افزایش بهره وری با مکانیزه نمودن فرآیند نظافت

افزایش بهره وری با مکانیزه نمودن فرآیند نظافت

امروزه مفهوم شستشو و نظافت بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت، بهداشت عمومی بیشتر از هر زمان دیگری در ذهن مصرف کنندگان شکل گرفته است. در همه صنایع، کارفرما و مشتریان انتظار دارند که این سطح بالای نظافت حتی پس از پایان همه گیری کرونا ادامه یابد.

ایجاد اعتماد مشتری در میان افزایش هزینه های کار

نظافت و پاکیزگی پاساژها و مجتمع تجاری می تواند یکی از مهم ترین عوامل در جذب مردم باشد. بدون شک افراد مختلف خرید از مراکز تمیز و بهداشتی را به محیط های آلوده و آشفته ترجیح می دهند. از آنجایی که رفت و آمد در این مراکز بسیار زیاد است، میزان اهمیت تمیزی آن نیز به همین نسبت افزایش می یابد و به دنبال آن فرآیند تمیز کردن محیط های تجاری شلوغ با استفاده از روش های معمول و متداول نتیجه ای مثبت و قابل قبول نخواهد داشت. به همین دلیل است که، بهترین روش برای تمیزی این مراکز، استفاده از روش نظافت صنعتی مراکز تجاری می باشد که در آن به وسیله تجهیزات مکانیزه نظافتی، تمامی بخش های یک محیط تمیز و پاکیزه می گردد.

در گذشته، مشتریان تصور می کردند که فضاهای عمومی تمیز هستند ولی دیگر اینطور نیست. در یک تحقیق علمی که به عنوان “مصرف کنندگان مضطرب” یاد می شود نشان می دهد، از هر ۱۰ مصرف کننده ۷ نفر می گویند که از نظافت و بهداشت در فضاهای خرده فروشی بیشتر آگاه هستند و ۲۵ درصد می گویند که تمیزی به عنوان اصلی ترین عامل هنگام انتخاب مکانی برای خرید شناخته می شود.

افزایش بهره وری با استفاده از روش مناسب

به دلیل این تغییرات، نیاز به افزایش بهره وری در بین کارکنان وجود دارد. برخی از وظایف( نظافت و تمیز کردن دقیق )نمی توانند مکانیزه شوند و برای انجام این چنین اموری نیاز به نیروی کار می باشد. اما نظافت معمول کف می تواند به صورت مکانیزه انجام شود و به کارکنان زمان بیشتری دهد تا در نظافت دقیق تاسیسات تمرکز کنند. در نهایت، هدف مکانیزاسیون حذف عامل انسانی از نظافت نیست، بلکه کارآمدتر ساختن این فرآیند است.

مکانیزه نمودن فرآیند نظافت

دستگاه های اسکرابر به عنوان ابزارهایی کارآمد برای شستشوی سطوح در محیط های کوچک و بزرگ با استفاده از اصول دقیق مهندسی طراحی و ساخته شده اند و تجهیزات پیچیده الکترونیکی در آن ها به کار نرفته است. سهولت کاربری و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری در کنار عملکرد بی نظیر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه به شمار می آید.با استفاده از ماشین آلات نظافت صنعتی دستی یا ترولی ها برای تمیز کردن و ضدعفونی حتی تنگ ترین فضاهای کف، تا کارکنان نیروی خود را برای وظایفی که نیاز به کاری انسانی است تمرکز کنند.

افزایش بهره وری شستشوی

اسکرابر دستی و ترولی ها با مکانیزم نه تنها سریعتر، بلکه استفاده صحیح از مواد شوینده عملکرد شستشوی را بهبود می بخشند. این محصولات امروزه طیف وسیعی از سطوح سخت را تمیز کرده و می توانند همه سطوح سبک یا سخت مورد نیاز شما را برطرف کنند.

تقویت و جلب رضایت مشتری

مشتریان می خواهند بدانند که نظافت در محیط در حال صورت گرفتن است، اما آنها نمی خواهند شاهد شستشوی به روش نادرست باشند. دستگاه های اسکرابر و ترولی ها، با تکنولوژی بالا می توانند با خیال راحت در ساعات اداری که مشتریان حضور دارند استفاده شوند.

فضایی ایمن تر با محصولاتی نوین

اسکرابرهای دستی با تصفیه ۱۰۰٪ آب و زمان خشک شدن سریعتر در مقایسه با تمیز کردن معمولی زمین، خطر ناشی از لغزش و سقوط را کاهش می دهند. علاوه بر این، بازیابی بسیار زیاد آب، به کاهش بوهای شیمیایی کمک می کند و از کیفیت بهتر هوای داخلی پشتیبانی می کند.

مقالات مرتبط : اسکرابر چیست؟

مقرون به صرفه بودن

دستگاه های شستشوی اتوماتیک کف با استفاده از آب کمتر و محصولات پاک کننده، سطح را بسیار تمیز می کنند. آنها از نظر مصرف انرژی بسیار کارآمد هستند و بسیاری از آنها از فناوری پیشرفته باتری لیتیوم-یونی استفاده می کنند که وابستگی به منابع انرژی تجدید ناپذیر را از بین می برد.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «افزایش بهره وری با مکانیزه نمودن فرآیند نظافت»

  1. بازتاب: 7 اشتباه رایج در نظافت محیط تجاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید