مزایا و کاربردهای ابزار نظافت دستی مدرن شرکت فیلموپ

مزایا و کاربردهای ابزار نظافت دستی مدرن شرکت فیلموپ

شرکت فیلموپ به عنوان یکی از پیشتازان در زمینه تولید تجهیزاتو ابزار نظافت دستی مدرن و حرفه ای می باشد که همواره در تلاش است تجهیزاتی کارآمد و در عین حال سازگار با محیط زیست تولید نماید و در حقیقت بر طراحی و ساخت بهترین سیستم های نظافتی و راه حل های متمرکز بر کیفیت و نوآوری در انطباق کامل با محیط زیست، تاکید دارد. در مرحله ای که نیاز به بهداشت، نظافت و ضدعفونی شدن بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و لازم است خطرات ویروس همه گیر کاهش یابد، اقدامات اصولی نظافتی ضروری می باشد.

 

ایجاد سدی در برابر میکروب با تجهیزات مدرن نظافتی

به منظور مدیریت بحران ها در زمان شیوع بیماری های همه گیر و تلاش برای ارتقای بهداشت محیط و ضدعفونی سطوح مختلف، استفاده از دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی ضرورت دارد، اما در کنار آن ها جهت نظافت سریع و مستمر تجهیزات مدرن نظافتی مانند انواع ترولی و ابزارهای همراه آن مورد استفاده قرار می گیرند. ابزارهای سنتی نظافت مانند سطل و تی های معمولی بیشتر از آن که به تمیزی و بهبود بهداشت محیط کمک کنند انتقال ویروس و باکتری را تشدید می کنند. بنابراین در انتخاب تجهیزات نظافتی باید نهایت دقت را به کار گرفت و تجهیزات مدرن و کاربردی را جایگزین نمود.

 

ابزار نظافت دستی مدرن

 

انواع ترولی و تجهیزات نظافت دستی مدرن و کاربردی باکیفیت

ترولی های نظافتی، خدماتی و چند منظوره شرکت فیلموپ و هم چنین تمامی ابزارهای دستی از ماده پلی پروپیلن فشرده ساخته شده اند که سبب می شود همه بخش های این تجهیزات به راحتی تمیز گردند و علاوه بر این سطوحی کاملا هموار و غیر متخلخل دارند که اجازه جذب خاک و آلودگی را نمی دهد. مجموعه کاملی از تجهیزات نظافت دستی مدرن تشکیل شده از ترولی، مخزن های جداگانه شستشو، دسته تلسکوپی، پارچه ها و پدهای میکروفایبر برای نظافت سطح زمین و دیگر سطوح. برخی از مدل ها جهت محافظت بیشتر در برابر تکثیر باکتری ها، قارچ ها و کپک ها با مواد افزودنی ضدباکتری تلفویق شده اند که بیشتر در مراکز درمانی به کار می روند. ابزارهای نظافتی دستی مدرن شامل ترولی ها و تجهیزات خاص و کاربردی هستند که می توانند در هر فضا و زمانی کاربردهای موثر داشته باشند.

 

پارچه های میکروفایبر و مزایای آن

از مهم ترین محصولات تولید شده در این شرکت پارچه های میکروفایبر بوده که در طیف گسترده ای برای تمیز کردن هر نوع سطحی به طور موثر ارائه گردیده است؛ الیاف میکروفایبر بسیار نازک هستند و به راحتی به داخل شیارها و منافذ سطح نفوذ پیدا کرده و خاک و آلودگی را به خود جذب می کنند و این آلودگی ها تنها در زمان شستشو از الیاف میکروفایبر جدا می شوند. ظرفیت بالای جمع آوری آلودگی سبب از بین رفتن میکروب ها و باکتری ها گردیده و بالاترین سطح بهداشت برای سطوح را ارائه می دهد.

 

پد و پارچه میکروفایبر

 

مبارزه با آلودگی توسط الیاف میکروفایبر

پارچه های میکروفایبر به عنوان ابزار نظافت دستی مدرن نه تنها کارآمد هستند بلکه با محیط زیست نیز سازگاری دارند: به دلیل آن که از قدرت جذب بالایی برخوردار هستند، به میزان قابل توجهی در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی به عمل می آید و هنگام شستشو در مقایسه با الیاف طبیعی آلودگی های باقی مانده بهتر و سریع تر از بین خواهد رفت که عمر طولانی تری برای آن رقم می زند. پارچه های میکروفایبر مخصوص گردگیری تولید شده اند و ساختار خاص و ویژه آن ها گرد و غبار را جذب کرده و در خود نگه می دارد. این پدها یا پارچه ها بر روی دسته های مختلف قابل نصب هستند.

 

ترولی جمع آوری زباله که تفاوت ایجاد می کند

انواع ترولی نظافتی دارای سطل های جداگانه برای نگه داری محلول شوینده و آب کثیف هستند و از همین رو پد نصب شده بر روی دسته تی همواره تمیز بوده و خطر آلودگی و انتشار آن ها به دیگر نقاط کاهش می یابد. مقدار شوینده را می توان بر حسب نیاز و شدت آلودگی به مخزن آب تمیز ترولی افزود و به این ترتیب تی میکروفایبر به اندازه کافی به محلول شوینده آغشته خواهد شد. در حال حاضر گونه های بسیار متنوعی از ترولی طراحی و به بازار عرضه شده اند که امکان جمع آوری آسان زباله ها و تفکیک آن ها را فراهم می ساند. اغلب این ترولی های مدرن نظافتی قابل تجهیز شدن به نگهدارنده های کیسه زباله بزرگ هستند که به این ترتیب فضای لازم برای جمع آوری زباله را فراهم نموده و به حفاظت از محیط زیست کمک می کند. ترولی خاصی که دارای محفظه های جداگانه با درپوش است و می توان با رنگ های متفاوت آن ها را کدگذاری نموده و بدین طریق زباله ها را از هم تفکیک کرد. این ترولی ها از مواد قابل بازیافت تولید شده اند و هدف از طراحی آن ها به حداقل رساندن تاثیرات منفی زیست محیطی می باشد و طراحی آن ها برای اشغال فضای کمتر و جایدهی زباله بیشتر سازماندهی شده است.

 

ترولی و ابزار نظافت دستی مدرن

 

نظافت فوق العاده با تی های مخزن دار

از جدیدترین و بهترین ابزارهای نظافت دستی مدرن می توان به انواع تی مخزن دار اشاره نمود؛‌ این تی ها دارای پد میکروفایبر و مخزنی کوچک هستند که می توان به میزان مورد نیاز به آن محلول شوینده افزود که هم زمان با عملیات تی کشی با فشردن یک دکمه حجم مشخصی از محلول بر روی سطح پاشش می گردد و به این ترتیب فرآیند نظافت آسان تر شده و باکیفیت بسیار بهتری انجام می پذیرد. وزن سبک و کاربرد آسان از مشخصه های بارز این رده از ابزار نظافت دستی مدرن می باشد و حتی می تواند سخت ترین و دور از دسترس ترین نواحی را تمیز کند، بر سرعت عمل نظافت بیافزاید و سلامت کاربر را حفظ نماید. تی مخزن دار از ایده آل ترین تجهیزات نظافت و شستشو برای محیط های کوچک مانند دفاتر، اداره ها، مغازه ها، راه پله، لابی هتل، شرکت ها، مطب ها و کلینیک ها، کلاس های درس و … است و یک شیوه تمیزکاری فوری به شمار می آید.

 

تی مخزن دار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید