دلایل استفاده از ماشین های نظافت شهری

دلایل استفاده از ماشین های نظافت شهری

ماشین نظافت شهری

پاکسازی شهر و مدیریت پسماند، بهداشت بالا در مناطق عمومی، چه نظافت در فصل بهار، تابستان، پاییز یا زمستان باشد، ماشین نظافت شهری راه حل های مدیریت پسماند را برای طیف وسیعی از نیازهای فصلی ارائه می دهد. نظافت و جارو کردن خیابان طیف وسیعی از راهکارهای نظافت شهری و مدیریت پسماند شامل طیف گسترده ای از راه حل ها می باشد. به عنوان مثال، ماشین نظافت شهری ابراهیم به طور خاص مهندسی شده تا خیابان ها و پیاده روها را با بالاترین استانداردها تمیز و نظافت کنند.

ماشین های سوییپر شهری کاملاً قابل انطباق با کلیه موانعی است که هنگام تمیز کردن فضای بیرونی شهر و مدیریت زباله ارائه می شود. برای نظافت پارکینگ ها علاوه بر ماشین های نظافت عمومی در شهر، دستگاه های نظافت صنعتی که به طور خاص برای تمیز کردن پارکینگ ها طراحی شده اند قابل تهیه می باشند. هدف ما وجود تنوع در محصولات می باشد زیرا رضایت مشتری از اهمیت اساسی برخوردار است.

ماشین نظافت شهری
دستگاه نظافت شهری

چرا ماشین نظافت شهری برای تمیز کردن مناسب است؟

عملیات نظافت در هر محیط صنعتی، تجاری ،آموزشی و غیره مهم است. در این مناطق، نظافت و شستشو دو بخش جداگانه هستند که باید برای آنها برنامه ای در نظر گرفته شود. همچنین، در هر یک از این دو بخش، یعنی جمع آوری آلاینده ها و شستشوی سطح، دو قسمت داخلی و خارجی وجود دارد. در این بین، برای تمیز کردن فضای بیرون، یعنی جمع آوری انواع آلاینده های کوچک و گرد و غبار از منطقه مورد نظر، استفاده از ابزار های نظافتی سنتی و دستی موثر نبوده است و به دلیل وسعت منطقه، یک ماشین نظافتی مکانیزه به نام ماشین نظافت شهری باید استفاده شود.

ماشین های نظافت شهری از برس تمیزکننده غلطکی برای جمع آوری زباله و انتقال آن به مخزن زباله استفاده می کنند. ماشین سوییپر شهری، با تجهیزات حرفه ای و ابعاد بزرگ برای نظافت خیابان ها، جاده ها، شهرک های مسکونی و فرودگاه ها استفاده می شود. ویژگی ها و مزایای این ماشین نظافت شهری را در زیر شرح می دهیم.

ماشین های نظافت شهری مناسب برای محیط های باز

ماشین سوییپر شهری یکی از دستگاه های قدرتمند و مکانیزه است که برای جمع آوری آلاینده ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه، وسعت محیط دیگر مانعی برای تمیزی آن ایجاد نمی کند. کاربرد اصلی این دستگاه خدمات شهری در جمع آوری آلاینده ها از مناطق بیرونی صنایع، کارخانه ها، مراکز تفریحی، مراکز آموزشی و مناطق شهری است. البته از این دستگاه در مکان های سرپوشیده مانند پارکینگ مجتمع های تجاری نیز استفاده می شود.

ماشین نظافت شهری اغلب دو برس تمیز کننده چرخشی در کناره و یک برس بزرگ رولی یا غلطکی با پهنای زیاد، زیر دستگاه دارد. برس مرکزی آلودگی ها را از سطح زیر دستگاه پاک کند و برس های کنار ماشین، آلودگی ها را از از کنار جدول ها و خیابان جمع می کنند و آن ها را به داخل مخزن زباله انتقال می دهند. در برخی از ماشین های سوییپر شهری می توان با پاشش آب از بالا آمدن گرد و غبار از سطح جلوگیری کرد. سوییپر های شهری در مدل های ساده و سواری طراحی و تولید می شوند، مدل های سواری سهولت استفاده بسیار بیشتری را برای تمیز کردن مناطق بزرگ فراهم می کنند.

ماشین سوییپر شهری
دستگاه سوییپر شهری

جمع آوری آلودگی ها با ماشین نظافت شهری

همانطور که توضیح داده شد، سوییپر صنعتی برای جمع آوری آلودگی در فضای باز بسیار عملی تر از جاروبرقی دستی است. این دستگاه در مدل هایی که برای نظافت شهرها استفاده می شود به ماشین نظافت شهری معروف است. محیط های عمومی اغلب در معرض انواع آلاینده ها، گرد و غبار و برگ درختان قرار می گیرند. در محیط های شهری، نظافت خیابان ها برای متولیان نظافت شهر مهم است و استفاده از سوییپر نظافت شهری در مدت زمان کوتاه بازدهی بسیار خوبی را برای آنها فراهم می کند. ماشین سوییپر شهری مخزن بسیار بزرگی دارد و می توان ساعت ها از آن برای پاکسازی شهر استفاده کرد.

نحوه عملکرد دستگاه سوییپر شهری

این ماشین کاملا مکانیزه بوده و بدون دخالت دست انجام می گیرد. نحوه تمیز کردن این سوییپر به این شکل است که آلودگی، گرد و خاک و بقیه آلودگی های فصلی مانند برگ های درختان را بوسیله برس های کناری جمع کرده و به برسی که در زیر دستگاه تعبیه شده است انتقال می شود و آن برس آلودگی ها را به داخل مخزن خود منتقل می کند. همچنین این سوییپر صنعتی به سیستم پاشش آب تجهیز است که با پاشیدن آب به روی برس ها از ایجاد گرد و خاک جلوگیری می کند.

ماشین نظافت شهری
نحوه عملکرد سوییپر شهری

ویژگی های کلی سوییپر شهری

  • باعث کاهش خسارت های های احتمالی که زباله های شهری به وسایل نقلیه می زنند، می شود.
  • ماشین نظافت شهری از آسیب هایی که ممکن است آلودگی شهری به محیط زیست بزند جلوگیری می کند.
  • این سوییپر شهری دارای عملکرد فوق العاده قدرتمند است و در مقایسه با روش های نظافتی سنتی بی رقیب است.
  • مهمترین ویژگی این ماشین صنعتی، پدید آوردن ایمنی و سلامت بهداشت عمومی می باشد.
  • همه جانبه بودن این دستگاه به دلیل نظافت گسترده محیط نظیر سطح خیابان، جوی های آب و…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید