نقش فشار برس در شستشوی موثر با اسکرابر

نقش فشار برس در شستشوی موثر با اسکرابر

شستشو و نظافت موثر و با کیفیت سطوح  کف، همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران و صاحبان مجموعه های مسکونی، تجاری و صنعتی می باشد. بدون شک تمیزی و درخشندگی سطوح ک نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. از این رو شستشو و نظافت موثر و با کیفیت انها به منظور ارتقا جلوه های بصری محیط امری لازم و ضروری می باشد. ضمن اینکه حذف موثر و با کیفیت آلاینده ها از روی سطوح مانع از آسیب کفپوش ها می گردد. اگر چه از دیر باز تا کنون از شیوه های سنتی و دستی چون تی کشی دستی برای شستشو و نظافت استفاده می شود اما این شیوه ها قادر به تامین نیاز های نظافتی محیط نبوده و نمی توانند آلاینده ها را به طور کامل و موثر از روی سطوح حذف نمایند. دستگاه کفشوی صنعتی یک دستگاه مکانیزه و تخصصی می باشد که به منظور شستشو و نظافت موثر و با کیفیت آلاینده ها طراحی و تولید شده و از این رو کفپوش ها را به بهترین شکل ممکن شستشو داده و خشک می نماید.

 

 

چرا اسکرابر؟

اسکرابراسکرابر دستگاهی تخصصی می باشد که برای شستشو و خشک نمودن همزمان سطوح کف، طراحی و تولید شده است. از آنجایی که این دستاه ها منحصرا  برای حذف آلاینده های انباشته بر روی کفپوش ها تولید شده است از توان بالایی برای شستشو و نظافت برخوردار می باشد. ضمن اینکه عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح به طور همزان توسط دستگاه های اسکرابر انجام می شود. استفاده از سامانه های مکانیزه و تخصصی در این دستگاه ها،‌ موجب افزایش توان نظافتی دستگاه می گردد.

 

 

اجزای اصلی دستگاه اسکرابر

اسکرابر صنعتیاسکرابر یا کفشوی صنعتی دستگاهی مکانیزه می باشد که به منظور تامین نیازهای نظافتی محیط در بالاترین سطح ممکن از اجزای گوناگونی تشکیل شده است. ساز و کار همزمان بخش های مختلف دستگاه، موجب شستشو و خشک نمودن سطوح کف می شود. از جمله بخش های مهم دستگاه می توان به مخازن آب تمیز و آب کثیف،‌ سیستم برس زنی و سیستم مکنده اشاره نمود. تجهیز اسکرابر صنعتی به مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف موجب می شود تا دستگاه همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده کرده و همین امر مانع  از انتشار آلودگی ها به بخش های دیگر می شود. علاوه بر این جمع آوری کامل آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو، مانع از تجمع آنها در محیط می گردد.

 

عوامل موثر در ارتقا کیفیت شستشو و نظافت با دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر یا کفشوی صنعتیبهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا،‌ موجب شده تا دستگاه های اسکرابر از توان نظافتی بالایی بر خوردار باشند. یکی از عوامل موثر در ارتقا شستشو و نظافت با دستگاه های اسکرابر استفاده از سیستم برس زنی پیشرفته در این دستگاه ها می باشد. بر خلاف شیوه های سنتی که با اسنتفاده از تی عملیات شستشو و نظافت را انجام می دهند، دستگاه های ا سکرابر مجهز به سیستم برس زنی می باشند. مسلما بر خلاف رشته های قطور تی، که تنها قادر به شستشوی سطحی می باشد، الیاف ریز برس ها به راحتی به داخل خلل و فرج و شیار های کفپوش ها نفوذ کرده و تمامی آلاینده های تثبیت شده رد این بخش ها را بیرون کشیده و نظافت می نمایند.  کی دیگر از عوامل تاثیر گذار در ارتقا شستشو و نظافت با اسکرابر ها، فشار رو به پایین اعمالی بر روی برس دستگاه می باشد،‌ فشار اعمال شده بر روی برس موجب افزایش سطح تماس موثر برس دستگاه با سطوح کف شده و در نتیجه کیفیت شستشو و نظافت به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می یابد. لازم به ذکر است بر خلاف شیوه های سنتی که فشار اعمالی بر روی تی کاملا وابسته به میزان توان و تمایل کاربر می باشد، فشار اعمال شده بر روی برس دستگاه در تمامی طول عملیات شستشو و نظافت ثابت و یکنواخت می باشد. در نتیجه کیفیت شستشو در تمامی طول فرآیند، به طور کامل حفظ می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید