حضور شرکت دلفین در نمایشگاه صنایع غذایی ایتالیا – ۲۰۱۶

حضور شرکت دلفین در نمایشگاه صنایع غذایی ایتالیا – ۲۰۱۶

شرکت دلفین از جمله فعالان معتبر و با سابقه در زمینه تولید دستگاه های جاروبرقی و مکنده صنعتی به حساب می آید. این شرکت در کنار تبلیغات محیطی مختلف و بازاریابی های خود ، در نمایشگاه های مرتبط با صنایع حضور می یابد تا از نزدیک با فعالان صنعت ارتباط برقرار کند. نمایشگاه صنایع غذایی ایتالیا ، از نمایشگاه های پیش رو است که شرکت ایتالیایی Delfin دستگاه های جاروبرقی و مکنده خود را در آنجا عرضه می نماید.

این نمایشگاه از رویداد های مهم در زمینه صنایع غذایی است که محلی برای ارائه آخرین دستاورد های این صنعت می باشد. زمینه فعالیت های شرکت کنندگان در نمایشگاه صنایع غذایی ایتالیا در ارتباط با مواد اولیه ، تکنولوژی های فرآوری ، بسته بندی ، حمل و نقل برای محصولات غذایی مانند میوه ، شیر و لبنیات ، گوشت، قهوه ، شیرینی و .. است. این نمایشگاه از سال ۱۹۳۹ هر سال در شهر پارما ایتالیا برگزار می گردد.

 

اهمیت دستگاه های نظافت صنعتی برای صنایع غذایی

جاروبرقی صنعتیبزرگترین چالش برای صنایع غذایی ، اطمینان از کیفیت محصول تولیدی و جلوگیری از آلودگی شدن آن ها می باشد. آلوده شدن یک محصول در حین فرآیند تولید می تواند به سلامت مصرف کننده آسیب زده و در نهایت به اعتبار شرکت خدشه وارد نماید. به همین دلیل صنایع تولید کننده محصولات غذایی نیاز دارند تا محیط خطوط تولید ، انبار ها و دیگر بخش های کاری و حتی اداری را تمیز و بهداشتی نگه دارند. شرکت دلفین با ارائه جاروبرقی های صنعتی و مکنده های انتقال مواد ، بهداشت و شرایط کیفی محیط تولید و بسته بندی محصولات غذایی را تضمین نموده و موجب کاهش اتلاف مواد اولیه شده است.

 

 

انواع مدل های جاروبرقی صنعتی ارائه شده توسط شرکت دلفین در نمایشگاه صنایع غذایی

جاروبرقی صنعتیشرکت دلفین ، مدل های متنوعی از دستگاه های مکنده صنعتی را به نمایشگاه صنایع غذایی ایتالیا می آورد. این دستگاه ها شامل جاروبرقی های صنعتی ، جاروبرقی مرکزی ، مکنده انتقال مواد و مکنده ضد انفجار می شوند. جاروبرقی های صنعتی متحرک یا ثابت ، قادرند با قدرت مکش بالا، سیستم فیلتراسیون قوی، سطح بالایی از بهداشت را در محیط های کاری صنایع غذایی رقم بزنند. جاروبرقی های ضد انفجار نسل دیگری از این دستگاه ها هستند که در محیط هایی با گرد و غبار انفجاری مانند صنایع تولید شکر و آرد کاربردی هستند. برای جمع آوری مواد پودری از روی سطوح کف یا نوار نقاله دستگاه ها و بازگشت آن ها به چرخه تولید نیز مکنده های صنعتی شرکت دلفین بسیار مفید بوده به گونه ای که در هزینه های تامین مواد اولیه صرفه جویی می نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید