معرفی جاروبرقی ضد انفجار brushless

معرفی جاروبرقی ضد انفجار brushless

شرکت دلفین سابقه طولانی در زمینه تولید انواع مختلف جاروبرقی ها و مکنده های صنعتی دارد. این شرکت تقریبا تمامی نیاز های صنایع و کارخانجات را به یک دستگاه نظافتی مناسب جهت حفظ بهداشت محیط و بهبود عملکرد تجهیزات را تامین می نماید. یکی از محصولات شرکت دلفین، جارو برقی ضد انفجار مخصوص محیط های انفجاری یا مکنده مواد اشتعال زا می باشد که به تازگی مدل brushless آن تولید شده است.

مکنده ضد انفجار

بطور کلی مکنده ضد انفجار، مکنده ای است که دارای استاندارد ATEX بوده و برای مکش مواد اشتعال زا یا نظافت محیط های انفجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها هر کدام با یک محیط خاص سازگاری دارند و براساس حساسیت مواد یا محیط بکار برده می شوند. بر این اساس zone های مختلف، زون ۲۲، زون ۲۱ ، زون ۱ و زون تقسیم می گردند : زون ۱ مکش مایعات اشتعال زا، زون ۲ وجود مایعات اشتعال زا در محیط، زون ۲۱ مکش جامدات انفجاری و زون ۲۲ وجود مواد جامد انفجاری در محیط. بنابراین برای عملکرد صحیح و ایمن دستگاه، مکنده ضد انفجار باید با زون بندی محیط سازگاری داشته باشد.

 

معرفی جاروبرقی ضد انفجار brushless

شرکت دلفین طیف وسیعی از دستگاه های جاروبرقی ضد انفجار را ارائه می دهد. امروز به لطف طراحی مکنده ضد انفجار brushless این محدوده بزرگتر شده است. این دستگاه دارای سطح ایمنی بالایی بوده و برای محیط های با زون انفجاری ۲۲ قابل استفاده می باشد. مکنده ضد انفجار brushless با برخورداری از موتور قدرتمند brushless عملکرد بالایی نشان داده و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد.

مزایای جاروبرقی ضد انفجار brushless

مزایای مهم جاروبرقی brushless  عبارتند از :

۱-پایداری بالا حتی در وضعیت دائم کار

۲-ایمنی بالا برای استفاده در محیط های ATEX

۳-دارای ۳ سطح فیلتراسیون هوا

 

مکنده ضد انفجار

انواع مکنده های ضد انفجار brushless

محصول جدید شرکت دلفین، توانایی جمع آوری گرد و غبار، مایعات یا مخلوطی از آن ها را در محیط های انفجاری دارد. مدل های مختلف این جاروبرقی عبارتند از :

مکنده صنعتی ضد انفجار۱-۳۰۰BL : جمع و جور – سهولت در حرکت – مخزن استیل ضد زنگ ۴۰ لیتری

۲-۲۰۲BL : مخزن ۲۰ لیتری برای گرد و غبار – ظرفیت فیلتراسیون بالا – سیستم نظافت فیلتر جریان هوای معکوس – مانور پذیری بی نظیر

۳-۸۰۲BL : مناسب برای مکش حجم زیادی از مایعات – مخزن ۸۰ لیتری – فیلتر دوگانه برای مایعات و گرد و غبار

۴-۳۵۲BL : مناسب برای مکش مایعات و جامدات – مخزن ۳۵ لیتری – فیلتر پلی استری بزرگ – سیستم نظافت فیلتر تکاننده دستی

 

تمامی مکنده های ضد انفجار brushless، دارای یک فیلتر پلی استری آنتی استاتیک کلاس M ( فیلتراسوین هپا در دسترس است)، مخزن استیل ضد زنگ، اتصال به زمین و گواهی استفاده در محیط های خطرناک انفجاری Zone 22 هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید