نظافت محیط آموزشی با استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی

نظافت محیط آموزشی با استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی

مدرسه  و دانشگاه محیط هایی شلوغ و پر رفت و آمد هستند که روزانه چند صد دانش آموز و دانشجو در آن ها تردد دارند. به همین دلیل این محیط ها آلودگی هایی زیادی دارند که باید به صورت مرتب نظافت شوند. زیرا کودکان و جوانان حساس  هستند و با هر نوع میکروبی احتمال بیماری برای آن ها وجود دارد. به دلیل فضای وسیع مدارس و دانشگاه ها، نظافت روزانه آن ها کار دشوار و زمان بری خواهد بود. زیرا تمامی سطوح در لابی و کلاس ها، بخش های اداری، حیاط، سرویس بهداشتی و کلیه بخش ها باید به طور کامل هر روز نظافت شوند. استفاده از ابزار سنتی علاوه بر این که باعث خستگی نیروی خدماتی می شود، بسیار کند و زمان بر است و چون باید نظافت محیط آموزشی پس از خروج دانش آموزان و دانشجویان صورت گیرد، ممکن است تا شب ادامه یابد. یکی دیگر از معایب این روش ها برای نظافت محیط های آموزشی، کیفیت نامناسب و سطح پایین بهداشت می باشد که امری بسیار مهم است. به همین دلیل امروزه برای رفع مشکلات موجود در نظافت و شستشوی مدارس و دانشگاه ها و بالا بردن سطح بهداشت در آن ها از دستگاه های جدید در حوزه نظافت استفاده می شود.

رفع مشکلات نظافتی با استفاده از دستگاه های مدرن

سوییپر در نظافت مدرسه نظافت دانشگاهاستفاده از شیوه های نظافتی مدرن و دستگاه های مکانیزه مانند اسکرابر ، سوییپر ، واترجت و جاروبرقی صنعتی در مدارس و سایر مراکز آموزشی باعث می شود امر نظافت و شستشو با سرعت و کیفیت بسیار بالاتری انجام پذیرد. سرعت بالای نظافت باعث می شود به جای استخدام چند نیروی خدماتی فقط یک نیرو استخدام شود. همچنین کاهش مصرف آب و انرژی از دیگر مزایای به کارگیری این دستگاه های نظافتی می باشد. ایمنی بالای این دستگاه ها و سهولت کار با آن ها، باعث کاربرد فراوان دستگاه های نظافتی در محیط های مختلف به ویژه محیط های آموزشی شده است.

شستشوی سطوح کف با استفاده از اسکرابر

اسکرابر یک دستگاه کفشوی است که برای شستشو و خشک کردن سریع سطوح کف به کار می رود. این دستگاه در انواع مختلف با قابلیت ها و ویژگی های متنوع و کاربردی طراحی و تولید می شود. از انواع آن میتوان به زمین شوی باتری دار و یا کف شوی برقی اشاره داشت، که توان بالایی در ارتقا سطح و کیفیت نظافت به همراه دارند. از دستگاه اسکرابر برای شستشوی سطوح کف در کلاس ها و سالن، راهرو، محیط های اداری و حتی محوطه بیرونی و کفپوش سالن های ورزشی استفاده می شود. به کارگیری اسکرابر برای شستشوی سطوح کف به جای استفاده از تی و سطل، علاوه بر افزایش کیفیت شستشو و بالا بردن سطح بهداشت موجب تسریع در عملیات نیز می شود.

شستشوی محوطه و نما با واترجت

واترجت دستگاهی است که آب با فشار بالا ایجاد می کند بنابراین توانایی بالایی در از بین بردن آلودگی ها دارد. با فشار بالای آب می توان آلودگی های سخت و رسوبات را به راحتی از سطح جدا نمود. از واترجت می توان برای شستشوی حیاط، نمای ساختمان، در و پنجره های بیرونی و حتی آشپزخانه نیز استفاده نمود. شستشوی سرویس بهداشتی و سطل زباله را نیز می توان به راحتی با واترجت صنعتی انجام داد.

نظافت نمازخانه و سالن آمفی تئاتر با جاروبرقی صنعتی و موکت شوی

برای نظافت بخش هایی که کفپوش  آن ها فرش یا موکت است مانند نمازخانه و سالن آمفی تئاتر، از جاروبرقی صنعتی یا جاروبرقی آب و خاک استفاده می شود. این نوع جاروبرقی ها علاوه بر این که قدرت مکش بالایی دارند، به دلیل ظرفیت مخزن بالا، برای محیط های وسیع به کار می رود. برای شستشوی فرش و موکت می توان از دستگاه فرش و موکت شوی استفاده نمود. دستگاه فرش و موکت شوی موجب شستشوی سریع می شود و می توان کمی بعد از شستشو (در حدود نیم ساعت) بر روی فرش یا موکت راه رفت.

شستشوی راه پله با پولیشر چندمنظوره

راه پله ها یکی از سطوحی است که به دلیل رفت و آمد، دچار آلودگی زیادی می شود، اما با دستگاه های اسکرابر قابل شستشو نمی باشند. برای شستشو و نظافت پله ها می توان از دستگاه پولیشر چند منظوره استفاده نمود. پولیشر با چرخش برس آلودگی ها و جرم های را به خوبی از سطح جدا می کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید