اسکرابر با راننده چیست و استفاده از آن چه مزیتی دارد؟

اسکرابر با راننده چیست و استفاده از آن چه مزیتی دارد؟

دستگاه زمین شوی صنعتی یک ابزار مکانیزه به منظور شستشو اسان سطوح کف در محیط های مختلف از جمله اداری و تجاری و صنعتی می باشد. اسکرابر با راننده نمونه ای از کفشوی صنعتی است که برای هدایت نیاز به سرنشین یا راننده دارد. اسکرابر با راننده براساس سیستم های مختلفی طراحی می گردد و همین موضوع روند کار با آن را ساده و راحت می نماید.

ویژگی های اسکرابر با راننده

به منظور افزایش کیفیت نظافت انجام شده، این دستگاه از یک سیستم مربوط به مواد شوینده برخوردار می باشد. در واقع از ویژگی های این سیستم مجهز باید به تنظیم خودکار میزان غلظت مواد شوینده اشاره کرد. میزان این تغلیظ با توجه به کثیفی و آلودگی محیط قابل تنظیم است. این موضوع از فشار آمدن به دستگاه جلوگیری می نماید. ضمن اینکه در پایان محیط را کاملا نمیز خواهد کرد.
وجود سیستم مکش نیز از دیگر قابلیت های مربوط به کفشوی صنعتی می باشد. در واقع اسکرابر با راننده دارای دستگاه مکانیزه شست و شو  و سیستمی مجهز به یک موتور مکنده، تی و شلنگ مکش است که امکان جمع آوری آلودگی های شسته شده از سطح را فراهم خواهد کرد. در چنین شرایطی سطوح کف در زمان بسیار محدودی شسته و خشک می گردد و دیگر نیاز به عملیات مراقبتی تمیز ماندن محیط بعد از خشک کردن نیست.

نحوه هدایت اسکرابر سرنشین دار

نحوه هدایت اسکرابر با راننده به گونه ای است که کاربر بر روی صندلی تعبیه شده در دستگاه قرار می گیرد. همین موضوع وجود یک فرمان را ضروری خواهد کرد. فرمان این نوع اسکرابر با توزیع وزنی مناسبی تولید شده و از این رو هدایت راحت و آسانی را برای دستگاه فراهم خواهد کرد. این فرمان از قدرت قابل توجهی برخوردار می باشد. چرخ های بزرگ این دستگاه نیز مکمل عملکرد فرمان اسکرابر خواهند بود. این نوع چرخ ها رفت و آمد راحت وسیله را فراهم نموده و انجام عملیات نظافت را بدون خستگی امکان پذیر می نماید.
یکی دیگر از ویژگی های اسکرابر سرنشین دار تجهیز به سیستم فکت نیز از دیگر سیستم های به کار رفته در اسکرابر با راننده است. در این نوع سیستم امکان تنظیم فشار و سرعت برس وجود دارد. این عمل نیز به شکل خودکار با توجه به وضعیت شیب زمین و جنس آن انجام می گیرد.

اکرابر سرنشین دار
اسکرابر سرنشین دار

تجهیزات اسکرابر

اسکرابر با راننده دارای یک برس چرخشی می باشد. این برس در روند حرکتی خود به مواد شوینده آغشته شده و با چرخش، عملیات تمیزکاری سطح را انجام خواهند داد. تی مکنده نیز برای جمع کردن آب های کثیف از سطح مورد استفاده می باشد. آب های آلوده در مرحله بعد به مخزن آب کثیف انتقال می یابند. در این نوع دستگاه ها مخزن جدا برای حمل آب کثیف و تمیز در نظر گرفته شده است.

مزایای استفاده از کفشوی صنعتی سرنشین دار

اسکرابر با راننده از قدرت بالایی در شست و شو برخوردار بوده و ضمن شستشو مساحت زیاد، در زمانی کوتاه به دلیل انجام عملیات نظافت هر بار با آب کاملا تمیز، کیفیت بالایی را در شستشو ایجاد می نماید، علاوه بر این هدایت این دستگاه به نحو مطلوب و راحت انجام می گیرد. مخازن جدا برای این نوع اسکرابر نیز از کثیف کاری مجدد محیط جلوگیری به عمل می آورد. بهره مندی از شوینده و آب با دستگاه اسکرابر خودرویی به حداقل می رسد و این موضوع به منزله خدمت به محیط زیست خواهد بود.

معیارهای انتخاب اسکرابر با راننده

برای انتخاب مدل صحیح اسکرابر باید نکات مهمی را مد نظر قرار داد. مساحت تحت نظافت گزینه مهمی در انتخاب نوع اسکرابر می باشد. برای محیط های بزرگ بهتر است از اسکرابرهای سرنشین دار استفاده شود. در هنگام انتخاب اسکرابر با راننده به نحوه دور زدن دستگاه، عبور اسکرابر از گذرگاه و نحوه هدایت دستگاه اهمیت دارد. ظرفیت مخازن دستگاه از دیگر عوامل مهم در انتخاب دستگاه مناسب می باشد، اگر این اسکرابرها از مخازن بزرگی برخوردار باشند، شست و شوی طولانی تری را فراهم نمایند که این موضوع برای سالن های بزرگ اهمیت دارد.
توجه به نحوه نگه داری باتری دستگاه در مدل خودرویی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است تا به این ترتیب بتوان بیشترین استفاده از باتری دستگاه داشته و طو ل عمر آن را افزایش داد. این باتری ها معمولاً به ۲ تا ۴ ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید