن سطح زمین کافی است و هزینه بسیار کمی دارد؛‌ اما چنین تفکری صحیح نیست، هر چه وسعت محیط بیشتر شود باید تعداد بیشتری از افراد برای نظافت محیط مشغول به کار شوند و در طول زمان های کاری مدت زمان زیادی را صرف عملیات تی کشی کنند. مواجه شدن با چنین شرایطی مقرون به صرفه و اصولی نیست، چرا که هزینه های نیروهای انسانی بیشتر شده و همواره احساس خستگی و زحمت پیدا می کنند و در بلند مدت دچار مشکلات جسمانی می شوند. دستگاه اسکرابر با هدف از میان برداشتن تمامی دشواری های عملیات نظافت سطح زمین طراحی و تولید شده و یک بار سرمایه گذاری برای خرید آن ارزش بسیار زیادی دارد و پس از دوره ای کوتاه مثلا یک سال بازگشت سرمایه به روشنی قابل ملاحظه خواهد بود. با بهره مندی از دستگاه اسکرابر صنعتی دیگری لزومی به تعداد زیادی از افراد صرفاً‌برای شستشوی سطح زمین نخواهد بود و به دلیل برخورداری از طراحی ارگونومیک و کاربر پسند کاربران بدون احساس خستگی و ناراحتی به کار با دستگاه کفشوی می پردازند.

 

افزایش اثربخشی آب و مواد شوینده

دستگاه اسکرابر یا کف شوی ترکیبی از سیستم برس زنی، مخازن آب و سیستم مکش است. هنگامی که آب یا محلول شوینده از مخزن آب تمیز کفشوی بر روی سطح زمین پاشش می شود، برس یا برس های دستگاه شروع به کار کرده و آلودگی های سطح زمین را به طور کامل جدا می کند. به این ترتیب آب یا محلول شوینده اثربخشی بالاتری می یابد و به دلیل وجود سیستم مکانیزه برس زنی دیگر نیازی نیست برای دست یابی به تمیزی بیشتر آب و ماده شوینده بیشتری مصرف گردد. در این حالت آسیب های زیست محیطی به حداقل کاهش می یابد، و زمان برای حذف آلودگی های عمیق هدر نمی رود.

 

 

 

انطباق با همه نیازها و سلیقه ها

یکی از مزیت های برجسته دستگاه کفشوی صنعتی تنوع در طراحی و ساخت آن است، بدان معنا که از محیط های کوچک و متراکم گرفته تا محیط های بسیار گسترده با استفاده از این دستگاه قابل شستشو می باشند. اسکرابر دستی با داشتن اندازه های متنوع برای شستشوی سطوح کف در محیط هایی به کار می رود که مساحت کمتری دارند یا به دلیل وجود لوازم در محیط فضای تحت نظافت کوچک شده است. اسکرابرهای خودرویی از پهنای شستشو و مخازن آب بزرگ تر برخوردار هستند و از همین رو جهت شستشوی سطوح وسیع مانند مجتمع های تجاری، کارخانه ها و … بسیار مناسب بوده و کارایی فوق العاده ای ارائه می دهند. نبود محدودیت در به کارگیری از ماشین آلات شستشوی سطح زمین نشان می دهد هر محیط صنعتی، تجاری، درمانی، آموزشی و سایر فضاهای نیازمند نظافت با هر گونه ویژگی توسط این دستگاه قابل شستشو خواهد بود.

 

 

کارایی بالای سیستم مکنده

در کنار همه ویژگی ها و مزیت های بارز دستگاه اسکرابر باید به وجود سیستم مکش یا خشک کن اشاره نمود. این سیستم از موتور مکنده، شیلنگ مکش، لاستیک تی و مخزن آب کثیف تشکیل شده است و هم زمان با شستشوی سطح آب و آلودگی باقی مانده بر روی سطح زمین را جمع آوری می نماید. با عملکرد این سیستم سطوح کف بلافاصله خشک می شوند و در محیط های پر رفت و آمد دیگر نگرانی در زمینه ایجاد خطر لغزندگی وجود نخواهد داشت و از طرف دیگر کیفیت تمیزی بیش از پیش نمایان می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید