صرفه جویی در مصرف آب با تجهیزات حرفه ای نظافت

صرفه جویی در مصرف آب با تجهیزات حرفه ای نظافت

میزان مصرف آب در دنیا به شرایط بحرانی رسیده است. در حقیقت این موضوع در حال تبدیل شدن به یک تهدید بزرگ برای امنیت ملت ها می باشد. بنابراین هنگام استفاده از آب و مصرف آن بایستی دقت مورد نیاز انجام گیرد. این موضوع بصورت ویژه برای صاحبان ابزار های نظافتی که با آب سر و کار دارند، مورد توجه است. در این بین استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه می تواند در کاهش چشمگیر مصرف آب تاثیر گذار باشد. با استفاده از این تجهیزات نظافتی مانند زمین شوی صنعتی ، با مدیریت مصرف آب می توان یک مرکز تجاری یا رستوران را تمیز و شیک نمود. در این مقاله مزیت های اسکرابر ها از جنبه مدیریت مصرف آب مورد بررسی بیشتر قرار می گیرد.

نحوه عملکرد اسکرابر بر روی سطح

اسکرابر صنعتی برای شستن سطوح کف بعد از یک مرحله نظافت اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با برس های نظافتی که آغشته به محلول شستشو هستند، فرآیند تمیز کردن سطح را انجام می دهد. برس ها آلودگی و آب را از روی سطح جدا می کنند و تی مکش آنها را جمع نموده و سپس به مخزن آب کثیف منتقل می نماید. اسکرابر ها برای شستشوی سطح از آب یا محلول شستشو شامل آب و مواد شوینده بهره می برند. منبع تغذیه کفشوی ها از طریق چند باتری، جریان مستقیم برق و سوخت فسیلی تامین می شود. این کفشوی ها به دو صورت دستی و خودرویی هدایت و کنترل می گردند.

کفشوی صنعتی و میزان مصرف آب

کفشوی صنعتی یا اسکرابراز آنجا که نیروهای خدماتی وظیفه انجام امور نظافتی و تمیز کردن سطح را با ابزار ها یا تجهیزات مختلف بر عهده دارند، مدیران مجموعه ها ممکن است از میزان هزینه آب مصرفی قبل از دریافت قبض ها با خبر نباشند. برای نمونه یک رستوران بطور معمول در حدود ۶ هزار گالن آب در دقیقه مصرف می نماید. برای بعضی سطوح جرم گرفته و چرب میزان مصرف آب بالاتر می رود. زمانیکه که از دستگاه اسکرابر صنعتی استفاده شود در هریک از این وضعیت ها مصرف آب کاهش یافته و در نتیجه مدیریت مصرف آب به درستی انجام می گیرد. کفشوی صنعتی آب داخل مخزن را با تنظیم کاربر با توجه به میزان آلودگی به یک میزان مشخص بر روی سطح پاشش می نماید. در واقع کاربر بین چند حالت با توجه به عمق و حجم آلودگی میزان پاشش محلول شستشو را تعیین می کند. در نتیجه مدیریت مصرف آب به درستی و بطور موثر با دستگاه اسکرابر انجام می گیرد.

کفشوی صنعتی و مقدار صرفه جویی در مصرف آب

بهترین راه برای ساده کردن عملیات نظافت و هزینه کرد حرفه ای و مدیریت شده در درازمدت تهیه یک اسکرابر صنعتی می باشد. با استفاده از این دستگاه، به جای یک تیم کامل برای نظافت محیط، یک نفر با دستگاه اسکرابر می تواند در مدت زمان بسیار کمتر محیط را شستشو دهد. در نتیجه می توان در تعداد نیروی انسانی و هزینه های نظافتی یک مجموعه تا حد قابل توجهی صرفه جویی نمود. در کنار این موارد، اسکرابر ها بطور خاص و ویژه علاوه بر ارائه کیفیت عالی و برتر، برای صرفه جویی در مصرف آب طراحی شده اند. بطور عملی ثابت شده که یک محیط مشخص داخلی که در روش دستی با ۲۴ گالن آب شستشو می شود، در روش استفاده از دستگاه اسکرابر ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می کند. بدیهی است مدیریت مصرف آب اسکرابر یا کفشوی تنها در صورتی بطور موثر انجام می گیرد که از دستگاه بطور موثر مراقبت انجام شود. مراقبت های منظم هفتگی روزانه و ماهیانه کفشوی بطور دقیق در دستورالعمل سازنده ذکر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید