اهمیت استفاده از اسکرابر در نظافت سطوح

اهمیت استفاده از اسکرابر در نظافت سطوح

امروزه با توسعه علم در همه زمینه ها، صنعت ساخت و ساز نیز دچار تحول شده و ساخت سازه های عظیم و مدرن بیشتر از اینکه برای رفع نیاز های شهری باشد تبدیل به یک هنر در عرصه شهرسازی شده است. بناهای بلند، با نماهای شیشه ایی و کف پوش های سنگی و درخشنده توجه هر بیننده ایی را به خود جلب می کند. نکته مهمی که در کنار ساخت این بناها اهمیت دارد، حفظ و نگهداری از آنها می باشد. نظافت سطح بیرونی و داخلی شیشه ها به ماشین آلات صنعتی و مکانیزه برای نظافت نیاز دارد. تردد هر روزه مراجعه کنندگان روی سطوح کف، در صورت عدم مراقب صحیح از آنها، نه تنها درخشندگی سطوح را از بین می برد بلکه می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به سطوح کف وارد کرده و هزینه های گزاف تعمیرات را در پی داشته باشد. در نظافت سطوح کف، استفاده از دستگاه های مکانیزه ایی چون اسکرابر نسبت به شیوه های سنتی، کارآیی بیشتری دارد.

 

اهمیت نظافت سطوح کف

اسکرابر و نظافت سطوح کفکف پوش های استفاده شده در ساخت سطوح کف علارغم این که از جنس مرغوبی ساخته شده باشند، باز هم  نیازمند حفظ و مراقب هستند. اگرچه حفظ و نگهداری از سطوح کف می تواند هزینه هایی را شامل شود اما در برابر هزینه گزاف تعویض یا تعمیرات ناچیز می باشند. نظافت سطوح  کف به عنوان مهمترین بخش از فرآیند حفظ و نگهداری محسوب می شود که تاثیر بسیار زیادی در افزایش طول عمر کف پوش ها دارد. اما استفاده از شیوه های سنتی برای نظافت این سطوح نه تنها باعث افزایش عمر کف پوش ها نمی شود بلکه در برخی مواقع می تواند نتیجه عکس داشته و منجر به خسارات جبران ناپذیری گردد.

 

مزایای استفاده از اسکرابر در نظافت

اسکرابر و نگهدار ی ازسطوح کفدستگاه های اسکرابر آلمانی و ایتالیایی دستگاه هایی مکانیزه هستند که برای نظافت صنعتی اماکن وسیع و بزرگی مانند، لابی هتل ها، سالن های سینما و تئاتر، کارخانه و شرکت ها قابل استفاده می باشند. دستگاه اسکرابر جایگزین خوبی برای شیوه های سنتی بوده و با بهره گیری از سیستم برس زنی قوی نه تنها گرد و خاک را از روی سطوح جمع آوری می کنند بلکه باعث درخشندگی آنها نیز می شوند. علاوه بر این، بر خلاف شیوه های سنتی که برای نظافت از مواد شوینده استفاده می کردند، این دستگاه ها فقط با استفاده از آب و سیستم برس زنی عمل نظافت را انجام می دهند. این ویژگی کف شوی ها در نظافت سطوح حساسی که استفاده از شوینده ها باعث ایجاد خسارت می شود، بیشتر خود نمایی می کند.

 

استفاده از مواد شوینده برای نظافت بیشتر و ضد عفونی سطوح

اسکرابر و استفاده از مواد شویندهاسکرابر ها  قدرت بالایی در نظافت سطوح با  آب دارند، اما به منظور نظافت بیشتر و ضد عفونی سطوح می توان از مخلوط آب و شوینده در مخزن آب تمیز دستگاه استفاده نمود.

 



پولیش سطوح با استفاده از اسکرابر

اسکرابر و نظافت سطوح کف با استفاده از دستگاه کف شویاسکرابرها علاوه بر اینکه برای شستشو و نظافت سطوح استفاده می شوند، با تعویض برس دستگاه و جایگزین نمودن پدهای پولیشر همانند یک دستگاه پولیشر، سطوح کف را صیقل داده و موجبات درخشندگی هر چه بیشتر آنها را فراهم آورند.

 



کاهش در هزینه ها و زمان با استفاده از زمین شوی صنعتی

اسکرابر و کاهش در هزینه هااستفاده از دستگاه اسکرابر نه تنها نتایج مطلوب تری نسبت به شیوه های سنتی حاصل می کند، بلکه با سرعت بیشتری سطوح را نظافت کرده و راندمان بالاتری نسبت به شیوه های سنتی دارند. این دستگاه ها با کاهش در تعداد نیروی خدماتی تاثیر زیادی در کاهش هزینه دارند.

 

مقاومت دستگاه کف شوی

اسکرابر و مقاوت بالا کف شوی در نظافت های طولانیاین دستگاه ها به گونه ایی طراحی شده اند که کارآیی بالایی در نظافت های مستمر و پی در پی داشته و برای استفاده در اماکن پر تردد یا اماکنی که تمیزی و درخشندگی مستمر آنها اهمیت ویژه ایی دارد، قابل استفاده می باشند.

لینک های مفید:

اسکرابر: فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید