بهترین اسانس خوشبوکننده هوا چگونه انتخاب می شود؟

بهترین اسانس خوشبوکننده هوا چگونه انتخاب می شود؟

محیط خوشبو و عاری از بوی نامطبوع تاثیر چشم گیری در حس و حال افراد و بهبود عملکرد ها دارد. ضمن اینکه وجود بوی ناخوشایند در محیط بسیار زننده بوده و بخصوص برای کسب و کار ها و محیط های عمومی یک امتیاز منفی محسوب می شود. خوشبو کننده ها در محیط پیرامون ما با دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. اما بهترین راه برای به جریان انداختن دائمی بو و رایحه ی خوش در یک محیط چیست؟ بهره گیری از اسانس خوشبوکننده یک راهکار مناسب برای غلبه بر بوی غالب محیط و خوشبو کردن محیط است. انتخاب بهترین اسانس خوشبوکننده هوا به بهترین نحو می تواند چنین فضایی را برای شما فراهم کند. البته نکته ی قابل توجه این است که اسانس مخصوص دستگاه خوشبو کننده هوا تفاوتی با سایر اسانس ها داشته که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد. در این مقاله راهنمای جامعی در مورد انتخاب بهترین اسانس با در نظر گرفتن معیار های مختلف ارائه می شود.

فلسفه استفاده از اسانس

اسانس خوشبوکننده هوا غالبا به دو منظور کلی رفع بوی نامطبوع در محیط و خوشبو کردن فضای داخلی استفاده می شود. البته خاصیت هر اسانس می تواند تعیین کننده علت استفاده از آن باشد. مثلا بعضی از رایحه ها در محیط اداری موجب کاهش استرس و افزایش نشاط کارکنان می شوند. و یا بطور مثال در یک سالن ورزشی که فعالیت در آن زیاد می باشد و این فرآیند ها باعث ایجاد بوی نامطبوع در محیط می شود، استفاده از بهترین اسانس خوشبو کننده می تواند علاوه بر از بین بردن بوی بد حس بسیار خوبی به افراد حاضر در محیط القا کند. بطور کلی حذف عوامل نامطلوب یعنی غلبه بر بوی نامطبوع و ایجاد فضای مطلوب دو کاربرد اصلی اسانس دستگاه خوشبو کننده هوا هستند. البته کاربرد تجاری استفاده از اسانس یعنی بازاریابی رایحه نیز دیگر دلایل خرید اسانس خوشبوکننده می باشد. بسیاری از اسانسهای خوشبوکننده هوا موجود در بازار مناسب کاربری خاصی هستند اما برخی از آن ها نظیر خوشبوکننده هوا انبه با عطر و رایحه ی جذاب و دلپذیری که دارد با اکثر سلیقه ها موافق بوده و در اکثر مراکز کاربرد دارد و از پرفروش ترین اسانس ها به شمار می رود.

انتخاب بهترین اسانس خوشبوکننده هوا

استفاده از بهترین اسانس در دستگاه خوشبوکننده هوا

انتخاب صحیح بهترین اسانس خوشبوکننده هوا ، از هدر رفتن سرمایه جلوگیری کرده و نیاز مدنظر شما را برآورده می کند. اما این رایحه انتخاب شده زمانی بهترین نتیجه را در پی دارد که بطور کامل و اصولی و به اندازه در محیط پخش شود. بنابراین پخش کننده اسانس یعنی دستگاه خوشبو کننده هوا نقش مهمی در اثر بخشی فرآیند رایحه افشانی دارد. دستگاه مناسب برای پخش رایحه باید توانایی پخش منظم رایحه با توجه به وسعت محیط را داشته باشد. ضمن آنکه برخورداری از سیستم پخش اسانس بر پایه تکنولوژی اتمیزیشن باعث پخش یکنواخت و سریع رایحه در محیط می شود. سیستم تنظیم زمانِ فعال بودن پخش رایحه، مزیت دیگر بهترین دستگاه خوشبوکننده برای پخش زمان بندی شده اسانس در زمان های مد نظر است. همچنین توانایی دستگاه در پخش رایحه باید متناسب با حجم فضای محیط باشد.

این دستگاه ها در انواع مختلفی تولید شده اند که بر اساس توانایی دستگاه نظیر وسعت پخش بو مشخص می شوند. دستگاه های خوشبو کننده به ۳ دسته خوشبوکننده هوا صنعتی، تجاری و خانگی تقسیم بندی می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

 مزیت های استفاده از اسانس خوشبوکننده

معیار های انتخاب بهترین اسانس خوشبوکننده هوا

تنوع بالای رایحه ها معمولا کار انتخاب بهترین اسانس خوشبوکننده هوا را برای شما دشوار می کند. مهم ترین معیار نوع فعالیتی است که در محیط انجام می گیرد. مثلا در یک اداره که همه بر روی کار خود متمرکز هستند، استفاده از اسانس های افزایش دهنده تمرکز و ضد استرس یا نشاط آور بهترین انتخاب می باشد. همچنین در یک فروشگاه یا مرکز تجاری پخش رایحه های جذب کننده مشتری با توجه به رعایت اصول بازاریابی رایحه، صورت می گیرد. در سالن های ورزشی رایحه هایی کاربردی هستند که بر بوی نامطبوع محیط غلبه می کنند. اسانس هایی که برای محیط خانه در نظر گرفته می شوند، باید باعث ایجاد آرامش و کم کننده اضطراب باشند. در فصل گرم این رایحه ها برای منزل باید از نوع عطر های خنک و در فصول سرد سال از نوع رایحه های گرم و شیرین باشند. در سالن های غذاخوری و رستوران ها بهترین اسانس خوشبو کننده هوا از خوشبوکننده های آرامش بخش با میزان ماندگاری بالا استفاده می شود.

استفاده بهترین اسانس در دستگاه خوشبو کننده هوا

دقت و توجه در انتخاب بهترین اسانس خوشبو کننده هوا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. انتخاب گزینه مناسب علاوه بر اینکه نیاز درستی را از شما برآورده می کند، جلوی هدر رفتن هزینه های شما را می گیرد. نکته ای که وجود دارد این است که اسانس یا رایحه منتخب زمانی بهترین نتیجه را دارد که بطور یک‌دست و به اندازه در محیط مورد نظر پخش شود. در نتیجه علاوه بر اسانس، دستگاه خوشبو کننده نیز وظیفه مهمی در تاثیرگذاری و پخش رایحه در فضا دارد. دستگاه مناسب باید بتواند رایحه را بطور منظم در تمامی محیط انتشار دهد. همانطور که اشاره کردیم دستگاه خوشبو کننده هوا بر اساس تکنولوژی اتمیزیشن سبب پخش یکنواخت و سریع اسانس در محیط می شود. از مزیت های مهم این خوشبو کننده پخش زمانبندی شده رایحه می باشد.

 آشنایی با انواع دستگاه خوشبو کننده هوا و راهنمای خرید آنها

معرفی چند مورد از پر کاربرد ترین و بهترین اسانس های خوشبوکننده هوا

رایحه های خوشبو کننده هوا تنوع بسیار زیادی دارند اما در این بین اسانس های گیاهی و میوه ها بیشتر استفاده می شوند. این اسانس ها از بهترین و خوشبو ترین گیاهان و میوه ها در طبیعت گرفته شده است. حس شادابی و حال خوب بعد از استفاده از چنین رایحه هایی مشاهده می شود. اصولا بهترین اسانس خوشبوکننده هوا از ترکیباتی ساخته شده که طبیعی بوده و ضرری نداشته باشند. رایحه مرکبات از جمله خوش عطر ترین این اسانس ها هستند که برای ایجاد آرامش در محیط کاربردی هستند. رایحه گیاه اسطوخودوس یا لاوندر از پر کاربرد ترین اسانس های خوشبوکننده هوا است که کاهش تنش ها در محیط و خوشبو نمودن فضا را انجام می دهد. رایحه نعنا و اکالیپتوس از دیگر رایحه های طبیعی هستند که به دلیل بوی خوش و طبیعی بودن آن ها، مورد اقبال خریداران قرار دارند. رایحه جینجر نیز از جمله اسانس های محبوب است که بر پایه الکل بوده و رایحه شادی بخشی دارد. برای خرید بهترین اسانس خوشبو کننده می توانید به سایت آوررایحه مراجعه کنید و یا از طریق شماره تماس ۰۲۱-۸۷۱۸-۵۵۵۵ با مشاوران در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید