کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنعت

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنعت

با توجه به قوانین سفت و سخت بهداشتی که امروزه برای محیط های صنعتی و کارخانه ها تعبیه شده امر نظافت مجموعه ها به مسائل بسیار تخصصی مبدل شده، جاروبرقی صنعتی  از مهم ترین و پرکاربردترین تجهیزات نظافتی محسوب می گردد.

برای نظافت در صنایع کاربردی مانند صنایع خودروسازی، صنایع تولید مواد غذایی، صنایع سیمان، صنایع نفت وگاز و پتروشیمی، صنایع نساجی، صنایع فولاد و فلز و آهن، صنایع بسته بندی، هتل،کلین روم، هواپیما و کشتی، کارخانه و کارگاه های کوچک چوب بری، صنایع داروسازی، صنایع کشاورزی، سینما و تئاتر حتی منازل با توجه به محیط با قدرت لازم به کار گرفته می شود.

دستگاه مکنده صنعتی با مکش فوق العاده قوی گرد و غبار و هرگونه آلودگی را به سادگی از میان می برد و به جمع آوری هرگونه زباله ریز و درشت به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی می پردازد که توسط این جاروبرقی مکانیزه با دارا بودن سیستم اتوماتیک و صنعتی و قدرت مکش و ظرفیت بالا در مخزن و فیلتراسیون و جمع آوری انواع آلودگی های جامد و مایع و کاملا متفاوت در حجم بسیار بالایی امر نظافت را صورت می دهد. با وجود گرد و غبار بالای محیطی در این گونه صنوف و لزوم رعایت بهداشت، آلودگی محیطی به سرعت منتشر می شود و می تواند بر روی محصولات و تجهیزات تأثیر منفی داشته و به اختلال منجر شود. وجود دستگاه مکنده قادر است هرگونه آلودگی محیطی را با هر حجم و وسعتی به بهترین صورت از میان ببرد و به نگه داری و نظافت محیط های صنعتی دارای اهمیت بالایی در نیل به بهره وری و سودآوری در کسب و کار و بازدهی در تولید و ارتقای ایمنی کار نظافت بسیار پر اهمیت محسوب می شود.

 

کاربرد جاروبرقی صنعتی در مصارف صنعتی

 

 مکنده اتوماتیک یکی از موثرترین و بهترین ابزاری محسوب می شود که برای مهار هرگونه آلاینده در صنعت کاربرد و کارایی بسیار بالایی دارد و راهکاری بسیار ایده آل و مناسب در رسیدن به کیفیت عالی نظافتی است.

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد مکنده مکانیزه در اتومبیل سازی

در صنعت خودروسازی به دلیل استفاده مبرم از رنگ های شیمیایی و پودرها که برای تنفس بسیار مضر هستند و برای جمع آوری رنگ، اسپری ها و پودر ها برای پوشش رنگی و پودری نیاز به تهویه و فیلتراسیون برای سلامت کارمندان این صنایع احساس می شود و استفاده از مکنده اتوماتیک به ایشان پیشنهاد می گردد.

 

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع مواد غذایی

در صنایع غذایی با توجه به حساسیت های میکروبی و شیمیایی برای جمع آوری ضایعات در خط تولیدی بزرگ و بهبود کیفیت محصولات تولیدی و از بین بردن گرد و غبار و ایجاد محیطی سالم و ایمن، صرفه جویی در وقت و هزینه افراد و ایجاد سهولت در فعالیت هایی که در تولید و تهیه مواد اولیه وجود دارد نیاز به یک مکنده صنعتی از وسیله های ضروری و کاربردی این گونه صنایع محسوب می شود.

 

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد جاروبرقی در صنایع نفت وگاز

در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی برای جمع آوری هرگونه آلودگی سخت،گرد و غبار وخاک، براده های آهن، مایعات و لجن برای نظافت این محیط های وسیع از هرگونه آلودگی و بهره مندی از نظافت باید از جارو برقی مکانیزه استفاده شود و استفاده از این مکنده بسیار کاربردی محسوب می شود.

 

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد جارو برقی صنعتی در صنایع نساجی

نساجی از جمله صنایعی است که برای تولید پارچه ،لباس، ریسندگی و بافندگی، فرش و موکت و وجود پشم و الیاف به ایجاد گرد و غبار و پرز و آلودگی بسیار بر روی دستگاه ها و ماشین آلات آن ها منجر می شود. در این کارخانه جات دارای سالن های متفاوت برای آزمایش و تولید پارچه و رنگ آمیزی دارد که سبب ایجاد آلودگی علی الخصوص اختلال در روند تولید دلیل وجود این آلودگی ها است.

پس برای ایجاد طول عمر ابزارآلات صنعتی در این صنعت و بالا بردن روند تولیدات و نیز بهبود عملکرد آن ها نیاز به یک مکنده مکانیزه به میزان بسیار زیاد احساس می گردد.

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد مکنده صنعتی در صنایع فولاد و فلز و آهن

صنایع فولاد و فلز و آهن از جمله صنایع فعال و پیشرو و بسیار سنگین است که در جهت پیشرفت و ترقی هر روز گام های بلند را پشت سر می گذارد و به تولیدات حرفه ای می پردازد. در این قبیل صنایع شاهد حجم بسیار زیاد تولید براده ها و گرد و غبار، پودر سنگ و مایعات وجود دارد،  استفاده از مکنده برای رسیدن به پاکیزگی ایده ای بسیار عالی است.

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع کشاورزی

این مکنده برای جمع کردن گرد و غبار بسیار ریز دانه ها در سیلوها است که نیاز به دستگاهی دارد که بتواند برای فیلتراسیون مکش داشته باشد تا از بازگشت گرد و غبار به محیط جلوگیری کند.

 

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد جاروبرقی صنعتی در هتل ها

 دستگاه هایی که به مکش هوا و آلاینده ها و گرد و غبار به داخل مخزن می پردازد، در این قبیل محیط ها به دلیل نظافت طولانی مدت نیاز به یک مکنده با مخزن بزرگ دارد و باید مکنده ای انتخاب شود که دارای صدای کمی باشد که آرامش محیطی چون هتل را بر هم نزند.

 

 

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد جارو برقی صنعتی در صنعت سیمان

حجم بالای آلاینده و ذرات گرد و غبار در صنعت سیمان نیازمند یک سیستم اتوماتیک و مکانیزه برای ارتقای استاندارهای سلامت و ایمنی کار و افزایش سودآوری و بهره وری این گونه کارخانه ها به حساب می آید که باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی و جمع آوری آلودگی ها می شود و در نتیجه تعطیلی در خط تولید را به میزان بسیار زیادی کاهش می دهد.

 

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد جاروبرقی صنعتی در تولیدات کامپوزیت

کارخانه کامپوزیت مملو از گرد و غبار هستند که این آلودگی ها روند تولید ناخالصی و آلودگی در مواد اولیه و محصولات وارد می کند و در نتیجه باعث به مخاطره انداختن سلامت می شود و ناکارامدی در روش سنتی مراکز تولیدی را به سمت تجهیزات مدرنیته و مکانیزه سوق می دهد که استفاده از آن ها می تواند بسیار کارآمد و نتیجه بخش در تولیدات کامپوزیت باشد و به آن پاسخگو باشد.

 

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد جاروبرقی صنعتی در سالن سینما و تئاتر

سالن های سینما و تئاتر از جمله مکان هایی هستند که همواره افراد بسیاری در آن ها در حال رفت و آمد هستند و برای دیدن نمایش از تنقلات و خوراکی های مختلف استفاده می کنند که این مسئله باعث ایجاد آلودگی محیط و در نهایت به حجم بالایی از زباله ختم می گردد. پس برای نظافت در این قبیل محیط ها  دارای راهروها و راه پله نیز هستند، نیاز به یک مکنده مکانیزه که به صورت بسیار سریع و راحت به نظافت حجم وسیعی از آلودگی را بپردازد ضروری است.

 

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد  جاروبرقی صنعتی در خطوط بسته بندی

بسته بندی ایمن و سازگار برای مصرف کننده مسئله مهم و بسیار کلیدی در امر حفظ محیط زیست به شمار می آید، محصولات نقش بسیار اساسی در پوشش و حفاظت و توزیع و فروش محصولات را به همراه دارد. از بین بردن آلاینده ها و گرد و غبار در شرایط محیطی بسته بندی باید بسیار سالم و پاکیزه باشد از این روی در این گونه مراکز بهره گیری از یک مکنده مکانیزه بسیار مهم و ضروری است.

 

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد جارو برقی صنعتی در کلین روم

کلین روم یا اتاق تمیز یک فضای محافظت شده دارای استاندارهای بسیار متفاوت در سنجش آلودگی است که از نفوذ میکروب در این مکان جلوگیری می کنند، اگر درصد این آلودگی ها کمتر شود باعث کم شدن عفونت و آلودگی می شود. دستگاه مکنده به دلیل دارا بودن فیلتر ایمنی از ورود هرگونه میکروب و ذرات میکروسکوپی به محیط جلوگیری به عمل می آورد پس برای نظافت این محیط حساس نیاز به دستگاهی با قدرت بالا در ایجاد نظافت های عمیق پیشنهادی کاربردی است.

 

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد جاروبرقی صنعتی در هواپیما و کشتی

هواپیما و کشتی نیازمند به نگهداری و جمع آوری مواد کربنی و آتش زا چون آلمینیوم و سدیم و مکنده برای سطوح با مواد پودی و نگهداری تجهیزات دارد که محیطی دور از هرگونه گرد و غبار و آلودگی در نظافت در این دست از صنایع راهبردی به صورت مداوم محسوس است و استفاده از مکنده صنعتی برای جلوگیری از ایجاد آتش سوزی بر اثر وجود مواد آتش زا در این گونه محیط ها نیاز جدی محسوب می شود.

 

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد جاروبرقی صنعتی در کارخانه ها و کارگاه های کوچک چوب بری

در صنعت چوب بری به دلیل حجم بسیار بالای تراشه های چوب و ماشین آلات، اره های دیسکی، سمباده و براده های حاصل از آن و نیز ضایعاتی که در محیط و در بین ماشین آلات قرار می گیرد باعث ایجاد آلودگی در این قبیل محیط ها می شود.

پس در این موقعیت برای ایجاد پاکیزگی محیطی نیاز مبرمی به استفاده از مکنده نیاز محسوسی به شمار می آید که در کارگاه ها برای بالا بردن بازدهی خطوط تولیدی و کیفیت محصول می تواند کمک شایانی کند و در بهبود سطح ایمنی و بهداشت و ارتقای عملکرد کارکنان نقش بسیار بزرگی داشته باشد.

 

 

جاروبرقی صنعتیکاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع داروسازی

صنایع داروسازی که به کار تولید دارو، پرکردن و بسته بندی محصولات می پردازد همواره باید دارای عملکرد بدون توقف باشد و طبق قوانین بهداشتی ملزوم به رعایت سطح بالایی در پاکیزگی هستند.

پس استفاده از یک جاروبرقی اتوماتیک در این دست صنایع حساس باعث رعایت بهداشت بسیار بالا و ارتقای کیفیت کار و کارایی بالا در کارکنان و بهبود سرعت و در نتیجه بهداشت محیطی در این صنعت ختم  شود که مشمول خسارت جبران ناپذیری در این خصوص نگردند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید