۷ نکته در تعمیر و نگهداری کف شوی صنعتی برای دوام بیشتر آن

۷ نکته در تعمیر و نگهداری کف شوی صنعتی برای دوام بیشتر آن

طبق پروتکل های بهداشتی توصیه شده توسط دولت، علاوه بر بهداشت شخصی، بهداشت در محیط کار مهمترین نکته در امور نظافت است. در نظافت محیط کار، استفاده از تجهیزات نظافتی از مواردی هستند که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند. به خصوص برای تمیز کردن محیط های بزرگ، معمولاً از ماشین هایی مانند کف شور برقی استفاده می کنند زیرا کارآمدتر هستند. دستگاه کف شوی صنعتی دستگاهی است که مانند یک پاک کننده عمل می کند. این دستگاه می تواند مایع شوینده یا ضدعفونی کننده را در سطح پخش کرده و آن را با برس مخصوص و قدرتمند خود تمامی آلودگی های موجود بر سطح را تمیز و جمع کند این دستگاه می تواند هر سه کار نظافت، شستشو و خشک کردن را همزمان انجام دهد.

استعلام قیمت کف شوی صنعتی 

این دستگاه چند منظوره دارای اجزای بسیار زیادی است و باید در استفاده و نگهداری کف شوی صنعتی نکاتی را رعایت کرد. برای اینکه عملکرد آن نیز بیشتر باشد، باید به نحوه استفاده از آن توجه کرده و نحوه تمیز کردن آن را پس از استفاده از دستگاه دنبال کنید. در اینجا چند نکته برای مراقبت و نگهداری کف شوی صنعتی بیان کرده ایم:

از برس یا پد مناسب استفاده کنید

انواع مختلف پد و برس وجود دارد که به طور خاص برای مشاغل خاص و برای انواع کف طراحی شده است. از برس خشن روی کف کاشی استفاده نکنید، زیرا به کف آسیب می رساند.

از مواد شوینده یا ضدعفونی کننده مایع استفاده کنید

اگر کف اتاق خیلی کثیف نیست، دستگاه کف شوی صنعتی می تواند فقط با آب و برس تمیز شود. بسته به نوع تمیز شدن کف و نوع کثیفی، گاهی اوقات برای تمیز و براق شدن آن به مواد شوینده صنعتی نیاز است. برای اینکه موتور و شیلنگ آسیب نبیند، شوینده مورد استفاده نباید مقدار زیادی کف تولید کند. برای از بین بردن ویروس های مضر، می توان دستگاه کف شوی را با مایع ضدعفونی کننده پر کرد.

 

کف شوی را به آرامی خشک کنید

هر چه دستگاه کف شوی خشک تر باشد، برس بیشتر روی ناحیه عمل می کند. خاک های سرسخت را می توان با استفاده از آب و مواد شوینده و برس به مدت طولانی تمیز کرد. هرچه کندتر باشد، نتایج بهتر است.

بخوانید: استفاده از کف شوی صنعتی چه مزایایی دارد؟

مواد شوینده را برای مدتی در مناطق بسیار کثیف بگذارید

اگر ناحیه مورد نظر بسیار کثیف است، محل را با مخلوطی از آب و مواد شوینده شستشو دهید و بگذارید برای مدتی بماند. پس از آن، بارها و بارها با یک کف شوی صنعتی، کف را شستشو دهید. یا ابتدا می توانید با استفاده از جاروبرقی آب و آلودگی های درشت را جمع کنید.

مخزن آب کثیف را پس از استفاده خالی و تمیز کنید

خاک در مخزن آب کثیف یا شیلنگ می تواند ته نشین شده و سفت شود. این می تواند باعث مسدود شدن شیلنگ و ایجاد بوی بد شود. توصیه می شود که مخزن همیشه پس از هر بار استفاده با آب و در صورت لزوم با صابون شسته شود.

 

مراقبت و نگهداری از کف شوی صنعتی

مطمئن شوید کف شوی صنعتی تمیز می باشد و آسیب ندیده است

تی، خشک کن این اطمینان را می دهد که آب کثیف روی زمین به درستی جمع آوری شده تا بتواند توسط سیستم مکش کف شوی صنعتی جذب شود. کف شوی صنعتی صنعتی که از سیستم مکش فوق العاده قدرتمند و پیشرفته ای برخوردار است، هیچ آب باقیمانده ای از خود باقی نمی گذارد. دستگاه را به طور مرتب تمیز کنید و مطمئن شوید قطعات پاره شده یا فرسوده وجود ندارد. در صورت آسیب دیدگی قطعه مورد نظر را تعویض کنید.

مطمئن شوید که باتری کف شوی صنعتی به خوبی نگهداری می شود

باتری یکی از گرانترین قطعات کف شوی شارژی است. اگر باتری خشک کن اسکرابر شما از باتری مرطوب استفاده می کند، سطح آب را به صورت دوره ای بررسی کنید، در صورت کم بودن آن را دوباره شارژ کنید.

خوب، اگر روش های استفاده و نگهداری کف شوی صنعتی را که در بالا گفتیم رعایت کرده اید، مطمئناً عملکرد دستگاه کف شوی شما عالی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید