نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۰ | مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی و سلولزی و ماشین آلات با حضور مجموعه ابراهیم

نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۰ | مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی و سلولزی و ماشین آلات با حضور مجموعه ابراهیم

نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی، نمایشگاهی که هدف آن معرفی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات می باشد. ایران بیوتی یکی از بهترین و پرمخاطب ترین نمایشگاه های تخصصی در حوزه مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی در منطقه می باشد. در دوسال گذشته نمایشگاه ایران بیوتی بدلیل انتشار ویروس منحوس کرونا با تعلیل و تاخیر برگزار شد. امسال هم نیز نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۰ از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

نمایشگاه ایران بیوتی 1400
نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۰

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۰

شرکت ابراهیم با ۳۰ سال سابقه در حوزه تجهیزات نظافت صنعتی و مکانیزه، مواد شوینده و ضد عفونی کننده‌، یکی از شرکت های مرتبط و فعال در زمینه نظافت است. که امسال هم در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۰ شرکت دارد. این شرکت با معرفی و ارائه مواد شوینده صنعتی که همگی از با کیفیت ترین تولیدات داخلی هستند از بهترین و بزرگترین ارائه کنندگان این محصول های نظافتی و بهداشتی می باشد. حضور موثر شرکت نظافت صنعتی ابراهیم در نمایشگاه ایران بیوتی ۲۰۲۱ و تجربه بسیار بالایی که این شرکت در حوزه نظافت صنعتی، تجهیزات و مواد ضدعفونی کننده و شوینده های بهداشتی قابل استفاده در دستگاه های نظافت مکانیزه همچوت دستگاه اسکرابر و شوینده های فشار قوی یا واترجت های صنعتی دارد باعث می شود بستری عالی و مناسب برای همکاری و عقد قرارداد انواع شرکت های صنعتی و تجاری به منظور استفاده از خدمات و محصولات شرکت ابراهیم خواهد بود.

نمایشگاه ایران بیوتی مکانی برای معرفی بهترین ارائه دهندگان خدمات در زمینه محصولات و خدمات نظافتی بهداشتی است که با اهداف ابراهیم یعنی ارائه انواع محصولات نظافتی در بهترین کیفیت و قیمت هم راستاست. از همین جهت معرفی این محصولات شوینده و بهداشتی صنعتی فرصت خوبی برای آشنایی و شناخت با انواع محصولات و شوینده های صنعتی و ارائه دهندگان این محصولات در این نمایشگاه است.

شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران بیوتی 1400
حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۰

معرفی انواع شوینده های صنعتی

استفاده از مواد شوینده صنعتی برای نظافت در محیط های مختلف نظیر صنایع و شرکت های تجاری باعث افزایش کیفیت نظافت و سطح بهداشت و سلامت محیط و بخصوص افراد و کارکنان می شود. تنوع در شوینده هایی مانند ضدعفونی کننده ها،زمین شوی ها، شوینده های فرش و موکت، مبل شوی ها، جرم زدا ها و غیره در محیط های مکان های متفاوت مانند مجموعه های اداری، خدماتی، تجاری و صنعتی قابل لستفاده خواهند بود.

مواد شوینده با کیفیت و مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی در روند شستشوی انواع محیط به منظور برطرف کردن کثیفی و آلودگی های خطرناک دارد. همچنین استفاده از این شوینده ها بدلیل عملکرد قوی و موثری که دارند باعث افزایش سرعت نظافت و شستشوی می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید