آشنایی با عملکرد دستگاه کف شوی برقی و انتخاب بهترین مدل آن

آشنایی با عملکرد دستگاه کف شوی برقی و انتخاب بهترین مدل آن

دستگاه‌های کف شوی یا اسکرابر برقی با توجه به عملکرد مکانیزه ای که دارند، مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارند. کف شوی برقی یکی از انواع این دستگاه هاست که برای کار کردن باید به جریان مستقیم برق متصل باشد. این دستگاه به جهت داشتن کابل مناسب استفاده در فضاهای کوچک تا متوسط با دسترسی مناسب به پریز برق است. این دستگاه یک کفشوی کارآمد و اقتصادی است که بصورت دستی هدایت می شود. انتخاب بین مدل های مختلف این دستگاه برای خرید بهترین کف شوی برقی یک چالش مهم است که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

استعلام قیمت کف شوی صنعتی 

راه اندازی و کار با کف شوی برقی

کف شوی برقی برای کار کردن باید به جریان مستقیم برق متصل شود. این کار به کمک کابل بلند حدود ۱۵ تا ۳۰ متری این دستگاه انجام می گیرد. با توجه به طول کابل باید بعد از اتصال کابل به پریز مراقب کشیده شدن کابل در حین دور شدن از پریز باشید. طول کابل برق کفشوی برقی تایید کننده این موضوع است که فضای حرکتی آن در همین محدوده می باشد. البته استفاده از سیم رابط سالم و تعدد پریز برق در نقاط مختلف محیط می تواند گسترده حرکتی ان را افزایش دهد. بعد از اتصال کابل برق، دستگاه را روشن کنید و سیستم برس زنی و سیستم پاشش آب را روشن کنید. تی را پایین آورده و با روشن کردن موتور مکش آب را از محیط جمع آوری نمایید. در حین حرکت دادن دستگاه مراقب کابل برق باشید و کفشوی را بر روی سطح با شیب غیر مجاز حرکت ندهید. هدایت تمامی مدل های کف شوی برقی بصورت دستی است و کاربر باید آنرا از پشت هدایت و کنترل نماید. در پایان بخش برس و پاشش آب را غیر فعال کرده و بعد از چند ثانیه حرکت، موتور مکش را خاموش کنید.

نظافت محیط صنعتی با کفشوی برقی
نظافت محیط صنعتی با کفشوی برقی

مزایای استفاده از اسکرابر برقی

خرید بهترین کف شوی برقی با دقت و تحقیق لازم، مزایای بسیاری را برای شما فراهم می کند. مزیت اصلی این دستگاه اتصال مستقیم به پریز برق است که باعث می شود دغدغه ای بابت اتمام شارژ باتری یا کم بودن شارژ در شروع امر نظافت روزانه نداشته باشید. ضمن اینکه وصل بودن دستگاه به منبع پیوسته برق مستقیم، قدرت برس زنی دستگاه را بالا می برد و در نتیجه سرعت و کیفیت نظافت بیشتر می شود. نداشتن باتری یا مخزن سوخت مزیت دیگر این دستگاه است که علاوه بر پایین آوردن قیمت کف شوی برقی، باعث سبک تر شدن آن می شود. این موضوع بخصوص برای مدل های بدون موتور جلوبرنده یک مزیت بوده و به جلو بردن و کنترل دستگاه را ساده تر می نماید. نداشتن باتری همچنین هزینه مالکیت و نگهداری کف شوی برقی را کاهش می دهد. انتخاب بهترین کف شوی برقی علاوه بر این مزایای ذکر شده برای تمامی مدل ها، طول عمر بالا، خرابی کمتر و کاهش هزینه های نگهداری را به همراه دارد.

محیط های استفاده از کفشوی برقی

سبک بودن دستگاه کف شوی برقی کار اپراتور این دستگاه را راحت می کند. با این حال این دستگاه باید با احتیاط و با مراقبت از کابل برق آن استفاده شود. قبل از خرید کفشوی برقی باید در دسترس بودن پریز برق در محیط خود و پوشش دادن کل فضا با دور شدن دستگاه از پریز را در نظر بگیرید. کفشوی باید بدون مشکل در تمامی فضای مورد نظر حرکت کند و عرض راهرو ها مانع حرکت آن نباشد. بنابراین هر محیط داخلی با وسعت کوچک تا متوسط که تردد کم و دسترسی مناسب به پریز برق دارد، برای کار کفشوی برقی مناسب است. شستشوی کف رستوران ها، سالن های ورزشی، انبار ها، بیمارستان ها، تالار ها و … با استفاده از این دستگاه امکان پذیر می باشد.

دستگاه کفشوی صنعتی برقی
دستگاه کفشوی صنعتی برقی

راهنمای خرید بهترین کف شوی برقی

برای خرید بهترین مدل کفشوی برقی از بین مدل های مختلف موجود در بازار ابتدا باید به برند سازنده و معتبر بودن آن توجه کنید. چه بسا یک کفشوی دارای قیمت پایین تری باشد اما کیفیت ساخت ان پایین باشد و در نتیجه نتوان بازدهی مد نظر را از دستگاه داشت. مورد بعدی در انتخاب بهترین کف شوی برقی مشاهده کارایی عملی دستگاه کفشوی در کاتالوگ آن می باشد. کارایی عملی برحسب متر مربع بر ساعت محاسبه شده و شما باید تناسب آنرا با وسعت محیط در نظر بگیرید. کفشوی های برقی همگی بصورت دستی هدایت می شوند اما برخی دارای موتور جلوبرنده هستند. موتور جلوبرنده قیمت دستگاه را افزایش می دهد اما یک مزیت دارد و آن سهولت حرکت دستگاه بخصوص بر روی سطوح شیب دار است. همچنین در انتخاب بهترین کف شوی برقی در نظر گرفتن معیار هایی مانند پهنای نظافت و ابعاد دستگاه برای قابل استفاده بودن دستگاه در محیط اهمیت دارد. کفشوی برقی RA55K40 یکی از پر طرفدار ترین و پر کاربرد ترین کفشوی های برقی است که توسط شرکت ابراهیم ارائه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید