کارواش صنعتی و افزایش میزان بازدهی عملیات نظافت

کارواش صنعتی و افزایش میزان بازدهی عملیات نظافت

در بسیاری از محیط های صنعتی و یا غیر صنعتی انجام عملیات نظافت در نقاط مختلف آن از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و لازم است هر سانتی متر مربع از سطوح تمیز شود. به همین منظور روش های مختلفی برای شستشو و لایه برداری سطوح انجام می شود اما به دلیل گستردگی فعالیت های نظافتی استفاده از روش های متداول نیازمند صرف هزینه و زمان زیادی خواهد بود؛ سیستم کارواش صنعتی مرکزی یکی از روش های کارآمد و مقرون به صرفه ای است که برای فعالیت های نظافتی وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم کارواش صنعتی مرکزی در زمینه های تجاری و صنعتی دارای کاربرد بوده و فرآیند شستشو و لایه برداری سطوح را به سطح جدیدی از کارایی و سهولت می رساند. در این سیستم دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت در قسمت ثابتی نصب شده و از آن به نقاط مورد نظر لوله کشی انجام می شود و در نتیجه دسترسی به شستشوی فشار قوی برای چند نقطه به صورت هم زمان فراهم می گردد.

 

کارواش صنعتی مرکزی، سیستمی با کیفیت و انطباق پذیر

کارواش صنعتیسیستم شستشوی فشار قوی مرکزی با برخورداری از طراحی تخصصی و کیفیت مطلوب نظافت آسان و نگه داری آسان سطوح را در محیط های بزرگ امکان پذیر می سازد. وجود سیستم کارواش صنعتی مرکزی سبب کاهش مصرف آب و مواد شوینده می گردد و بهره وری نیروهای انسانی را افزایش می دهد.

 

مزایای راه اندازی واترجت صنعتی با نصب مرکزی

۱- امکان ایجاد لوله کشی به چندین نقطه مختلف مورد نظر کاربران

۲- امکان نصب و استفاده از واترجت آب گرم و آب سرد، واترجت فشار قوی و فوق فشار قوی در هر زمان و هر مکانی

۳- دارای قابلیت رفع نیازهای گوناگون با هر میزان از بودجه

۴- قابلیت پشتیبانی از چند کاربر بر روی یک سیستم واحد

۵- مناسب برای شستشوهای بیرونی و درونی

 

واترجت مرکزی، ابزاری ایده آل برای نظافت در مقیاس های بزرگ

کارواش صنعتیسیستم کارواش صنعتی مرکزی با استفاده از دستگاه های واترجت صنعتی با فشار عملیاتی ۲۵۰ بار و بیشتر به عنوان شوینده فشار قوی آب سرد، آب گرم و تولید کننده بخار آب مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند عملیات شستشو، لایه برداری، بو زدایی، گند زدایی و ضد عفونی کردن سطوح مختلف محیط های تجاری و واحدهای صنعتی را در یک زمان انجام دهد. از همین رو بسیاری از کارشناسان و متخصصان بر نصب و راه اندازی سامانه واترجت مرکزی تاکید داشته و برای فعالیت های درونی و بیرونی مناسب می دانند.

 

 

 

 

نحوه عملکرد سیستم کارواش صنعتی مرکزی

کارواش صنعتیسیستم مرکزی کارواش صنعتی با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی در محلی مشخص و ثابت نصب و راه اندازی می گردد و از آن به نقاط مورد نظر انشعاب کشیده می شود. در صورت به کار گیری یک دستگاه واتر جت برای شستشوی هم زمان چند نقطه با افت شدت جریان آب (دبی) همراه خواهد بود، بنابراین جهت جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است بیش از یک دستگاه کارواش نصب گردد و برای هر یک از جایگاه ها یک واترجت وارد عمل شود که با این کار امکان خاموش کردن دستگاه های دیگر نیز وجود دارد و به این ترتیب فرآیند نظافت و شستشوی هم زمان چند نقطه با کیفیت بسیار مطلوب و سرعت بالا انجام می پذیرد. اگر شرایط به گونه ای باشد که از یک دستگاه کارواش صنعتی چند انشعاب گرفته شود، به علت افت دبی نوع و شماره نازل های خروجی متناسب با میزان دبی تغییر کرده و عملیات شستشو را میسر می سازد. دستگاه های واتر جت صنعتی به کار گرفته شده در سیستم مرکزی از شیرهای (Valve) تقویت شده ای بهره مند هستند تا در پایان کار آب باقی مانده در مسیر انشعاب را از خود عبور دهند. هم چنین بدنه دستگاه ها به طور کامل از جنس استیل ساخته شده تا در صورت به کار گیری از این تجهیزات در صنایع حساس مانند صنایع غذایی و داروسازی زنگ زدگی رخ ندهد.

 

 لینک های مفید :

کارواش صنعتی : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید