۸ کاربرد دستگاه کارواش که کمتر شنیده اید

۸ کاربرد دستگاه کارواش که کمتر شنیده اید

دستگاه کارواش از پر کاربرد ترین تجهیزات نظافتی برای بسیاری از محیط های خانگی، تجاری و صنعتی است. با استفاده از این شوینده فشار قوی، بسیاری از فضاهایی که تصور دسترسی به آنها را نیز ندارید، به راحتی شستشو می شوند. کارواش خانگی با استفاده از پمپ فشار قوی، آب را با فشار بالا به سطح پاشش می نماید. این دستگاه فرآیند شستشو را برای شما بسیار آسان می کند و بعلاوه کار کردن با آن نوعی سرگرمی و تفریح به حساب می آید. شما بعنوان مالک یا کاربر دستگاه ممکن است از بهترین کاربرد های آن اطلاع نداشته باشید. در این مقاله شما را با بهترین کاربرد های دستگاه کارواش آشنا می کنیم.

شستن گریل و باربیکو با دستگاه کارواش

شستن گریل یکی از مهم ترین بخش های فرآیند پخت و پز می باشد. گریل یا کباب پز قبل از پخت و پز باید تمیز و عاری از آلودگی ها و باقی مانده کباب شود. شستن و برس زدن دستی گریل یک راهکار ساده است که البته زمان زیادی می برد. در مقابل شما می توانید در چند ثانیه با فشار آب قوی دستگاه کارواش آنرا شستشو دهید.

 

شستن آلودگی ها با دستگاه کارواش
شستن آلودگی ها با دستگاه کارواش

 

شستن مواد نا ایمن یا ناخالص

بعضی اوقات تمیز کردن بعضی آلودگی ها بسیار دشوار است. همیشه این نیست که آلودگی ها در جاهای عجیب و غریب یا با دسترسی سخت گیر افتاده باشند، گاهی ممکن است موادی حس ناخوشایندی به شما بدهند. با استفاده از انواع دستگاه کارواش می توانید با رعایت فاصله آلودگی های نامطلوب را از دور حذف کنید. خزه ها و کپک سنگفرش حیاط خانه می تواند یکی از این آلودگی های نامطلوب باشد.

 

شستشوی بدنه قایق

اگر آنقدر خوش شانس باشید که صاحب قایق شوید، استفاده از دستگاه کارواش خانگی بهترین ابزار برای شستن آن است. با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی خزه و سایر آلودگی های بدنه قایق را تمیز کنید و علاوه بر حفظ زیبایی، طول عمر آنرا افزایش دهید.

 

شستن دیوار  و حیاط

شستن حیاط و دیوار خانه یکی از کاربرد های دیگر دستگاه کارواش است. دیوار های داخلی و بیرونی منزل را با این دستگاه شستشو دهید تا با حفظ تمیزی و زیبایی آنها، طول عمر دیوار را نیز حفظ کنید. البته مراقب باشید از آب دارای فشار زیاد بر روی سطح دیوار استفاده نکنید، زیرا اینکار باعث فرسودگی مواد خاصی مانند بتن می شود. برای شستن حیاط نیز می توانید از دستگاه کارواش استفاده کنید. بکارگیری نازل مخصوص زمین شوی در کنار دستگاه اینکار را برای شما آسانتر می کند.

 

شستن حیاط با کارواش
شستن حیاط با کارواش

 

شستشوی سقف

تمیز نگه داشتن سقف خانه، گامی مهم برای ایجاد خانه امن تر و زیبا تر می باشد. برگ ها، فضولات پرندگان و سایر آلودگی ها به مرور بر روی پشت بام خانه ها جمع می شوند. این آشفتگی سقف خانه به مرور استحکام بنا را نیز کاهش می دهد. از طرفی بالا رفتن از بام خانه (شیبدار) دشوار بوده و نظافت دستی عملا غیر ممکن است. به همین دلیل کاربرد دستگاه کارواش به همراه لنس کافی برای دسترسی به سقف، بهترین راهکار و ایمن ترین روش برای شستن سقف خانه می باشد. به کمک کارواش خانگی بدون بالا رفتن از سقف، از روی سطح زمین می توانید این سطوح را شستشو دهید.

 

شستن ماهی

زمانی که ماهی را از آب می گیرید، برای استفاده باید فلس های آنرا جدا کرده و داخل آنرا بشویید. خلاقانه ترین روش جدا کردن فلس ها ماهی استفاده از دستگاه کارواش با اعمال فشار کم است. با استفاده از این دستگاه در چند ثانیه و به سرعت می توانید ماهی را شستشو دهید. در نظر داشته باشید این کار را در فضای باز و در محیط دارای خروجی آب انجام دهید.

 

شستن ماهی با دستگاه کارواش
شستن ماهی با دستگاه کارواش

 

مقابله با حشرات موذی با دستگاه کارواش خانگی

حشرات موذی در محیط زندگی ما وجود داشته و باعث آسیب یا ایجاد خطر می شوند. از بین بردن آفات و جلوگیری از جمله حشرات یکی از کاربرد های جالب دستگاه کارواش است. در قدم اول شستشوی عمیق سطوح و تمیز نگهداشتن محیط می تواند از ظهور حشرات و جونده ها جلوگیری کند. اما برای از بین بردن مثلا کندوی زنبور عسل یا پایین آوردن آن از درختان استفاده از کارواش خانگی یک راهکار ایمن است.

شستن مواد پخت و پز

شستن حجم زیادی از سبزیجات، گوشت یا مرغ در سینگ ظرفشویی دشوار و زمانبر است. همچنین شستن این مواد غذایی در آشپزخانه محیط را کثیف می کند. استفاده از شوینده فشار قوی و تنظیم آن روی فشار کاری پایین، یک راه موثر و سریع برای شستن آسان این مواد غذایی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید