چگونه واترجت آب گرم شستشوی با کیفیت مطلوب را فراهم می آورد

چگونه واترجت آب گرم شستشوی با کیفیت مطلوب را فراهم می آورد

شستشوی فشار قوی توسط واترجت آب گرم ، قابلیت های متعددی را جهت بهینه سازی در امر شستشوی و نظافت انواع سطوح و دستیابی به پاکیزگی مطلوب و سلامت محیطی به وجود می آورد. دستگاه واترجت صنعتی آب گرم این قابلیت را دارد تا دمای آب را از حدود ۱۲ درجه سانتی گراد به ۱۵۵ درجه افزایش داده و همین افزایش چشمگیر دما این اجازه را به کاربر می دهد تا با کاهش میزان مواد شوینده مصرفی ، به سطح بالا تری از پاکیزگی رسیده و زمان نظافت را به شدت می کاهد. افزایش سرعت شستشوی سطوح شما را قادر می سازد تا سطوح بیشتری را تحت شستشوی قرار داده و کارایی بالاتر افراد و عملکرد مطلوب دستگاه را فراهم آورید. و در مجموع استفاده از دستگاه واترجت صنعتی آب گرم با افزایش درصد قابل توجه راندمان کار، عملاً امر نظافت را تحت تاثیرخود قرار می دهند.

 

شستشوی با کیفیت بالا توسط واترجت صنعتی

دستگاه واترجت صنعتیدستگاه واترجت صنعتی آب گرم با شستشوی فشار قوی خود روغن و چربی های باقی مانده را به راحتی شسته و از بین می برد و علاوه بر افزایش سرعت شستشوی و پاکیزه سازی ، کیفیت بالای فرایند را موجود می سازد. در صنایع غذایی از واترجت های آب گرم به منظور سست کردن روغن و چربی و پروتئین موجود و همچنین از بین بردن آن ها استفاده می گردد.

 

 

ویژگی مطلوب دستگاه واترجت صنعتی

کارواش خانگیروغن ، چربی و رزین و … مواد چسبنده ای هستند که تنها توسط آب گرم قابل شستشوی می باشند و دستگاه واترجت آب گرم  با کاهش قابل ملاحظه مقدار مواد شوینده مصرفی عملاً بر حذف شوینده های شیمیایی گام بر می دارد. همین بهره بری ضمن کاهش هزینه ها ، از ورود آلاینده های شیمیایی به طبیعت جلوگیری نموده و به سلامت محیط زیست و حفاظت از آن کمک می کند.

 

 

بالا بردن سطح بهداشت

IMG_0262شستشوی فشار قوی توسط دستگاه  واتر جت آب گرم با از بین بردن جرم ها و میکروب ها ، نظافت را در سطح بالایی پدید آورده و به منظور دستیابی به الزامات بهداشتی و سلامت محیطی عمل می کنند و بهره گیری از روش آب گرم جهت شستشوی محیط در ضد عفونی کردن محیط به طور ویژه ای موثر است.

 

 

 

صرفه ی اقتصادی

واتر جت صنعتیشاید در ابتدا هزینه های مربوط به نگهداری و خرید کارواش صنعتی آب گرم نسبت به سایر مدل ها به منظور مشعل ها و گرم کن های موجود در دستگاه بیشتر باشد، اما کاهش ۳۵ درصدی زمان انجام کار و هم چنین افزایش راندمان کاربه میزان قابل توجه ضمن حذف مواد شوینده مصرفی در مجموع باعث حفظ منابع و صرفه جویی در هزینه ها در طول زمان می گردد.

 

 

 

گرما و تاثیر مطلوب آن بر شستشوی سطوح

 

انرژی گرمایی یک عامل مهم در امر تمیز کردن است. به طور کلی دما یک عمل جهت تسریع فرایند های شیمیایی می باشد به صورتی که افزایش ۱۰ درجه ای دما ، دو برابر شدن سرعت واکنش های شیمیایی را به همراه دارد و افزایش ۲۰ درجه ای سرعت انجام واکنش را ۴ برابر می کتد. بنابراین روغن، چربی و دوده با سرعت بالایی از سطح خارج شده و هم چنین چربی موجود در آب و مایعات به سرعت از بین می رود و شتاب قابل توجهی به کار نظافت می بخشد. علاوه بر این سطحی که توسط آب گرم شستشوی می شود به مراتب سریع تر خشک می شود که در مجموع سرعت انجام فرایند و دستیابی به  نتیجه ی مطلوب تر را فراهم می آورد. ترکیب آب با دمای بالا و فشار پاشش آب دستگاه واترجت صنعتی، حتی بدون بهره گیری از مواد شوینده کیفیت بالای شستشوی و نظافت را به همراه دارد.

دستگاه واترجت صنعتی
نمودار تاثیر دمای آب بر زمان و کیفیت شستشوی سطوح توسط واترجت

لینک های مفید:

واترجت : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید