اسکرابر سرنشین دار و مزیت های آن

اسکرابر سرنشین دار و مزیت های آن

اسکرابر دستگاهی با کارایی مکانیکی است که به وسیله برس های دوار سطح زمین را شستشو داده و به طور هم زمان آن را خشک می کند. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که در پایان سطح تمیز و بهداشتی شده و به علت خشک شدن سریع زمین خطر لیز خوردن به وجود نخواهد آمد. دستگاه های اسکرابر صنعتی در مدل ها و ابعاد گوناگونی به بازار عرضه شده اند؛ از دستگاه های کوچک دستی برقی و باتری دار گرفته تا دستگاه های بزرگ اسکرابر سرنشین دار انواع مختلف دستگاه های کف شوی صنعتی هستند که گزینه های انتخاب زیادی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

 

ویژگی های دستگاه اسکرابر سرنشین دار

برخی از مولفه هایی که کف شوی سرنشین دار خودرویی با آن معرفی می گردند به شرح زیر است :

 

پهنای شستشو

پهنای شستشوی اسکرابر خودروییبه منظور شستشو سطوح وسیع به کار گیری زمین شوی خودرویی می تواند یک انتخاب ایده آل به شمار آید زیرا دارای پهنای شستشوی بیشتر و مخزن آب بزرگ تر است و مانع از خستگی کاربر شده که نتیجه آن افزایش بهره وری می باشد. اگر قدرت مانور یک محیط به گونه ای باشد که امکان حرکت اسکرابر سرنشین دار در آن وجود داشته باشد، بهره گیری از آن نسبت به اسکرابر دستی موثرتر خواهد بود. زمین شوی خودرویی مدت زمان شستشوی محیط های وسیع را کاهش می دهد و در مقایسه با زمین شوی دستی عمل نظافت را در زمان کوتاه تری انجام می دهد که این امر موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد.

 

 

 

پهنای خشک کن

پهنای خشک کن اسکرابر سرنشین داربه منظور جمع آوری آب های پاشیده شده بر روی سطح زمین، در قسمت عقب دستگاه یک تی لاستیکی نصب گردیده است و توسط بست های قابل تنظیم دارای حرکت آزادنه بوده و قابلیت تمیز نمودن ناهمواری های سطح را دارد. تی آب های آلوده را جمع کرده و به وسیله موتور مکنده و شلنگ مکش به داخل مخزن آب کثیف هدایت می کند. پهنای تی در اسکرابرهای خودرویی متناسب با پهنای برس افزایش می باشد و به طور استاندارد باید نسبت به پهنای شستشو پهنای بیشتری داشته باشد تا از جمع آوری کامل آلودگی ها اطمینان حاصل شود.

 

ظرفیت مخزن آب اسکرابر سرنشین دار

ظرفیت مخزن آب اسکرابر سرنشین دارحجم مخزن اب دستگاه های کفشوی وابسته به ابعاد دستگاه می باشد و در نتیجه یک اسکرابر سرنشین دار از مخزن آب بزرگ تری برخوردار است. هنگامی که دستگاهی با ظرفیت بیشتری مورد استفاده قرار گیرد، آب دیرتر تمام می شود و نیازی به پر کردن دوباره مخزن در حین انجام عملیات شستشو نمی باشد. اما باید توجه داشت دستگاهی که انتخاب می شود ابعادی متناسب با متراژ محیط داشته باشد و داشتن یک زمین شوی صنعتی بزرگ صرفا به دلیل داشت مخزن بزرگ تر در یک محیط کوچک نمی تواند ایده آل و کارآمد باشد.

 

اضافه نمودن مواد شوینده

اضافه نمودن مواد شوینده صنعتی به کفشور خودروییگاهی اوقات کاربران ترجیح می دهند به منظور بهبود کیفیت تمیزی و شستشو، به همراه اسکرابر از مواد شوینده استفاده نمایند؛ از همین رو می توان به تمامی دستگاه های زمین شوی از جمله اسکرابر سرنشین دار مواد شوینده غیر خورنده اضافه نمود که به PH آن در بازه ۶.۵ تا ۹ قرار دارد و به این ترتیب فرآیند شستشو با کیفیت مطلوب تر انجام می پذیرد. با توجه به نسبت ترکیب با آب مواد شوینده مورد نظر و هم چنین میزان آلودگی سطح، حجم مشخصی از این مواد به مخزن اسکرابر اضافه می گردد.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید