اسکرابر های آنتی باکتریال

اسکرابر های آنتی باکتریال

یکی از مهم ترین ویژگی های سیستم های مکانیزه شستشوی کف و دستگاه های اسکرابرصنعتی ، افزایش کیفیت شستشو و ایجاد سطح بالاتری از بهداشت محیط است. به منظور بررسی میزان کیفیت شستشو و رعایت بهداشت در دستگاه های زمین شوی صنعتی استاندارد های بخصوصی تعیین و در نظر گرفته شده است. مطابق با گواهی بهداشتی (HACCP) تمام دستگاه های کف شوی صنعتی می بایست توانایی تخلیه کامل، تعوبض آسان درب و امکان نظافت و ضدعفونی سازی آسان مخزن آب کثیف را داشته باشند. به همین دلیل است که تمامی اسکرابر های ساخت کمپانی Columbus دارای دیواره هایی صاف و ساخته شده از پلی اتیلن فشرده، با قدرت و دوام بالا هستند. اما در بیمارستان، سرای سالمندان، فروشگاه های مواد غذایی، رستوران ها و صنایع غذایی رعایت سطح بالاتری از قوانین بهداشتی مفید به نظر می رسد و  این همان دلیلی است کمپانی کلومبوس آلمان دستگاه های کف شور noBac خود را با مخازن سفید و جدید ارائه و روانه بازار کرده است.

 

اسکرابر های noBac

اسکرابر آنتی باکتریال، کفشوی بیمارستانی

دستگاه های اسکرابر noBac دارای مخارن ساخته شده از ترکیب پلی اتیلن غنی شده با افزودنی های معدنی و آنتی باکتریال می باشد. این ترکیبات از رشد باکتری ها در میکرو شکاف ها، نقاط کور و سطح سخت و خشن جلوگیری بعمل می آورد. در چنین شرایطی باکتری ها دیگر فضایی برای رشد و تولید مثل پیدا نمی کنند و با سرعت بالا و بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین می روند. نتایج آزمایشات انجام شده در آرمایشگاه های مستقل (Ciba – انستیتو پاستور ایران) بیانگر قدرت بالای سیستم های noBac می باشد. آزمایش ها بر اساس باکتری های Escherichia coli، Staphylococcus aureus و MRSA  که صریحا در ایزو ۲۲۱۹۶ بر آن تاکید شده است انجام گشته است. نتیجه آزمایش پس از سه روز حاکی از آن است که اسکرابرهای noBac توانایی از بین بردن ۹۹/۹% از باکتری ها را دارند.

 

 

مزایای اسکرابر های noBac

زمین شور بیمارستانی، کفشور آنتی باکتریال

۱- افزایش معنادار میزان بهداشت مخازن آب تمیز و کثیف در بیرون و داخل آن که موجب کاهش ۹۹/۹% باکتری ها می گردد.

۲- صرفه بالای اقتصادی به دلیل تاثیر مادام العمر خاصیت noBac بر روی مخازن

۳- کاهش زمان مورد نیاز به منظور شستشو و ضدعفونی کردن محیط و افزایش سرعت عملیات تا میزان ۱۸ برابر نسبت به روش های سنتی و دستی

۴-سازگاری کامل مواد معدنی و آنتی باکتریال افزوده شده با مواد شیمیایی و بهداشتی

۵-حفاظت اپراتور در برابر باکتری های پر خطر

۶-عدم آسیب به محیط زیست چه در زمان تولید و چه در بازیافت

 

کاربرد های اسکرابر های noBac

۱-بیمارستان و اتاق های عمل

۲-سرای سالمندان

۳-مهد های کودک و مدارس

۴-صنایع غذایی

۵-رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی

 

لینک های مفید:

اسکرابر آنتی باکتریال فهرستی از دستگاه های کفشوی noBac

اسکرابر فهرست کاملی از دستگاه های اسکرابر

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید