آشنایی با واحد خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

آشنایی با واحد خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بعنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تأمین و عرضه تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی، از نخستین روزهای تأسیس خود، تلاش نموده است با ارائه باکیفیت ترین محصولات موجود در بازارهای جهانی، بخش های مختلف صنعت و تجارت کشور را در مسیر رشد و شکوفایی یاری رساند. به همین منظور، این شرکت بالاترین سطح دقت و حساسیت را در انتخاب شرکای تجاری خود مبذول داشته و در بیش از ربع قرن فعالیت خود، تنها محصولات تولید شده توسط برترین برندهای اروپایی و بر اساس بالاترین استانداردهای جهانی را به مشتریان خود عرضه نموده است. اما گروه صنعتی ابراهیم مسئولیت خود را محدود به ارائه محصولات باکیفیت ندانسته و خدمات پس از فروش مناسب را نیز وظیفه خود به حساب می آورد. در نتیجه شرکت ابراهیم سعی نموده است با ایجاد یک واحد خدمات پس از فروش کارآمد نسبت به رفع سریع نیاز مشتریان خود اقدام نماید.

واحد خدمات پس از فروش تخصصی شرکت ابراهیم، شامل انبار قطعات، کارگاه و بخش پشتیبانی فنی
واحد خدمات پس از فروش تخصصی شرکت ابراهیم، شامل انبار قطعات، کارگاه و بخش پشتیبانی فنی

 

بی شک فهرست بیست و هشت هزار موردی مشتریان وفادار ابراهیم و مشاهده شناخته شده ترین فعالین عرضه تجارت و صنعت کشور در میان آنها، نشان دهنده میزان رضایت مندی مشتریان محترم این مجموعه می باشد. همچنین این شرکت به پاس بیش از ربع قرن خدمت رسانی صادقانه به مشتریان، موفق به کسب گواهینامه ملی از شانزدهمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف کننده گردیده است.
واحد خدمات مجموعه ابراهیم با توجه به سه هدف زیر در فضایی بالغ بر ۸۰۰۰ مترمربع زیر بنا در گرمدره کرج مستقر شده است.

فراهم نمودن امکان مشاهده محصولات برای مشتریان از واحد خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

انبار محصولات شرکت ابراهیمبه منظور رفع سریع نیاز مشتری کلیه محصولات معرفی شده در کاتالوگ ابراهیم به تعداد در انبار آن موجود می‌باشد. این شرکت به پشتوانه انبار محصول کامل خود، قادر به تحویل دستگاه به مشتری بلافاصله پس از عقد قرارداد می باشد. همچنین با اختصاص فضای مناسب به انبار، امکان مراجعه حضوری مشتریان فراهم شده است و در نتیجه مشتریان می توانند با مشاهده مدل های مختلف و بررسی عملکرد آنها، دستگاهی متناسب با نیاز خود انتخاب کرده و قبل از خرید محصول نسبت به عملکرد مناسب آن در رفع نیاز خود، اطمینان حاصل نمایند.

رفع نیاز مشتری در زمینه قطعات یدکی و مصرفی و تجهیزات جانبی

انبار قطعات یدکی و تجهیزات جانبی شرکت ابراهیمطیف کامل قطعات یدکی، مصرفی و تجهیزات جانبی مربوط به هر یک از محصولات ابراهیم در انبار قطعات یدکی و تجهیزات جانبی مجموعه ابراهیم موجود می باشد. کلیه قطعات و تجهیزات جانبی محصولات توسط کمپانی تولید کننده اصلی یا شرکت های معتبر و تایید شده توسط آنها عرضه شده اند. وجود مجموعه ای کامل از قطعات و تجهیزات جانبی برای هر محصول باعث می شود نیاز مشتریان در زمینه قطعات یدکی و مصرفی در حداقل زمان برطرف گردد. از سوی دیگر مشتری می تواند به فراخور نیاز خود، تجهیزات جانبی مرتبط با محصول را در زمان های متفاوت تهیه کرده و بدین ترتیب کارایی دستگاه خود را افزایش دهد. شرکت ابراهیم به پشتوانه انبار کامل قطعات یدکی و تجهیزات جانبی خود، کلیه محصولات خود را با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش پانزده ساله ارائه می نماید.

سرویس و تعمیر سریع دستگاه ها

کلیه محصولات گروه صنعتی ابراهیم تولید شده توسط برترین تولیدکنندگان جهانی بوده و دارای طول عمر بسیار بالا می باشند اما در صورت بروز هرگونه نقص در ساختار و عملکرد دستگاه، شرکت ابراهیم خود را موظف به رفع سریع مشکل پیش آمده می داند. به همین منظور شرکت ابراهیم با هدف به حداقل رساندن زمان از کارافتادگی دستگاه و هزینه های مرتبط، خدمات فنی خود را به سه شکل ارائه نموده و در این راه از دانش، تخصص و تجربه کارشناسان آموزش دیده و مطلع خود بهره می برد.

 

ارتباط تلفنی با پشتیبان فنی خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

ارتباط تلفنی با پشتیبان فنیدر صورت بروز هرگونه نقص در عملکرد دستگاه، مشتریان محترم ابراهیم می توانند با شماره ۸۷۱۸۴ تماس گرفته و از خدمات مشاوره فنی کارشناسان متخصص و زبده شرکت، بصورت تلفنی استفاده نمایند. در بسیاری موارد مشکل به وجود آمده، با این روش در حداقل زمان و بدون صرف هیچ گونه هزینه ای از جانب مشتری، قابل رفع می باشد.

 

اعزام تعمیرکاران متخصص خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

در صورتی که مشکل پیش آمده از طریق مشاوره تلفنی قابل حل نبوده و انتقال دستگاه به تعمیرگاه مرکزی دشوار باشد، تعمیرکاران متخصص و با تجربه ابراهیم در اسرع وقت به منظور رفع نقص دستگاه، به محل آن اعزام می شوند.

ارائه خدمات در تعمیرگاه مرکزی

تعمیر دستگاه در تعمیرگاه مرکزی واحد خدمات پس از فروشخدمات تعمیر و سرویس دستگاه های قابل حمل و دارای ابعاد کوچک در تعمیرگاه مرکزی و مجهز شرکت ابراهیم و توسط گروه کارشناسان متخصص و با تجربه آن صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که خدمات فنی ارائه شده توسط گروه صنعتی ابراهیم مختص مشتریان ابراهیم نبوده و شرکت ابراهیم به پشتوانه انبار مجهز تجهیزات جانبی و قطعات مصرفی خود و همچنین گروه کارشناسان فنی و کاملا آگاه به ساختار و عملکرد دستگاه های مختلف نظافتی، آماده خدمت رسانی و همکاری با سایر عزیزان می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید