تسهیل شستشوی زمین با کفشوی سالن پذیرایی

تسهیل شستشوی زمین با کفشوی سالن پذیرایی

برگزاری مراسم مختلف و حضور افراد متعدد در سالن های پذیرایی اصلی ترین عامل ایجاد آلودگی در محیط بوده و نشان دهنده نیاز به نظافت به صورت روزانه و دقیق است. اما نظافت این مراکز به دلیل وسعت بالا کار ساده ای نیست به ویژه این که هرگونه سهل انگاری در این عملیات می تواند جلوه بصری محیط را بشدت تحت تاثیر قرار داده و به کاهش مراجعین بینجامد. سطح زمین به عنوان یکی از آلوده ترین و مهم ترین بخش های یک تالار پذیرایی نیازمند دقت بالاتری در نظافت می باشد. کفشوی تالار پذیرایی یکی از اصلی ترین و ضروری ترین انواع دستگاه نظافت صنعتی مورد نیاز برای شستشوی با دقت کف است که می تواند سرعت نظافت را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

لزوم استفاده از کفشوی تالار پذیرایی

کفشوی تالار پذیرایی، زمینشوی تالار پذیرایی
لزوم استفاده از کفشوی تالار پذیرایی

قرارگیری هرنوع آلودگی و لکه بر سطح زمین، علاوه بر کاهش زیبایی محیط موجب ایجاد سطوحی لغزنده و نا ایمن شده و یا حتی موجب آسیب به کفپوش ها می شود. از آنجایی که تعداد مراسم برگزار شده در یک تالار می تواند بسیار زیاد باشد، امکان انباشت و تجمع آلودگی ها وجود دارد. اسکرابر تالار پذیرایی با کمک برس های آغشته به آب و مواد شوینده با اعمال فشاری یکنواخت بر سطح زمین و ارائه شستشوی عمیق، تمامی آلودگی های قرار گرفته در درز و شکاف کفپوش ها را جدا می نماید. علاوه بر این به دلیل امکان خشک کردن سطوح همزمان با شستشو از قرارگیری مجدد آلودگی ها و ایجاد سطوحی لغزنده در محیط جلوگیری می نماید، نکته ای که رعایت آن در تالار های پذیرایی بسیار حائز اهمیت می باشد.

محبوب ترین شیوه شستشوی کف

کفشوی تالار پذیرایی، اسکرابر تالار پذیرایی
محبوب ترین شیوه شستشوی کف

مدتی است که استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه در محیط های مختلف رواج بسیاری یافته است. بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار ها امروزه دیگر ترجیح می دهند به جای اختصاص هزینه های ماهانه نظافت به منظور بکارگیری نیروی انسانی، از دستگاه های مکانیزه متناسب با نوع آلودگی و مشخصات محیطی استفاده نمایند تا به این ترتیب ضمن کاهش هزینه های مرتبط با جذب نیروی کار، در میزان مصرف آب و مواد شوینده نیز صرفه جویی شده و به نظافتی با کیفیت تر و اسان تر دست یابند همچنین به این ترتیب سرمایه اولیه در مدتی مشخص به آنها بازگردانند می شود. نظافت سالن ها و تالار های پذیرایی با کمک روش های مکانیزه بسیار ساده تر خواهد بود. در میان انواع مختلف تجهیزات نظافت صنعتی و مکانیزه، نظیر جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی و… رایج ترین و محبوب ترین شیوه شستشوی کف استفاده از دستگاه زمین شور صنعتی می باشد که در بسیاری مراکز مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو استفاده از کفشوی تالار پذیرایی می تواند از بار نظافتی چنین مراکزی کم نماید.

– عملکرد ساده دستگاه اسکرابر صنعتی

یک دستگاه زمینشوی صنعتی دارای دو مخزن مجزا برای نگهداری آب تمیز و آلودگی است همچنین هر دستگاه به حداقل یک برس دوار مجهز می باشد و با پاشش اب و مواد شوینده از طریق نازل های مخصوص به برس، عملیات شستشو آغازمی گردد. سیستم مکش دستگاه وظیفه جمع آوری آب و آلودگی های به جای مانده بر زمین پس از شستشو را دارد. این سیستم به یک موتور مکنده، تی و شلنگ مکش متصل است. حجم مخزن، پهنای شستشو، جنس برس، میزان و نوع ماده شوینده به کارگرفته شده در دستگاه کفشوی تالار پذیرایی متناسب با ویژگی های محیطی انتخاب می گردد.

– کفشوی تالار پذیرایی مناسب

"<yoastmark

دستگاه اسکرابر صنعتی در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. این تنوع امکان انتخاب مدل مناسب تر با محیط را برای کاربر ایجاد می نماید. اسکرابر دستی و خودروئی، باتری دار و کابلی از رایج ترین دسته بندی های صورت گرفته در دستگاه های کفشوی صنعتی می باشند. به منظور انتخاب مناسب یک کفشوی تالار پذیرایی اولین قدم توجه به ویژگی های محیط است، توجه به وسعت محیط و موانع، همچنین در نظر داشتن امکان دسترسی به تعداد کافی پریز برق مهم ترین موارد به هنگام انتخاب زمینشوی مناسب برای تالار پذیرایی می باشد. برای مثال بسیاری از تالار های پذیرایی به دلیل داشتن میز و صندلی فضای اشغال شده زیادی دارند که امکان حرکت اسکرابر سرنشین دار را دشوار می نماید، درحالی که کفشوی دستی به دلیل برخورداری از ابعاد کوچک تر، مانورپذیری بالاتری داشته و عموما به عنوان کفشوی تالار پذیرایی از محبوبیت بالاتری برخوردا هستند. همچنین وجود کابل برق در انواع زمینشوی برقی در برخی موارد با محدود نمودن حرکت کاربر همراه است، در حالی که یک اسکرابر باتری دار از این چنین قاعده ای پیروی نمی کند. توجه به شارژ کافی دستگاه های باتری دار و مراقبت دقیق از باتری دستگاه یکی از موارد است که در مدل های شارژی باید به آن توجه نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید