مزایای بهره مندی از دستگاه اسکرابر صنعتی در شستشوی انواع سطوح

مزایای بهره مندی از دستگاه اسکرابر صنعتی در شستشوی انواع سطوح

از جمله ابتدایی ترین اصول در ساز و کارمجتمع ها و مراکز تفریحی ، اداری ، تجاری ، صنعتی و خدماتی ، توجه به نظافت و ایجاد محیطی پیوسته پاکیزه می باشد. استفاده از روش های سنتی شستشو از طریق تی و سطل آب و روش های مدرن و مکانیزه نظیر  دستگاه های کق شوی (اسکرابر) ، به عنوان راه کارهای مهم و رایج در برقراری نظافت و پاکیزگی دائمی محیط می باشند.  دستگاه اسکرابر صنعتی یا دستگاه زمین شوی در سری مدل های دستی و سزنشین دار (خودرویی) ، جهت شستشوی ، برس زنی و خشک کردن سطح پس از شستشو ، مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی تفاوت در مدل های مختلف اسکرابر به راندمان کاری دستگاه ها بستگی دارد ؛ و طیف گسترده اسکرابر ها با قابلیت کار در انواع محیط ها نظیر مراکز فروشگاهی و سوپر مارکت های کوچک گرفته تا استادیوم ها و محیط های بزرگ صنعتی و انبار ها ، مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه می خواهیم تا به بررسی چند ویژگی عمده ی استفاده و بهره مندی از اسکرابر ها و نیز قابلیت های این دستگاه شگفت انگیز نظافتی بپردازیم :

 

صرفه جویی در زمان و حفظ منابع مالی

اسکرابراز جمله نکات مثبت و حائز اهمیت دستگاه های مکانیزه و مدرن ، خصوصاً در امر شستشو و نظافت سطوح ، قابلیت صرفه جویی در وقت و هزینه ها می باشد . اختصاص دادن زمان طولانی به امور نظافتی ، موجب افزایش هزینه ها و نیز کاهش راندمان کاری و بازدهی  می گردد . اما اسکرابر ها با عملکردی مطلوب ،  ضمن صرفه جویی در مصرف اب و مواد شوینده ، باعث کاهش هزینه های پرداختی به گروه های نظافتی شده و بدون صرف آموزش های متعدد ، تنها با استفاده از حداقل  یک اپراتور برای هر دستگاه ، قادر به ارائه ی بهترین کیفیت نظافتی می باشد.

 

 

 

استفاده آسان و بی دردسر از دستگاه اسکرابر صنعتی

دستگاه اسکرابر صنعتیمعمولا اسکرابر صنعتی در مدل های مکانیکی با سادگی کارکرد توسط اپراتور همراه هستند. از این رو زمین شوی به راحتی و بدون انجام آموزش های پیچیده ، قابلیت کار و هدایت توسط اپراتور را به سادگی دارا می باشد.  البته نکته ی مهم آن است که این سادگی در عملکرد دستگاه ، تاثیری بر روی کارایی آن نداشته و اسکرابر بهترین نمایش ممکن را در زمینه ی شستشو و خشک کردن سطوح از خود به نمایش می گذارد.

 

 

 

 

 

امنیت بالا و کاهش خطرات مربوط به لیز خودردن افراد پس از شستشو و نظافت سطوح

زمین شوی صنعتی استفاده از دستگاه های زمین شوی ، باعث تضمین امنیت و سلامت افراد می گردند . سطح خیس و مرطوب طبقات به هنگام انجام عملیات نظافت توسط افراد ، موجب بروز حوادث رایج و  گوناگونی در محل کار و محیط های پر رفت و آمد می گردد. اما دستگاه های نظافت صنعتی اسکرابر با شستشو و خشک کردن همزمان سطح ، ضمن برطرف کردن این خطرات در ارائه ی بهترین کیفیت نظافتی نقش موثری ایفا می نمایند. اما این عمل چگونه با این سرعت قابل انجام است ؟  کف شوی (اسکرابر) با بهره گیری از تی و سامانه مکنده ضمن جمع آوری اب اعمال شده بر سطح توسط تی دستگاه ، آن ها را متمرکز کرده و به کمک سامانه مکنده قدرتمند ، آن ها را مکش نموده و در مخزن ریکاوری دستگاه ذخیره می نماید. نکته ی دیگر که در دستگاه های اسکرابر قابل توجه است ، مربوط به حفاظت از کاربر در مقابل شوینده ها و مواد شیمیایی می باشد. به طوری که حتی هنگام  بهره مندی از مواد شوینده در دستگاه های اسکرابر ، به علت استاندارد بودن آن ها و نیز جمع آوری سریع آن از محیط ، دیگر هیچ آسیب و خطری ، کاربر را تهدید نمی کند.

 

 

 

بررسی شرایط و دستگاه مورد نیاز، پیش از انتخاب اسکرابر

کف شویاز دیگر نکاتی که پیرامون بهره گیری بهینه از دستگاه های اسکرابر صنعتی مورد توجه است ، می توان به بررسی و انتخاب دستگاه مناسب اشاره نمود که  بسته به آیتم های مختلفی انتخاب می گردند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

۱- نوع آلودگی موجود در محیط (گرد و خاک، روغن و …)

۲- جنس سطح (کاشی، بتن، سنگ، سرامیک و …)

۳- حجم و مقدار آلودگی تولیدی در محیط

۴- تعداد اپراتور

در هر یک از محیط های تجاری، صنعتی، آموزشی، درمانی و محیط های دیگر تمیزی مفهوم ویژه خود را خواهد داشت و این بستگی به اهداف خریداران دارد که چه نوعی از دستگاه کفشوی را انتخاب نمایند. دستگاه زمین شور صنعتی علاوه بر شستشو و درخشندگی سطوح، خاصیت ضدعفونی کنندگی داشته و می تواند محیطی بهداشتی و سالم فراهم سازد.

 

 

لینک های مفید:

کف شوی : فهرست دستگاه های اسکرابر صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید