RCM Spa تولید کننده سوییپر جهت نظافت محیط های بزرگ

RCM Spa تولید کننده سوییپر جهت نظافت محیط های بزرگ

RCM Spa تولید کننده انواع سوییپر جهت امور نظافتی محیط های بزرگ است، که هم برای فضاهای بیرونی و هم فضا های داخلی کاربرد دارد. کاربرد این دستگاه های مکانیزه در محیط های داخلی و بیرونی را می توان به چند زیر گروه تقسیم نمود. فضا های بیرونی شامل پارکینگ مراکز خرید، بیمارستان ها و زمین های ورزشی، پارکینگ های چند طبقه، بازار روز فروش میوه و سبزیجات و فضا های داخلی شامل مراکز خرید، هایپر مارکت ها یا فروشگاه های بزرگ، واحد های ذخیره سازی و انبار مواد غذایی و غیر غذایی می باشند.


در مورد پارکینگ ها و فضا های بیرونی در صورتی که نیاز به نظافت در محیط های بزرگ یا پیاده رو باشد، رانندگی و حمل و نقل سوییپر بسیار آسان خواهد بود. مواردی که سوییپر توانایی جمع آوری آن ها را دارد گرد و خاک، شن، کاغذ و مقوا، ته سیگار و غیره خواهد بود. مزیت دیگر سوییپر ها حجم بالای محفظه ضایعات آن است که باعث می شود هیچگونه محدودیتی به وجود نیاورد. جنس کف چنین محیط هایی عموما آسفالت یا بتن می باشد. شرکت های خدماتی که قرارداد های کوتاه مدت (بین ۶ ماه تا ۱ سال) می بندند، ترجیح می دهند این دستگاه ها را اجاره نمایند، اما در صورتی که قرارداد دو تا سه سال باشد، بهتر است دستگاه خریداری شود تا بتوان به طور مرتب محیط را نظافت نمود.
در مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ معمولا هر روز، روزی چند ساعت به طور مداوم باز هستند در نتیجه نظافت آن ها به روش های معمول باعث ایجاد اختلال در رفت و آمد و وقفه در امور مختلف خواهد شد، که با استفاده از سوییپر و دستگاه های مکانیزه این مشکل برطرف خواهد شد. برای نظافت این فضا ها می بایست سوییپر دارای ابعاد کوچکی باشد تا قدرت مانور بالایی داشته و بتواند به خوبی از میان قفسه ها و ویترین ها حرکت نماید. در این شرایط سوییپر دستی می تواند گزینه بهتری باشد.

 

 

سوییپر و اسکرابر RCM
سوییپر و اسکرابر RCM

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید