معرفی رنگ خاکستری به عنوان رنگ رسمی شرکت دلفین ایتالیا

معرفی رنگ خاکستری به عنوان رنگ رسمی شرکت دلفین ایتالیا

شرکت دلفین یک شرکت پویا و نوآور در زمینه دستگاه های مکنده و جاروبرقی صنعتی می باشد. در این شرکت بزرگ اعتقاد بر این است که عرضه بهترین محصولات با ارائه بهترین خدمات چالش های بزرگی به شمار می آید؛ به دنبال این عقیده شرکت دلفین همواره در پی پیشرفت و تکامل بوده و از سالیان گذشته تا به امروز در این مسیر حرکت می کند. بنابراین یکی از تصمیمات به سرمایه گذاری بر تغییر رنگ دستگاه ها اتخاذ گردید. این تغییر رنگ ارزش هایی هم چون قدرت، عملکرد و زمان را تحت تأثیر خود قرار می دهد. رنگ خاکستری جایگزین رنگ آبی دستگاه های جاروبرقی صنعتی دلفین شده است و رنگ خاکستری به عنوان رنگ رسمی این کمپانی معرفی گردید.

 

معانی مثبت رنگ خاکستری در صنایع

بر طبق تحقیقات انجام گرفته رنگ خاکستری الهام بخش احساسات و ادراک های مختلفی می باشد. دانش، امنیت، طول عمر بالا، صیقلی بودن، حرفه ای بودن،  تکامل، خلوص، عظمت، محافظت، کنترل پذیری، قدرت و خنثی بودن از جمله احساساتی است که با دیدن رنگ خاکستری القا می گردد. هم چنین رنگ خاکستری تضادها را به خوبی نشان می دهد از همین رو جهت استفاده در محیط های صنعتی بسیار مناسب می باشد. این تغییر رنگ شامل تمام دستگاه های آبی رنگ شرکت دلفین می گردد و رده های صنعتی و نیمه صنعتی Zefiro، DG، DM، air و Tecnoil را در بر می گیرد.

سری جدید دستگاه های مکنده صنعتی دلفین با رنگ خاکستری از تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۵ مصادف با ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ به بازار عرضه می گردد.

شرکت دلفین از بیش از ۲۰ سال گذشته شروع به فعالیت نموده و تا به امروز بدون وقفه در حال خدمت رسانی به مشتریان خود و تولید محصول با بالاترین سطح کیفیت، طراحی نوآورانه و عملکرد کارآمد می باشد. محصولات تولید شده در این کمپانی طیف گسترده ای از مشکلات و نیازهای صنایع گوناگون را در سرتاسر جهان مرتفع می سازد و به دلیل تنوع وسیع محصولات برای هر بخش راه حل مناسبی ارائه می گرداند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید