بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی ۱۴۰۰ (آگروفود ۲۰۲۱)

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی ۱۴۰۰ (آگروفود ۲۰۲۱)

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته – ایران آگروفود ۲۰۲۱ از تاریخ ۳۱ شهریور تا ۳ مهر ماه ۱۴۰۰  برای بیست و هشتمین سال متوالی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه شرکت های مختلف داخلی و خارجی فرصت مناسبی برای ارائه و معرفی محصولات خدمات و تجهیزات وابسته به صنعت کشاورزی خود دارند. از انواع تجهیزات کشاورزی میتوان به ماشین آلات بسته بندی محصولات، تجهیزات سردخانه، توزین، پرکن و کنسرو سازی اشاره داشت. نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی یا اگروفود توسط شرکت پالار سامانه برگزار شده است. از اهداف برگزاری این نمایشگاه معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این صنعت، تعامل با مشارکت کنندگان، آشنایی با تاریخچه شرکت های این حوزه و فعالیت های صورت گرفته توسط آنها و بهره مندی از تجربیات برای بهبود کیفیت خدمات در صنایع کشاورزی می باشد.

نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی آگروفود 2021

مشارکت مجموعه ابراهیم در نمایشگاه آگروفود ۲۰۲۱

شرکت ابراهیم با سابقه ۳۰ ساله در طراحی، تولید و ارائه تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی با شرکت در نمایشگاه صنایع کشاورزی به معرفی تجهیزات و دستگاه های مکانیزه قابل استفاده در محیط کارخانجات محصولات کشاورزی و صنایع مرتبط با آن پرداخته است. این مجموعه با توان بالای ارائه تجهیزات نظافتی امکان کسب کیفیت مطلوب از فرایند نظافت با کاهش هزینه ها را فراهم آورده است. از تجهیزات و دستگاه های کارآمد قابل استفاده در صنایع کشاورزی و کارخانجات مرتبط با حوزه فعالیت آن میتوان به انواع جاروبرقی های صنعتی، دستگاه اسکرابر صنعتی یا زمین شوی، دستگاه سوییپر و کارواش صنعتی جهت شستشوی تجهیزات، ماشین آلات و محوطه اشاره داشت.

تنوع تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه امکان استفاده از آنها در شرایط مختلف صنعتی، تجاری و اداری را فراهم آورده و بهبود خدمات و کیفیت محصولات تولیدی در این صنایع را به همراه خواهد داشت.

اطلاعات زمان و مکان برگزاری نمایشگاه صنایع کشاورزی

نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی در تاریخ ۳۱ شهریور تا ۳ مهر ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برای بازدید علاقمندان فعالیت دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید