حضور شرکت ابراهیم در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

حضور شرکت ابراهیم در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان یکی از مهم ترین رویداد های بازرگانی و صنعتی کشور در تاریخ ۳ لغایت ۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می گردد تا فرصتی ارزشمند در اختیار تمامی شرکت ها، سازمان ها، ارگان ها و فعالان درحوزه مربوطه قرار داده تا به معرفی کسب و کار و خدمات خود بپردازند. برقراری ارتباط موثر با صاحب نظران، شناسایی نیاز های بازار، یافتن راهی به بازارهای گسترده تر و آشنایی با فناوری های روز در داخل و خارج از کشور از جمله اصلی ترین اهداف برقرار نمایشگاه های بین المللی بوده و نمایشگاه نفت و گاز نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

شرکت ابراهیم در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با بیش از ربع قرن سابقه در زمینه ارائه دستگاه های نظافت صنعتی مفتخر است که همچون همیشه در کنار صنایع مختلف کشور ایستاده و با حضور در عرصه های مرتبط با حوزه فعالیت خود سعی در برداشتن گامی موثر  در جهت رفع نیاز های نظافتی صنایع دارد. یکی از اصلی ترین اهداف شرکت ابراهیم برای حضور در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی معرفی کالاهای تولید ملی ساخته شده به دست متخصصین و کارشناسان شرکت می باشد تا به این ترتیب به آشنایی بازار خارج و آگاهی کسب و کارهای داخلی با توانمندی های موجود در داخل کشور بپردازد. برخی دستگاه های قابل ارائه در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عبارتند از:

کفشوی صنعتی : شستشوی سریع و با کیفیت سطوح کف سالن های تولیدی، انبار و…

مکنده صنعتی: جمع آوری آلودگی ها و پسماند های صنعتی، گرد و غبارهای سمی، شیمیایی، صایعات روغنی و مایع و…

واترجت صنعتی: شستشوی عمیق و حذف انواع جرم و رسوب و الودگی های چرب و روغنی از تجهیزات، تاسیسات و دستگاه های صنعتی، سطوح و…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید