جاروبرقی صنعتی آب و خاک و مزایای آن

جاروبرقی صنعتی آب و خاک و مزایای آن

جاروبرقی تخصصی صنعتی آب و خاک یکی از کاربردی ترین دستگاه های نظافتی است که قابلیت مکش همزمان مواد جامد و مایع را دارا می باشد. قدرت مکش بالا و مخزن مناسب دستگاه فرآیند جمع آوری زباله ها و مایعات موجود را به خوبی میسر کرده است. مزیت ها و ویژگی های این جارو های صنعتی بسیار زیاد است و عملکرد آن ها قابل قیاس با مدل های خانگی جاروبرقی و حتی مدل های صنعتی ساده نمی باشد. جمع آوری حجم زیادی از زباله ها، آن هم به طور مداوم در محیط های تجاری و صنعتی، تنها توسط این جاروبرقی  صنعتی قدرتمند امکان پذیر است . جاروبرقی های صنعتی که قدرت مکش و جداسازی همزمان مواد جامد از مایع را دارا می باشند، سرعت انجام فرایند مکش و نظافت محیط را تا ۱۰ برابر افزایش داده و محیطی پاکیزه و سالم را برای مشتریان و کارکنان به ارمغان می آورند. از دیگر مزایای این جاروهای تخصصی و صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود.



۱) شیر اطمینان جاروبرقی صنعتی

از مزایای قابل توجه در جاروبرقی صنعتی آب و خاک که در مدل های تک فاز و سه فاز عرضه می گردند، می توان به کاربرد شیر اطمینان این دستگاه ها اشاره کرد .همگام با افزایش توان موتور مکنده و در نتیجه ارزش ریالی آن، امر محافظت از موتور نیز اهمیت دو چندانی می یابد. در جاروهای صنعتی پیشرفته؛ علاوه بر مدار الکتریکی محافظ، یک شیر اطمینان در ابتدای مسیر مکش هوا نصب می شود تا در زمان انسداد لوله بنا بر هر دلیلی، آن شیر باز شده و به موتور امکان مکش آزادانه هوا را بدهد تا از گرم شدن بیش از حد و آسیب دیدن موتور جلوگیری کند. بنابر اهمیت بالای این مسئله؛ در جارو های صنعتی حرفه ای دو شیر اطمینان متوالی با ظرفیت های نزدیک به هم نصب می شود.

 

۲) سرعت بخشیدن و سهولت کار

جاروبرقی تخصصی صنعتی جارو برقی صنعتی با قدرت و کیفیت خاص خود ، ضمن سهولت بخشیدن به امر جمع آوری زباله ها و مایعات، موجب کاهش زمان لازم برای نظافت می گردد. این دستگاه های مکنده مناسب برای محیط های اداری، کارخانه ها، انبار ها و صنایع مختلف می باشد. از بین بردن گرد و خاک و غبار های سطحی که گاهاً از عوامل بروز حساسیت های انسانی به خصوص در صنایع می گردد نیز از دیگر کارایی های این دستگاه است که نه تنها برای محیط های صنعتی، بلکه برای مراکز بهداشتی درمانی نیز مناسب  می باشد.  مدل های گوناگون این دستگاه بسته به محل و قدرت مکش مورد نیاز قابل تهیه و سفارش می باشد.

 

۳)علل محبوبیت جاروبرقی صنعتی آب و خاک

جاروبرقی صنعتی آب و خاک یا همان جارو های تخصصی صنعتی به خاطر نوع ساخت و ویژگی هایشان مورد توجه صنایع و بخش های مختلف قرار داشته و از جمله دستگاه های نظافت صنعتی پر کاربرد می باشند. برخی از این ویزگی های کاربردی و مهم این دستگاه ها عبارت است از :

جاروبرقی صنعتی

آ) چرخ های دستگاه با اتصال خود به بدنه جاروبرقی قدرت مانور بالاتر و جابه جایی بهتر را به ارمغان آورده اند.

ب)جارو های حرفه ای  صنعتی در توان های مختلف قابل عرضه می باشند.

ج) متناسب با مدت و پیوستگی مدت زمان استفاده از دستگاه، مجهز به موتور های معمولی و موتور توربینی می باشد.

چ) دارای نمایشگری برای نشان دادن ظرفیت پر شده و باقی مانده از مخزن مواد مایع.

ح) امکان تجهیز دستگاه به فیلتر فلزی ثانویه به منظور جداسازی ذرات تا کوچکی ۶ میکرون از مواد مایع.

خ) مجهز بودن برخی مدل ها به فیلتر ثانویه پلی استری برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به موتور مکنده صنعتی.

 

لینک های مفید:

جاروبرقی صنعتی: فهرستی از محصولات مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید