دستگاه کف شوی اتوماتیک چگونه کار می کند و چرا باید اسکرابر بخریم؟

دستگاه کف شوی اتوماتیک چگونه کار می کند و چرا باید اسکرابر بخریم؟

دستگاه کف شوی اتوماتیک یا اسکرابر چیست؟ تمیز کننده ای است که می تواند برای نظافت کارآمد کف، جایگزین تی و سطل های سنتی شود. این دستگاه های صنعتی با استفاده از سیستم شستشوی پرقدرت، سطوح کف را در یک عبور موثر شستشوی و خشک می کنند. کف شوی برقی اتوماتیک با امکان شست و شوی فقط با یک بار عبور و همچنین قابلیت نظافت متراژ های بیشتر در هر ساعت، به تسریع روند پاکسازی به میزان قابل توجهی کمک می کنند. وجود طیف گسترده، یافتن اسکرابر متناسب با کاربردهای خاص را بسته به مساحت نظافت و سرعت انجام، کار را آسان تر می‌کند.

استعلام قیمت کف شوی صنعتی 
دستگاه کف شوی اتوماتیک دستی یا سرنشین دار
دستگاه زمینشوی دستی

چگونه از دستگاه کف شوی اتوماتیک استفاده کنیم؟

قبل از استفاده از دستگاه کف شوی اتوماتیک، مراحل مختلفی وجود دارد که ابتدا باید انجام دهید، تا در تمیز کردن بهترین نتیجه را بگیرید و همچنین آسیب احتمالی دستگاه را کاهش دهید. ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه اسکرابر باتری دار شما دارای شارژ کافی برای تکمیل کار است. توصیه می شود فقط در مواقع لزوم شارژ کنید زیرا انجام این کار اغلب می تواند باعث کاهش عمر باتری ها شود.

دوم، اطمینان حاصل کنید که کف خود را جارو یا خشک می کنید تا هیچ زباله ای در سطح زمین باقی نماند. اگر مقدار قابل توجهی گرد و غبار یا خاک سست باقی مانده باشد، می تواند باعث آسیب دیدگی جاروبرقی و همچنین ساییدگی بیشتر برس یا پد شود. کثیفی که خیس می شود می تواند مشکلات زیادی را در نظافت ایجاد کند، زیرا گل و لای می تواند به اطراف گسترش یابد و پاک کردن آن دشوارتر شود.

پس از اتمام مراحل، می خواهید مخزن محلول دستگاه کف شوی اتوماتیک را به همراه محلول تمیز کننده مورد نظر خود پر کنید (پاک کننده های خنثی به طور معمول بهترین نتیجه را در کف های مهر و موم شده و پاک کننده های قلیایی بتن ارائه می دهند). سپس دستگاه را روشن کرده و تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

چگونه از دستگاه کف شوی اتوماتیک استفاده کنیم؟
دستگاه کف شوی اتوماتیک
قیمت دستگاه اسکرابر سرنشین دار

نحوه کار دستگاه کف شوی اتوماتیک

به طور معمول اسکرابر با یک گذر می تواند محیط موردنظر را بخوبی پاک و تمیز کند، اگرچه برای سطوح کثیف تر ممکن است بخواهید یک اسکراب اولیه و یا یک اسکراب مضاعف انجام دهید. در حالی که نظافت را شروع می کنید، دستگاه کف شوی اتوماتیک برای تمیز کردن کف سخت کار می کند. ابتدا دستگاه اسکرابر با استفاده از سیستم برس زنی انواع کثیفی ها و آلودگی های چسبیده به کف را تمیز کرده و به وسیله  مخازن آب تمیز و آب کثیف پیوسته از پاشش آب پاک در شستشوی استفاده می کند و از پخش آلودگی به دیگر قسمت ها جلوگیری می کند. اسکرابر برقی صنعتی، همراه با سیستم پخش و مکش قدرتمند، برای بازیابی آب و توزیع آن در مخزن بازیابی به کار خود ادامه می دهد. در آخر کف شوی صنعتی با استفاده از یک تی جمع کننده، رطوبت و آلودگی های باقی مانده را جمع و مکش کرده و بلافاصله کف را خشک می کند.

نحوه کار دستگاه کف شوی اتوماتیک
نحوه کار دستگاه کف شوی اتوماتیک

چه نوع اسکرابر اتوماتیک در بازار موجود است؟

در بازار طیف گسترده ای از زمین شوی های صنعتی موجود است که می تواند تعیین اینکه کدام اسکرابر با کاربردهای منحصر به فرد شما مناسب است دشوار باشد. هنگام انتخاب دستگاه کف شوی اتوماتیک، معیارهای اصلی برای در نظر گرفتن این موارد عبارتند از: پهنای شستشوی،‌ سرعت دستگاه، اندازه مخزن و زمان کارکرد باتری. هنگام گذر از این معیارها، ابتدا باید میزان مساحت مورد نیاز برای نظافت و همچنین مدت زمان مورد نظر برای تمیز کردن را مشخص کنید. در مناطقی که دارای متراژ بزرگتر هستند، اسکرابر سرنشین دار، گزینه ایده آلی است، زیرا از نظر سرعت سازگار هستند. در مدل سرنشین دار، سرعت عملگر کاهش نمی یابد و وقفه های کمتری برای اپراتور لازم است. به عنوان مثال ARA100 |BM150 توانایی تمیز کردن ۳۷۵۰ متر مربع در ساعت را دارد.

هرچند اغلب، مواقعی وجود دارد که مساحت های کوچکتر نیز باید تمیز شوند و مکان هایی هستند که برای شستشو با کف شوی سرنشین دار مناسب نیستند. در این شرایط، اسکرابر دستی ایده آل ترین مورد است.  دستگاه کف شوی اتوماتیک دستی جمع و جور دارای شعاع های چرخشی کوچکی است که به دستگاه اجازه می دهد تا در فضا های باریک و پر ازدحام فشرده شود و به اطراف بچرخد، همچنین دستگیره های قابل تنظیم که می توانند تا شوند، امکان تمیز کردن زیر میز یا سایر سطوح با ارتفاع پایین را فراهم می کند.

پس از انتخاب اندازه موردنیاز و مناسب دستگاه، گزینه های دیگری مانند انتخاب بین برس یا پد برای دستگاه کف شوی اتوماتیک وجود دارد. برس هنگام تمیز کردن سطوح سخت تر مانند تمیز کردن کاشی، بتن یا پیاده روها به خوبی کار می کند همچنین برای تمیز کردن سطوح داخل خانه، مانند کاشی، کف های چوبی سخت بسیار مناسب هستند.

انواع دستگاه های کفشوی اتوماتیک صنعتی
چه نوع اسکرابر اتوماتیک در بازار موجود است؟

چرا باید اسکرابر صنعتی را به تجهیزات نظافتی خود اضافه کنیم

همانطور که در بالا گفته شد، استفاده از دستگاه کف شوی فواید زیادی دارد. آن ها می توانند سطوح کف را در مقایسه با روش های سنتی بسیار تمیز و خشک تر کنند، که به شما کمک می کند تا از خطر لغزش و افتادن دور بمانید و همچنین از لحاظ ظاهری بهتر می شود. برای پاک کردن فضاهای کوچک مانند راهروها، به یک ماشین اسکرابر دستی احتیاج دارید یا برای تمیز کردن سطوح بزرگتر مانند گاراژ یا کل مدرسه به یک ماشین اسکرابر سرنشین دار نیاز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکرابر ها و سایر تجهیزات نظافت صنعتی، می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما، بطور رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید