مکنده صنعتی دارای پمپ لوب مناسب برای صنایع سنگین

مکنده صنعتی دارای پمپ لوب مناسب برای صنایع سنگین

 بعلت سرعت ثابت تولید محصولات در صنایع سنگین، امور نگهداری باید بصورت مداوم  و پیوسته باشد تا بهره وری و بازدهی به حداکثر برسد. هر مدیر ایمنی از مقدار مواد ریخته شده از روی ماشین آلات بر روی سطح زمین در حین تولید آگاه است. بخش قابل توجهی از این مواد در نقاط با دسترسی دشوار جمع شده و بخشی دیگر با باقیماندن بر روی سطح باعث تحمیل هزینه های ناشی از خرابی ماشین آلات می شوند. استفاده از مکنده صنعتی یک راهکار ایمن و کم هزینه جهت مدیریت جمع آوری این مواد اولیه تولید می باشد. برای محیط های صنعتی سنگین، مکنده صنعتی باید دارای بخش های پیشرفته تری باشد تا بتواند در این محیط ها دوام بیاورد. در این مقاله ویژگی های این مکنده ها بررسی می شود.

موارد مربوط به بهره وری تولید در صنایع سنگین

مکنده صنعتی دارای پمپ لوبمهم ترین موارد مربوط به بهره وری تولید که صنایع سنگین با آن سر و کار دارند، بعلت نگهداری نادرست ماشین آلات و محیط کار بوجود آمده اند. نشت هرگونه محصولات خام یا فرآوری شده، از ماشین آلات یا نوار نقاله، منجر به ضرر اقتصادی می شود. مورد دیگر هزینه بالای نگهداری ماشین آلات است که باعث کاهش بهره وری تولید می گردد. جمع نکردن آلودگی ها از محیط باعث ایجاد یک فضای پر از گرد و غبار شده که خطری برای سلامت کارکنان به حساب می آید. بنابراین نظافت و نگهداری منظم کارخانه تنها راه تضمین بهره وری در خط تولید است. بنابراین هر کارخانه سیمان، فولاد و صنایع مشابه بایستی با سیستم های مکنده چند منظوره و قدرتمند حفاظت شوند تا بازیابی مواد و یا دور ریختن آنها به درستی انجام گردد. نسل جدید مکنده های صنعتی با نام DHV برای کار در سخت ترین شرایط در این محیط های صنعتی سنگین طراحی شده اند. در ادامه مزایا و ویژگی های این مواد بررسی می شوند.

مزایای مکنده صنعتی سری DHV

مزایای استفاده از مکنده صنعتی سنگین کار داری پمپ لوب یا Lobe Pump عبارتند از :

 

بازیابی مواد و جلوگیری از هدر رفتن آنها

هنگام حمل مقادیر زیادی مواد از یک نقطه به نقطه ای دیگر، احتمال نشت آنها وجود دارد. در روش سنتی انتقال مواد با نوار نقاله مکانیکی حدودا یک درصد مواد در حین انتقال از دست می رود. در واقع بعنوان نمونه ۱۰۰ تن محصول، در حدود یک تن یا حتی بیشتر هدر رفت دارد. با استفاده از مکنده صنعتی می توان این مواد را بازیابی نمود تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

 

صرف زمان کمتر

مکنده صنعتی دارای پمپ لوبمکنده های پر قدرت سری DHV با بهره مندی از لوب پمپ زمان عملیات نظافت را کاهش می دهند. این مکنده صنعتی همچنین طول عمر ماشین آلات را افزایش می دهد.

محیط ایمن تر

حجم بالای گرد و غبار ریز تهدیدی برای سلامتی کارکنان و اپراتور ها به حساب می آید. مدیریت نادرست نشت مواد و چرخه نظافت محیط کار، احتمال بیماری افراد در اثر گرد و غبار ریز را افزایش می دهد. با استفاده از مکنده صنعتی سری DHV این خطرات از بین می رود.

 

ویژگی های جاروبرقی صنعتی سری DHV

مکنده صنعتی دارای پمپ لوبویژگی اصلی این مدل از مکنده صنعتی، پمپ های لوب مجهز به خنک کننده می باشد. این پمپ ها دارای حداقل دو لوب هستند که روی محور جداگانه حرکت می نمایند. پمپ لوب دارای سرعت و قدرت مکش بسیار بالایی بوده و هنگام کار صدایی ایجاد نمی کند. سیستم فیلتراسیون این مکنده ها قادر است تا محیط را بطور موثر عاری از گرد و غبار نماید. مخزن بزرگ دستگاه نیز ظرفیت جمع آوری بالایی را فراهم آورده است. سیستم های مکنده DHV ویژه محیط های صنعتی سنگین قابل استفاده بیا مکنده مرکزی نیز هستند. این سیستم ها برای کاهش فضای مورد نیاز دستگاه و مدیریت بهتر جمع آوری مواد بکار گرفته می شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید